Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2002, 21:22
Athlon
Athlon is offline
Ik heb 1,5 jaar geleden wat met een meisje gehad. Nu zijn we weer met elkaar in contact gekomen en ze is nu vrij regelmatig bij mij 's avonds.

Nu sloeg bij mij de vonk weer over. Ze komt tegen me aan liggen, ze vind het goed als ik haar streel, kusjes in de nek geven en op haar wang enz...
Vind ze allemaal geen probleem.

Maar zij wil niet verder. Ze wil niet echt zoenen met me, terwijl ze de rest wel goed vind. Ook zegt ze dat ze niet toe is aan een relatie... Maar waarom mag ik dan al die handelingen wel bij haar doen??

Wat is dit voor een gek probleem. Ik word gek. Wat moet ik doen zodat ze weer echt voor me valt en we weer gelukkig kunnen worden.

(en nee, ik ruik niet uit giegeltje, dus dat kan de reden niet zijn waarom ze niet wil zoenen. En als het wel zo was, dan doet Sportlife altijd de trick )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2002, 22:02
Athlon
Athlon is offline
misschien heb je ook we gelijk... Zal het in gedachten houden. Dit is me al eens eerder gebeurd bij een meisje die me echt aan lijntje hield en er met mijn broertje vandoor ging. Dat was eens en nooit weer, dacht ik... Maar nu misschien weer zelfde.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 07:24
paal
paal is offline
Op de juiste manier strelen, en kussen en ze is hopeloos verloren. Als ze een beetje libido heeft.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 07:27
Esmée
Esmée is offline
Nou dat snap ik wel... heb ik ook met mijn ex, vind 't soms ook gewoon fijn om tegen hem aan te hangen en dan mag ie me best een kusje op mn wang geven, maar meer ook niet, tis niet voor niks m'n ex.
Ik zie die 'uitingen van genegenheid' gewoon als vriendschappelijk, en meer moet het niet worden... denk dat dat bij jouw ex dan maybe ook zo is.
Oud 15-03-2002, 12:04
fsb_b3
fsb_b3 is offline
Probeer haar eerst helemaal gek te maken met het strelen enz.... en ga dan zoenen. Steeds een stapje verder. Als ze opgewonden is en nog steeds niet wil zoeken. Hou dan op en ga op zoek naar een meid die je wel waardeert!!!

liefs

B3
Oud 18-03-2002, 21:53
Athlon
Athlon is offline
Het lijkt dus of ze niet opgewonden raakt. Van niks...

Ik streel haar benen enzo, en geef haar wel eens massages. Ik streel door haar haar enzovoorts. Maar geen reactie(s).

Maar heel soms geeft ze een teken terug, maar komt niet vaak voor.

Ben ik nu verkeerd bezig en kan ik maar beter wat anders gaan zoeken of wat moet ik doen??

Ik wil haar terug, ben stapel op haar.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 22:36
eden6
eden6 is offline
Jij wilt iets van haar wat zij jou niet kan (of wil) geven.

Ze vind het kennelijk prettig dat je haar aandacht schenkt maar wil geen vaste relatie. Waarschijnlijk houd ze je om die reden ook af als je haar wilt zoenen.

Ik denk dat je afstand moet nemen. Zij wil geen vaste relatie, daar is ze duidelijk in geweest en of je het nou leuk vind of niet... je zult dat moeten accepteren!

Reageren

Regels voor berichten