Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2004, 16:53
Bruut
Bruut is offline
Je ziet het vaker op forums.. (bijv invision power board geloof ik)

en dat lijkt me echt nuttig en zinvol voor dit forum
Oud 26-10-2004, 16:57
dutch gamer
dutch gamer is offline
En kan je me ook even uitleggen wat het inhoudt?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 17:01
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 26-10-2004 @ 17:57 :
En kan je me ook even uitleggen wat het inhoudt?
Dan krijg je een knop naast beantwoorden met fast reply erop (of iets anders natuurlijk)

en dan komt er meteen een textveldje tevoorschijn onderaan het topic waarin je meteen kan posten zonder dat je eerst een nieuwe pagina hoeft te laden zoals nu het geval is!

je ziet dan geen smileys enzo maar je kan wel gewoon alle smileys gebruiken. Je moet alleen wel de "code"intikke.. ( : p : ) ofzo)
Oud 26-10-2004, 17:10
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
wel handig als je de hele dag op onzin zit ja .

en de flood controle
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 17:18
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
GanzenVeer schreef op 26-10-2004 @ 18:10 :
wel handig als je de hele dag op onzin zit ja .

en de flood controle
ja precies.. vooral voor de onzinners heel zinvol
Oud 26-10-2004, 17:46
Verwijderd
ik stem voor!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 17:54
duivelaartje
duivelaartje is offline
Goed idee, maar dan moet de flood control wel blijven.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 17:57
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 26-10-2004 @ 18:54 :
Goed idee, maar dan moet de flood control wel blijven.
waarom
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 18:10
Verwijderd
best ok ja
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 18:31
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Voor mij hoeft het niet, maar als het serverload scheelt (wat ik ten zeerste betwijfel), mag het van mij...
Oud 26-10-2004, 18:52
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik ben voor
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 19:37
Verwijderd
Lijkt me enorm nutteloos.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 23:01
Verwijderd
Welk nut heeft het als er toch een fc is?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 23:07
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 27-10-2004 @ 00:01 :
Welk nut heeft het als er toch een fc is?
Als je een trage verbinding hebt scheelt het wel kliks...

Misschien wachten op de nieuwe versie van de forumsoftware? (vb3 waar het, als i kme niet vergis, al in zit)
Oud 26-10-2004, 23:11
Verwijderd
Help, die 25 KB die het replygedeelte van een pagina kost!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 23:16
naam onbekend
naam onbekend is offline
Lijkt mij weinig toevoegen buiten Onzin. Maar ja, ik heb dan ook ADSL.
Oud 26-10-2004, 23:56
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Citaat:
Bruut schreef op 26-10-2004 @ 18:18 :
ja precies.. vooral voor de onzinners heel zinvol
Die #$^%&# onzinfreaks ook altijd!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 09:29
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Tampert schreef op 27-10-2004 @ 00:07 :
Als je een trage verbinding hebt scheelt het wel kliks...

Misschien wachten op de nieuwe versie van de forumsoftware? (vb3 waar het, als i kme niet vergis, al in zit)
het scheelt inderdaad kliks en waarschijnlijk laadtijd!
Oud 27-10-2004, 09:37
WolterB
WolterB is offline
ik denk dat het juist voor de trage verbindingen niet goed is, want als ze alleen maar willen lezen, dan moet er weer extra gewacht worden voordat dat deel ook ingeladen is.

Voor het quoten moet je sowieso naar de replypagina gaan en verder wordt het volgens mij ook niet overzichtelijker daardoor
Oud 27-10-2004, 09:45
M@rco
M@rco is offline
Lijkt mij juist wel handig, het is hoogstens een paar kB extra en je hoeft niet te wachten totdat de reply pagina is geladen. Maar goed, het zit idd in vB3 dus we zullen het t.z.t. wel zien verschijnen
Oud 27-10-2004, 09:46
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
M@rco schreef op 27-10-2004 @ 10:45 :
Lijkt mij juist wel handig, het is hoogstens een paar kB extra en je hoeft niet te wachten totdat de reply pagina is geladen. Maar goed, het zit idd in vB3 dus we zullen het t.z.t. wel zien verschijnen
het zal echt heeeeel weinig zijn wat er xtra moet worden gelaten ja..

ja als het komt zou dat wel chille zijn
Oud 27-10-2004, 10:13
Verwijderd
Handig, maar niet noodzakelijk

Als je het zo wil doen, neem dan het systeem van GoT over waar gewoon een quickreply onderaan de pagina staat, zodat je helemaal geen knopjes meer hoeft in te drukken.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 10:28
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Reverend schreef op 27-10-2004 @ 11:13 :

Als je het zo wil doen, neem dan het systeem van GoT over waar gewoon een quickreply onderaan de pagina staat, zodat je helemaal geen knopjes meer hoeft in te drukken.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 10:36
Verwijderd
Citaat:

Dat heeft ook maar beperkt zin. Als het nl. rustig is op het forum duurt het nog geen seconde om de replypagina te laden (en als het langer duurt ben je dat waarschijnlijk wel gewend, dus moet je niet zeuren, het lijkt me sterk dat het laden van die pagina langer kan duren dan de floodcontrol). Als het druk is zal ook die quickreply helemaal niet zo 'quick' zijn.

Dus ik zie er absoluut geen heil in.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 15:08
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 27-10-2004 @ 00:16 :
Lijkt mij weinig toevoegen buiten Onzin. Maar ja, ik heb dan ook ADSL.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 27-10-2004 @ 00:11 :
Help, die 25 KB die het replygedeelte van een pagina kost!
Blijkbaar nooit lang met een 56k modempje moeten kloten?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 18:11
Jolt
Jolt is offline
Vind ik niet nodig, is toch niks mis mee met het gewone reply gedeelte.
Oud 27-10-2004, 18:26
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-10-2004 @ 11:36 :
Dat heeft ook maar beperkt zin. Als het nl. rustig is op het forum duurt het nog geen seconde om de replypagina te laden (en als het langer duurt ben je dat waarschijnlijk wel gewend, dus moet je niet zeuren, het lijkt me sterk dat het laden van die pagina langer kan duren dan de floodcontrol). Als het druk is zal ook die quickreply helemaal niet zo 'quick' zijn.

Okee, jij niet, maar anderen wel, denk daar ook aan
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 19:53
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-10-2004 @ 11:36 :

Natuurlijk wel, die quickreply wordt tegelijk met het topic geladen. En snelheidsvoordeel buiten beschouwing gelaten, het is toch handiger om meteen vanaf het topic te reply-en dan om eerst een grote reply-pagina te laden? Zeker als je gewoon een kort antwoordje schrijft heeft dat allemaal geen nut (IMO).
Oud 27-10-2004, 20:06
Verwijderd
vooral op onzin zullen ze ervan smullen
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 10:26
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Reverend schreef op 27-10-2004 @ 21:06 :
vooral op onzin zullen ze ervan smullen
Daar juist veel minder. Als je veel op onzin post, heb je ook veel last van de FC. Met zo'n Quick Reply maakt dat niets uit. Het is eerder handig voor korte berichtjes op andere fora, lijkt me.

Edit: veel minder staat wel heel stom zo. Maar het zal ze iig niet veel helpen, laat ik zo maar zeggen dan.

Laatst gewijzigd op 28-10-2004 om 10:30.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 15:12
telluriet
telluriet is offline
Citaat:

Oud 28-10-2004, 18:06
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 28-10-2004 @ 11:26 :
Daar juist veel minder. Als je veel op onzin post, heb je ook veel last van de FC. Met zo'n Quick Reply maakt dat niets uit. Het is eerder handig voor korte berichtjes op andere fora, lijkt me.

Edit: veel minder staat wel heel stom zo. Maar het zal ze iig niet veel helpen, laat ik zo maar zeggen dan.
Als ik zo de reply's lees van die idioten zijn die over het algemeen veel korter dan op de kantine zelfs. Natuurlijk is het alleen maar voordelig voor de spam-apen op onzin, ondanks de floodcontrole.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 20:21
Verwijderd
Het idee is leuk, maar ik vrees voor Jon dat ie dan voor nieuwe servers moet zorgen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 12:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Reverend schreef op 28-10-2004 @ 19:06 :
Als ik zo de reply's lees van die idioten zijn die over het algemeen veel korter dan op de kantine zelfs. Natuurlijk is het alleen maar voordelig voor de spam-apen op onzin, ondanks de floodcontrole.
Klopt, het zijn meestal korte berichtjes. Maar ik zie niet in hoe het ze zo enorm veel kan helpen. Als ze een kort berichtje posten.. en ze willen er nog een posten, maakt het niet uit of er zo'n optie is of niet, de flood controll houdt ze toch wel tegen. Ze zullen sowieso 20 secs moeten wachten.. dan maakt die optie al vrij weinig nog voor ze uit.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 12:08
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Reverend schreef op 28-10-2004 @ 19:06 :
Wat een bullshit, iedereen heeft er toch voordeel van? Je hoeft immers niet meer op Reply te klikken. Zie niet in wat daar mis mee is eigenlijk.
Oud 29-10-2004, 12:12
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
In een wereld waar alles steeds sneller gaat is dit een perfect idee.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 12:16
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 29-10-2004 @ 13:08 :
Wat een bullshit, iedereen heeft er toch voordeel van? Je hoeft immers niet meer op Reply te klikken. Zie niet in wat daar mis mee is eigenlijk.

waar zie je mij zeggen dat er iets mis mee is

Citaat:
Klopt, het zijn meestal korte berichtjes. Maar ik zie niet in hoe het ze zo enorm veel kan helpen. Als ze een kort berichtje posten.. en ze willen er nog een posten, maakt het niet uit of er zo'n optie is of niet, de flood controll houdt ze toch wel tegen. Ze zullen sowieso 20 secs moeten wachten.. dan maakt die optie al vrij weinig nog voor ze uit.
Over het algemeen zijn het natuurlijk de spammers op onzin die met FC in aanraking komen, maar afgezien daarvan zie ik alleen maar voordeel in zo'n systeem. Het hele forum kan er makkelijk gebruik van maken, en mijn ervaring met GoT is dat ik de normale reply bijna nooit meer gebruik, sinds de quick variant is ingevoerd. Het levert toch net ietsjes meer gemak dan eerst nog een nieuwe pagina aanklikken en inladen.

Maargoed, het is niet alsof ik de mogelijkheid zal missen als hij niet ingevoerd wordt, ik zeg alleen dat ik niet zo snel een nadeel ervan inzie.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 13:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Reverend schreef op 29-10-2004 @ 13:16 :
waar zie je mij zeggen dat er iets mis mee is

Over het algemeen zijn het natuurlijk de spammers op onzin die met FC in aanraking komen, maar afgezien daarvan zie ik alleen maar voordeel in zo'n systeem. Het hele forum kan er makkelijk gebruik van maken, en mijn ervaring met GoT is dat ik de normale reply bijna nooit meer gebruik, sinds de quick variant is ingevoerd. Het levert toch net ietsjes meer gemak dan eerst nog een nieuwe pagina aanklikken en inladen.

Maargoed, het is niet alsof ik de mogelijkheid zal missen als hij niet ingevoerd wordt, ik zeg alleen dat ik niet zo snel een nadeel ervan inzie.
Daar ben ik het mee eens. Maar ik begrijp niet goed wat je nou had over dat alleen onzinners er voordeel aan zouden hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 15:40
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
GanzenVeer schreef op 26-10-2004 @ 18:57 :
waarom
Omdat alles zo snel onder gespamt kan worden dan.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 19:44
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 29-10-2004 @ 14:00 :
Daar ben ik het mee eens. Maar ik begrijp niet goed wat je nou had over dat alleen onzinners er voordeel aan zouden hebben.
met spam-apen bedoelde ik alleen de serieuze spammers, niet de dorsnee onzinners
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 08:51
ware man
ware man is offline
Het is op zich extreem handig. Bovendien is het fijner om naar boven te scrollen en het topic nog eens te bekijken dan om naar beneden bij de Topic Review te kijken. Bovendien kost die topic review bij de gewone reply ook nogal wat laadtijd en misschien ook wel een aantal queries.

Bovendien heb je deze functies ook met handmatige quote-javascriptjes en quote-last-post-checkbox

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten