Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het Engels houd ik altijd simpel, ik vind dat je niet moeilijk moet beginnen schrijven gewoon omdat je het kan (zeker niet in liedjes) Woordkeuze; ok je mag je mening hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Eerst wou ik een tekst schrijven met veel beeldspraak maar ik kreeg de "boodschap" niet duidelijk over en K. zei dat ik gewoon eens moest neerpennen wat het was en dat deed ik dit kwam eruit (ongeveer wel wat bijgewerkt). Enige beeldspraak dat er in staat is: the ruins of a temple the rain after the sun en daar ben ik niet echt tevreden mee, dat gaat wellicht nog veranderen.
|
Hmm.. Persoonlijk vind ik dat je teveel beschrijft in je tekst. Ik zou het leuker vinden als je zeg maar ook iets te raden over laat. De luisteraar wordt nu heel erg opgelegd hoe die moet denken, en dat pakt niet altijd goed uit. Iedereen vormt immers zijn eigen beeld bij muziek teksten, dus hoe meer je weg laat, hoe meer mensen er herkenning in zullen vinden.
Ik zou gaan voor de smashing pumpkins, omdat als je deze tekst op een langzamere, rustigere melodie zet, je volgens mij een beetje een zeur effect krijgt. Maar dat is persoonlijk.
|
![]() |
|
|