Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2002, 21:24
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
zo lijkt het

als je een vriendin hebt zijn opeens veel meer meisjes geinteresseerd in je ofzo

of ligt het aan mij

wat denken jullie?
Oud 17-05-2002, 21:26
Verwijderd
Klopt volledig. Kijk maar naar Student Bodies
Ik heb/had er ook last van... vind het niet erg ofzow hoor
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 22:49
Verwijderd
Tis nou eenmaal mens eigen om te willen wat je niet kunt krijgen.. Of wat van een ander is..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 00:14
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
KWEET NIET HEB DR NIKS VAN GEMERKT BEN NOG PSIES EVEN GEWILD ALS VAN TE VOREN GELOOF IK GEINTJE FF SERIEUS IK MERK DAAR NIKS VAN!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 04:02
M@TRIX
M@TRIX is offline
kep wel contact met meisjes, misschien ook wel iets meer maar ik weet t nie zeker...ik heb ze nooit geteld..en ga ze ook niet tellen, simpelweg om de reden dat ze me geen donder intreseren.

ik intreseer me maar voor 1 persoon en diegene weet wel wie ik bedoel....
Oud 18-05-2002, 08:02
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
kep wel contact met meisjes, misschien ook wel iets meer maar ik weet t nie zeker...ik heb ze nooit geteld..en ga ze ook niet tellen, simpelweg om de reden dat ze me geen donder intreseren.

ik intreseer me maar voor 1 persoon en diegene weet wel wie ik bedoel....
wie dan vertel vertel k wil t weten!!!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 08:54
Verwijderd
dat is vaak wel zo, hoe t komt weet ik niet, misschien toch dat hard to get???
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 09:15
lady_x
lady_x is offline
Euh toch niet hoor! Als ik weet van een jongen die ik aardig vind dat hij al een vriendin heeft, dan ga ik juist niet meer geïnteresseerd zijn, dan laat ik het gewoon zo, dan moet ik er juist minder van weten dan moest hij vrijgezel zijn!
Oud 18-05-2002, 16:52
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
jaah is zo! maar kweeni waarom
Oud 18-05-2002, 17:02
Verwijderd
Ik denk dat het komt doordat de meeste mensen toch meer zelfvertrouwen krijgen wanneer ze een vriend(in) hebben gevonden. Niet alleen zelfvertrouwen, maar ook gewoon je algemene instelling wordt positiever en dat kan natuurlijk niet onopgemerkt blijven voor de 'buitenwereld'.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 17:06
Tox
Tox is offline
Volkomen mee eens!
Oud 18-05-2002, 17:24
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:

wie dan vertel vertel k wil t weten!!!
nie zo jaloers moppie, t zijn mensen die ik al langer ken waarvan het lijkt alsof ze meer tegen me praten, of het zo is weet ik nie...

zal wel toeval zijn, ik praat de ene dag ook meer dan de andere
Oud 18-05-2002, 18:04
Built to last
Built to last is offline
nope. ik ben hard achteruit gegaan in populairiteit sinds dat ik een vaste relatie heb
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 18:24
Alet
Alet is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
KWEET NIET HEB DR NIKS VAN GEMERKT BEN NOG PSIES EVEN GEWILD ALS VAN TE VOREN GELOOF IK GEINTJE FF SERIEUS IK MERK DAAR NIKS VAN!
Caps Lock

Maar het klopt inderdaad, om de reden die Dark Voice gaf.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 18:37
Verwijderd
Tis eigenlijk ook hierom:
Als je een vriendin hebt ga je, althans dat is dan de bedoeling , niet meer zoveel geven om het krijgen van een vriendin.
Je gedraagt je niet opdringerig, je bent veilig (want je hebt een vriendin) en je voelt je zelfverzekerder.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 22:00
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Bij mij was het juist andersom... toen het na 14 maanden uit was, werd ik weer interessant, zeg maar...

Heel raar!
Oud 18-05-2002, 22:31
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik denk dat het komt doordat de meeste mensen toch meer zelfvertrouwen krijgen wanneer ze een vriend(in) hebben gevonden. Niet alleen zelfvertrouwen, maar ook gewoon je algemene instelling wordt positiever en dat kan natuurlijk niet onopgemerkt blijven voor de 'buitenwereld'.
Frappant hoe dit toch elke keer weer waar blijkt te zijn.
Moeilijk om dat soort zelfvertrouwen te simuleren.
Oud 18-05-2002, 22:38
Verwijderd
mn vriendin wordt altijd uitgelachen sinds ze me met mij heeft, heel raar..neej maar ja nare man heeft n goed punt met dat zelfvertrouwen
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 00:47
ChronoFlux
ChronoFlux is offline
Helemaal mee eens!!
Ik kan niet zeggen dat ik uit ervaring spreek (zie ook mijn threat in deze catogorie.. )
maar je krijgt denk ik wel een gevoel van: er is iemand die om mij geeft ik heb ook mijn pluspunten wel enzo. En hoe verliefder je bent hoe vaker je aan de ander denkt en hoe harder je zeg maar met je neus op de feiten wordt gedrukt.
En daardoor word je vrolijker en opgewekter, waardoor anderen het prettiger vinden om met je om te gaan.

Iemand mee eens?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 11:01
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Dy|_uCK schreef:
zo lijkt het

als je een vriendin hebt zijn opeens veel meer meisjes geinteresseerd in je ofzo

of ligt het aan mij

wat denken jullie?
Volgens mij niet hoor...Andersom is het tenminste niet zo, in mijn geval dan. Eerst had ik heel veel aanspraak enzow, maar aangezien ik nu een vriend heb en iedereen hem angstaanjagend vindt, is dat wel ehm...ietsje gedaald zal ik maar zeggen. Soms wel nog hoor, maar ze letten wel op! Heb ik ook niet speciaal bijzonder veel behoefte aan ofzow.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 11:34
Mindfields
Mindfields is offline
Een jongen die een vriendin heeft is voor mij juist helemaal of weinig niet interessant
Oud 19-05-2002, 13:19
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Bazz schreef:
Klopt volledig. Kijk maar naar Student Bodies
Ik heb/had er ook last van... vind het niet erg ofzow hoor
Jaaa k heb die aflevering ook gezien. T was errug mooi.
Oud 21-05-2002, 17:14
lausie
lausie is offline
nee juist ni lijkt mij nou ik heb wel als k een vriend heb komen er juist jongens in me leven zeg maar sjansen en als ik vrijgezellig ben zijn de jongens uit me leven!egt vaag
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 17:45
Verwijderd
Hmja, was heel vaag.. Ik liep gisteren op Pinkpop de hele tijd heel close te doen met een jongen, gewoon een goede vriend, hele tijd samen gestaan enzo, en er waren gewoon heel veel jongens die ondertussen liepen te flirten.

Maarrrr daarbij klopt dat van dat zelfvertrouwen inderdaad ook, als je tenminste echt iets met diegene hebt.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 21:40
Verwijderd
Citaat:
KontraDix schreef:
Tis eigenlijk ook hierom:
Als je een vriendin hebt ga je, althans dat is dan de bedoeling , niet meer zoveel geven om het krijgen van een vriendin.
Je gedraagt je niet opdringerig, je bent veilig (want je hebt een vriendin) en je voelt je zelfverzekerder.
Dat vinnik ook En bovendien willen mensen idd graag wat ze niet kunnen krijgen. Bovendien denken ze: "Hm, als hij/zij er iets in ziet..." en dan kijken ze beter en denken ze "verrek, die is idd wel leuk!"

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten