Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2010, 18:20
mdac
mdac is offline
ik heb een klein probleempje , ik zit met mijn vriendin al sinds ergens vorig jaar april in de flow en sinds een paar weken hebben wij ook, alleen het gaat een beetje raar

voordat we hadden waren we altijd lief voor elkaar enzo en als ik wel is met matties enzo over andere meids zat te praate of met andere meids zat te flowe dan deed zij ook altijd jaloers enzo, dus ik ben er wel van overtuigd dat ze van me houd, alleen sinds we hebben doet ze echt heel raar.

eerst deed zij bijvoorbeeld altijd een arm om mij heen als wij van school naar randstadrail liepen ( voor mense die niet in de randstad wonen, randstadrail is gewoon een soort van trein die door heel randstad wijk na wijk rijd , een soort van bus ) en toen deed ik natuurlijk ook gw arm om haar heen enzo , en in de klas gingen wij ook vaak naast elkaar zitten enzo en bij schoolfeesten wou zij altijd fotos met mij maken

ook bij valentijnsdag was ze echt heel lief enzo we gingen naar bioscoop enz. en dat was allemaal heel gezellig ( tegen die tijd hadden we al btw ) en die dag daarna had ik ook een blog op haar hyves gemaakt enz. en we deden kapot lief tegen elkaar op msn ( doen we trouwens nogsteeds ) maar dan ...

als ik haar in de ochtend bij de randstadrail opwacht en er is toevallig ook nog een vriendin met haar mee dan negeert ze me echt gewoon totaal , normaal als wij alleen zijn geeft ze me altijd kusje enz , als ze met die meisje is zegt ze vaak alleen hoi ofzo en kijkt ze me niet eens aan, in de klas komt ze nooit meer naast mij zitten enzo en in de pauze komt ze bijv ook nooit meer bij mij op schoot zitten ( wat ze eerst altijd deed voordat we hadden, en 2 weken ofzo erna )

begrijp me trouwens niet verkeerd , de eerste 2 weken waren perfect , de 3de week wat minder en nu nog minder, ik snap haar echt niet.

ook op hyves zette andere meisjes wel is reacties op me fotos enzo en zij is dan altijd helemaal jaloers van ja wie zijn die sletjes dit dat je weet toch dat je van mij bent enzo, ik ben altijd echt heel lief voor haar en in de klas probeer ik heel vaak haar aandacht te trekken , ook in de pauzes zeg ik vaak van kom bij mij zitten dan , en dan gaat ze bij haar vriendin ofzo stoel delen of ze gaat gw op eigen stoel zegt ze dan van jaa wacht ik moet even iets met haar praten -.-
ook als we naar randstadrail lope gaat ze al meteen helemaal voorop enzo lopen, lijkt wel alsof ze nu niet eens meer wilt dat ik arm om haar heen sla

als we alleen zijn is ze trouwens wel lief geeft ze me ook kusjes enzo , maar als andere mensen erbij zijn is het heel anders , en het is niet dat ze niet durft ofzo want toen we in de flow zaten deed ze ook altijd lief tegen mij waar andere bij waren enzo ...

kent iemand dit ? i need some help please
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2010, 18:50
Verwijderd
Het ligt vast en zeker aan mijn leeftijd, maar ik begrijp de helft niet van wat je hebt getypt. En ik weet dus ook niet hoe serieus ik dit kan nemen.

Voor het geval dat:

Wat ik eruit kan halen is dat je vriendin opeens afstandelijk doet als er anderen bij zijn? Misschien wordt het haar even teveel, ben je te klef, heeft ze spijt dat ze nu bij jou is, schaamt ze zich voor je,... Ik ben je vriendin niet. Heb je het haar al gevraagd?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2010, 18:53
mdac
mdac is offline
jaa sorry ik schreef het eventjes snel, maar je begrijpt het wel gewoon goed

ik denk niet echt dat ze spijt heeft want ik heb gisteren nog nieuwe profielfoto op hyves gezet , allemaal meids hebbe reacties gezet en zij doet weer helemaal jaloers enzo, en nee ik kan haar dit niet echt vragen ofzo ...

schamen doet ze denk ik ook niet echt want ze verteld altijd aan haar vrienden over dat ze een vriendje heeft enz..

