Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat het komt doordat de meeste mensen toch meer zelfvertrouwen krijgen wanneer ze een vriend(in) hebben gevonden. Niet alleen zelfvertrouwen, maar ook gewoon je algemene instelling wordt positiever en dat kan natuurlijk niet onopgemerkt blijven voor de 'buitenwereld'.
|
![]() |
||
Citaat:
zal wel toeval zijn, ik praat de ene dag ook meer dan de andere
||
Citaat:
![]() Moeilijk om dat soort zelfvertrouwen te simuleren.
|
Helemaal mee eens!!
Ik kan niet zeggen dat ik uit ervaring spreek (zie ook mijn threat in deze catogorie.. ![]() maar je krijgt denk ik wel een gevoel van: er is iemand die om mij geeft ik heb ook mijn pluspunten wel enzo. En hoe verliefder je bent hoe vaker je aan de ander denkt en hoe harder je zeg maar met je neus op de feiten wordt gedrukt. En daardoor word je vrolijker en opgewekter, waardoor anderen het prettiger vinden om met je om te gaan. Iemand mee eens? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hmja, was heel vaag.. Ik liep gisteren op Pinkpop de hele tijd heel close te doen met een jongen, gewoon een goede vriend, hele tijd samen gestaan enzo, en er waren gewoon heel veel jongens die ondertussen liepen te flirten.
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|