misschien ben ik te klef ofzo of te gevoelig dat kan ook wel misschien ligt het aan mij ...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2010, 20:28
Lente
Lente is offline
waarom kun je het niet vragen, ze is toch je vriendin?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2010, 23:17
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
jaa sorry ik schreef het eventjes snel, maar je begrijpt het wel gewoon goed
ik denk niet echt dat ze spijt heeft want ik heb gisteren nog nieuwe profielfoto op hyves gezet , allemaal meids hebbe reacties gezet en zij doet weer helemaal jaloers enzo, en nee ik kan haar dit niet echt vragen ofzo ...
schamen doet ze denk ik ook niet echt want ze verteld altijd aan haar vrienden over dat ze een vriendje heeft enz..
misschien ben ik te klef ofzo of te gevoelig dat kan ook wel misschien ligt het aan mij ...
Ik denk dat ze is afgeknapt op je vreselijke spelling en grammatica. Je kan daar wat aan proberen te doen, maar je zou haar eventueel ook kunnen rimmen. Dat werkt ook goed, succes verzekerd.
Oud 19-02-2010, 00:19
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Ik denk dat ze is afgeknapt op je vreselijke spelling en grammatica. Je kan daar wat aan proberen te doen, maar je zou haar eventueel ook kunnen rimmen. Dat werkt ook goed, succes verzekerd.
Offtopic: Ik zou er overigens ook niet erg geil van worden als een man van 29 nog op scholieren.com ronddwaalt

Laatst gewijzigd op 19-02-2010 om 00:25.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2010, 00:54
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ach, het valt wel mee. Stiekem ben ik 55 en help ik scholieren graag met hun wiskundeproblemen. Ofzoiets.
Oud 19-02-2010, 01:06
Wit_Konijn
Wit_Konijn is offline
Citaat:
/pawn
Oud 19-02-2010, 02:03
Verwijderd
Je moet ff tegen haar flowen dat ze beter kan beginnen met uitleggen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2010, 08:15
Verwijderd
Misschien wordt het tijd dat je zelf ook iets afstandelijker doet.. het zou best kunnen dat je gewoon te klef naar haar toe bent en dat het haar soms net iets teveel wordt.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2010, 10:48
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Als je ff met haar alleen bent, gewoon zeggen van "Wat flow je soms afstandelijk, flow je een probleem?" (net als smurfen, elk werkwoord veranderen naar flow).
Misschien is dat wel haar tactiek om te kijken of je haar meer wilt ofzo, schijtvervelend neem ik aan.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2010, 11:07
mdac
mdac is offline
Citaat:
makkelijker gezegd dan gedaan ...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2010, 11:08
mdac
mdac is offline
Citaat:
Misschien wordt het tijd dat je zelf ook iets afstandelijker doet.. het zou best kunnen dat je gewoon te klef naar haar toe bent en dat het haar soms net iets teveel wordt.

dit kan wel kloppen , ik zou er op letten , thanks
Met citaat reageren
Oud 19-02-2010, 13:20
Lente
Lente is offline
Citaat:

het lijkt wel alsof je de laatste tijd een beetje afstandelijk doet als er anderen bij zijn, waarom? is er iets? oid.

als jullie alleen maar kleffen en nooit iets tegen elkaar zeggen, kan ik me voorstellen dat ze daar na een maand een beetje klaar mee is
Met citaat reageren
Oud 19-02-2010, 13:38
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als je dat soort dingen niet aan haar kan vragen moet je je misschien maar eens afvragen of ze wel de juiste persoon voor je is, of je echt van haar houdt of gewoon graag iemand hebt om lief te vinden. Of anders vind zij het gewoon leuk om een vriendje te hebben om het hebben van een vriendje en zo nu en dan eens lief mee te doen en houdt ze niet echt van je.
Overigens vind ik haar wel erg overdreven als jij een foto van jezelf met vriendinnen op je hyves hebt staan en zij ze meteen sletjes noemt.
Oud 19-02-2010, 17:17
mdac
mdac is offline
Citaat:

het lijkt wel alsof je de laatste tijd een beetje afstandelijk doet als er anderen bij zijn, waarom? is er iets? oid.

als jullie alleen maar kleffen en nooit iets tegen elkaar zeggen, kan ik me voorstellen dat ze daar na een maand een beetje klaar mee is

dit klopt inderdaad wel een beetje we praten opzich niet heel veel met elkaar , op msn misschien iets meer maar toch ...

het punt is alleen dat het vroeger ook al zo was toen we nog in de flow zaten , maar toen leek het wel alsof ze aan niks anders dan kleffen dacht, en ik vond het opzich allemaal prima ik hou er wel van

vanavond is ze naar haar neef's verjaardag toe dus zoizo als ze nog op msn komt ga k er niet over beginnen , morgen ga ik er wel even met haar over praten ik moet wel fftjes mn hart luchten

het punt is alleen gewoon ... ik weet niet echt wat ik tegen haar moet zeggen

ook tijdens het kleffen zitten we wel een beetje te knuffelen enzo maar ik weet gewoon echt niet wat ik tegen haar moet zeggen , kan misschien iemand van jullie een vb geven van wat jullie tegen je meid zeggen wanneer je met haar zit te kleffen enzo ?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2010, 17:22
mdac
mdac is offline
Citaat:
Als je dat soort dingen niet aan haar kan vragen moet je je misschien maar eens afvragen of ze wel de juiste persoon voor je is, of je echt van haar houdt of gewoon graag iemand hebt om lief te vinden. Of anders vind zij het gewoon leuk om een vriendje te hebben om het hebben van een vriendje en zo nu en dan eens lief mee te doen en houdt ze niet echt van je.
Overigens vind ik haar wel erg overdreven als jij een foto van jezelf met vriendinnen op je hyves hebt staan en zij ze meteen sletjes noemt.

juist om dit soort redenen dat ze alle meids bijv sletjes enzo noemt die naar mij kijken enzo krijg ik wel een gevoel dat ze van mij houd, en als ik haar voordat ze weggaat bij randstadrail een kusje geef kijkt ze me ook altijd heel verliefd aan enzo , maar zoals ik al zij ik snap gewoon echt niet waarom ze zo afstandelijk tegen mij doet waar andere bij zijn, ze is niet verlegen want voordat wij nog hadden kwam ze wel altijd op me schoot zitten enzo waar andere bij waren
Met citaat reageren
Oud 19-02-2010, 17:30
mdac
mdac is offline
morgen moet ik met haar er wel even over praten ik moet mn hart echt fftjes luchten, maar weet iemand iets wat ik dan tegen haar kan zeggen?
ik heb al wel is eerder een poging gedaan daarover te praten door een andere gebeurtenis, bereid je voor op een heleboel tekst xd

we zitten allebei in 3vwo , met haar cijfers gaat het goed, met de mijne iets minder.
ik was van plan om voordat wij echt hadden na 3vwo verder te gaan met 4havo , vwo is toch echt iets te moeilijk voor mij
nadat wij hadden moest ik inneens heel goed mijn best doen van mijn vriendin op school enzo omdat ze niet wou dat ik haar alleen ging laten enzo dit dat
dus vorige week dinsdag bijv had ze me ook veel in de klas genegeert enzo , en toen we s'avonds op msn zaten vroeg ze me wat voor cijfer ik voor een proefwerk van frans had ( er is een programma van onze school waarop je je cijfers kunt aflezen ) dus ik ging zo kijken k zag zo een 8,7 , dus k zij het ook tegen haar
ze zij toen helemaal van '' jaa goedzo dit dat allemaal hartjes enzo '' en toen zij ik '' zie je wel dat ik goed me best doe om bij je in de klas te blijven ook al negeerde je me vandaag de hele dag '' en dan nog zo'n hartje erachter
toen zij ze van '' ik negeerde je niet bby ) en dan zo'n kusjes emote en toen gingen we weer gewoon verder praten over andere dingen enzo ik dacht van dat het na die dag wel over zou gaan , nou niet echt dus

ik heb echt het gevoel dat ze van mij houd ik kan hier moeilijk beschrijven hoe bij mij een hele dag eruitziet maar ik ben wel van mezelf sterk verzekerd dat ze van mij houd, ik moet alleen fftjes begrijpen waarom ze dan zo afstandig doet de laatste tijd ...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2010, 18:21
MisSunshine
MisSunshine is offline
Citaat:
Als je ff met haar alleen bent, gewoon zeggen van "Wat flow je soms afstandelijk, flow je een probleem?" (net als smurfen, elk werkwoord veranderen naar flow).
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 11:08
Batave
Batave is offline
Citaat:
Hoezo? Ik kan alles vragen aan mijn vriendin en zij aan mij en zo hoort het.
Oud 20-02-2010, 11:35
juno
juno is offline
VEE WEE (fl)OO(w)?

*dondert van bureaustoel*
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 11:37
Batave
Batave is offline
Citaat:
VEE WEE (fl)OO(w)?

*dondert van bureaustoel*
Nu je het zegt :'D
Oud 20-02-2010, 12:33
Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Citaat:
Offtopic: Ik zou er overigens ook niet erg geil van worden als een man van 29 nog op scholieren.com ronddwaalt
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 13:00
Eppo11
Eppo11 is offline
Flow ? dat was toch zo'n cimpansee....?

van Jane Goodall dacht ik
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 14:18
pro---
pro--- is offline
1 ze vind je niet echt leuk, zeg maar ze doet het voor de aandacht..
2 ze vind je niet echt leuk, maar alleen voor de 'seks' (beetje grof mssn maar daar komt het wel op neer,
dan misschien wel alleen zoenen en klef doen.. (het komt een beetje op het zelfde neer als 1 )
3 ze schaamd zich voor jou

ik heb dit zelf ook mee gemaakt..
en dan gaan ze je negeren, maar zeggen ze wel tegen echte vrienden over jou
maar niet tegen 'vrienden' die populairder zijn zegmaar..
daar schamen ze zich dan voor..
en als je alleen met ze bent dan zijn ze oppeens heel speels en vinden ze je helemaal leuk enzo...
maar ik zeg je .. > dat is geen goede relatie
je moet open kunnen staan voor de dingen die je doet.. en niet daar over zwijgen.

veel succes !!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2010, 14:23
Batave
Batave is offline
Citaat:
1 ze vind je niet echt leuk, zeg maar ze doet het voor de aandacht..
2 ze vind je niet echt leuk, maar alleen voor de 'seks' (beetje grof mssn maar daar komt het wel op neer,
dan misschien wel alleen zoenen en klef doen.. (het komt een beetje op het zelfde neer als 1 )
3 ze schaamd zich voor jou

ik heb dit zelf ook mee gemaakt..
en dan gaan ze je negeren, maar zeggen ze wel tegen echte vrienden over jou
maar niet tegen 'vrienden' die populairder zijn zegmaar..
daar schamen ze zich dan voor..
en als je alleen met ze bent dan zijn ze oppeens heel speels en vinden ze je helemaal leuk enzo...
maar ik zeg je .. > dat is geen goede relatie
je moet open kunnen staan voor de dingen die je doet.. en niet daar over zwijgen.

veel succes !!
Of misschien is er wel iets heel anders aan de hand en heeft ze te maken met verlies of verdriet, of ze heeft stemmingswisselingen ivm haar puberteit.
Oud 20-02-2010, 15:11
mdac
mdac is offline
ze zegt ook gewoon tegen populaire mensen dat wij hebben hoor zoals ik al zij ik denk niet echt dat schamen het probleem is , misschien problemen met haar ouders ofzo ... grootste deel van haar famillie haar neefe en nichte enzo weten al van mij die hebbe allemaal haar msn naam & hyves dinge al gezien van ons enzo , maar haar ouders weten er nog niet van ze vroeg aan haar neefe en nichte enzo om stil te houden , k weet ook niet wat daar aan de hand is tegen mij zij ze dat het haar ouders niet echt kan boeien maar toen we met vday naar bios gingen zij ze tegen haar ouders dat ze met vriendin ofzo ging

k ken overigens trouwens ook veel van haar neefe en nichte en ze zeggen allemaal dat wij wel goed bij elkaar passen enzo , allebei totaal andere afkomsten ( ik ben grieks , zij is antiliaans ) en toch zegt iedereen dat we leuk bij elkaar passen enzo .

binnekort is trouwens ook mijn verjaardag ( 27 feb ) er kome dan paar mense bij me huis chille een beetje film kijken enzo zij komt ook dan moet het zoizo wel goed gaan , maar als ze na mn bday nogsteeds zo afstandig gaat doen moet ik het wel even met haar overhebben , k ben toch van gedachten veranderd k zou het vandaag met haar erover hebben maar vandaag was ze weer zo lief op msn dat ik het niet kon (A)

Laatst gewijzigd op 20-02-2010 om 16:05.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten