Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 19-02-2010 om 00:25. |
![]() |
||
Citaat:
![]() het lijkt wel alsof je de laatste tijd een beetje afstandelijk doet als er anderen bij zijn, waarom? is er iets? oid. als jullie alleen maar kleffen en nooit iets tegen elkaar zeggen, kan ik me voorstellen dat ze daar na een maand een beetje klaar mee is |
![]() |
|
Als je dat soort dingen niet aan haar kan vragen moet je je misschien maar eens afvragen of ze wel de juiste persoon voor je is, of je echt van haar houdt of gewoon graag iemand hebt om lief te vinden. Of anders vind zij het gewoon leuk om een vriendje te hebben om het hebben van een vriendje en zo nu en dan eens lief mee te doen en houdt ze niet echt van je.
Overigens vind ik haar wel erg overdreven als jij een foto van jezelf met vriendinnen op je hyves hebt staan en zij ze meteen sletjes noemt.
||
![]() |
Citaat:
dit klopt inderdaad wel een beetje we praten opzich niet heel veel met elkaar , op msn misschien iets meer maar toch ... het punt is alleen dat het vroeger ook al zo was toen we nog in de flow zaten , maar toen leek het wel alsof ze aan niks anders dan kleffen dacht, en ik vond het opzich allemaal prima ik hou er wel van ![]() vanavond is ze naar haar neef's verjaardag toe dus zoizo als ze nog op msn komt ga k er niet over beginnen , morgen ga ik er wel even met haar over praten ik moet wel fftjes mn hart luchten het punt is alleen gewoon ... ik weet niet echt wat ik tegen haar moet zeggen ![]() ook tijdens het kleffen zitten we wel een beetje te knuffelen enzo maar ik weet gewoon echt niet wat ik tegen haar moet zeggen , kan misschien iemand van jullie een vb geven van wat jullie tegen je meid zeggen wanneer je met haar zit te kleffen enzo ? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
juist om dit soort redenen dat ze alle meids bijv sletjes enzo noemt die naar mij kijken enzo krijg ik wel een gevoel dat ze van mij houd, en als ik haar voordat ze weggaat bij randstadrail een kusje geef kijkt ze me ook altijd heel verliefd aan enzo , maar zoals ik al zij ik snap gewoon echt niet waarom ze zo afstandelijk tegen mij doet waar andere bij zijn, ze is niet verlegen want voordat wij nog hadden kwam ze wel altijd op me schoot zitten enzo waar andere bij waren |
![]() |
|
![]() |
morgen moet ik met haar er wel even over praten ik moet mn hart echt fftjes luchten, maar weet iemand iets wat ik dan tegen haar kan zeggen?
ik heb al wel is eerder een poging gedaan daarover te praten door een andere gebeurtenis, bereid je voor op een heleboel tekst xd we zitten allebei in 3vwo , met haar cijfers gaat het goed, met de mijne iets minder. ik was van plan om voordat wij echt hadden na 3vwo verder te gaan met 4havo , vwo is toch echt iets te moeilijk voor mij nadat wij hadden moest ik inneens heel goed mijn best doen van mijn vriendin op school enzo omdat ze niet wou dat ik haar alleen ging laten enzo dit dat ![]() dus vorige week dinsdag bijv had ze me ook veel in de klas genegeert enzo , en toen we s'avonds op msn zaten vroeg ze me wat voor cijfer ik voor een proefwerk van frans had ( er is een programma van onze school waarop je je cijfers kunt aflezen ) dus ik ging zo kijken k zag zo een 8,7 , dus k zij het ook tegen haar ze zij toen helemaal van '' jaa goedzo dit dat allemaal hartjes enzo '' en toen zij ik '' zie je wel dat ik goed me best doe om bij je in de klas te blijven ook al negeerde je me vandaag de hele dag '' en dan nog zo'n hartje erachter toen zij ze van '' ik negeerde je niet bby ) en dan zo'n kusjes emote en toen gingen we weer gewoon verder praten over andere dingen enzo ik dacht van dat het na die dag wel over zou gaan , nou niet echt dus ik heb echt het gevoel dat ze van mij houd ik kan hier moeilijk beschrijven hoe bij mij een hele dag eruitziet maar ik ben wel van mezelf sterk verzekerd dat ze van mij houd, ik moet alleen fftjes begrijpen waarom ze dan zo afstandig doet de laatste tijd ... |
![]() |
|
![]() |
1 ze vind je niet echt leuk, zeg maar ze doet het voor de aandacht..
2 ze vind je niet echt leuk, maar alleen voor de 'seks' (beetje grof mssn maar daar komt het wel op neer, dan misschien wel alleen zoenen en klef doen.. (het komt een beetje op het zelfde neer als 1 ) 3 ze schaamd zich voor jou ik heb dit zelf ook mee gemaakt.. en dan gaan ze je negeren, maar zeggen ze wel tegen echte vrienden over jou maar niet tegen 'vrienden' die populairder zijn zegmaar.. daar schamen ze zich dan voor.. en als je alleen met ze bent dan zijn ze oppeens heel speels en vinden ze je helemaal leuk enzo... maar ik zeg je .. > dat is geen goede relatie je moet open kunnen staan voor de dingen die je doet.. en niet daar over zwijgen. veel succes !! |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ze zegt ook gewoon tegen populaire mensen dat wij hebben hoor zoals ik al zij ik denk niet echt dat schamen het probleem is , misschien problemen met haar ouders ofzo ... grootste deel van haar famillie haar neefe en nichte enzo weten al van mij die hebbe allemaal haar msn naam & hyves dinge al gezien van ons enzo , maar haar ouders weten er nog niet van ze vroeg aan haar neefe en nichte enzo om stil te houden , k weet ook niet wat daar aan de hand is tegen mij zij ze dat het haar ouders niet echt kan boeien maar toen we met vday naar bios gingen zij ze tegen haar ouders dat ze met vriendin ofzo ging
k ken overigens trouwens ook veel van haar neefe en nichte en ze zeggen allemaal dat wij wel goed bij elkaar passen enzo , allebei totaal andere afkomsten ( ik ben grieks , zij is antiliaans ) en toch zegt iedereen dat we leuk bij elkaar passen enzo . binnekort is trouwens ook mijn verjaardag ( 27 feb ) er kome dan paar mense bij me huis chille een beetje film kijken enzo zij komt ook dan moet het zoizo wel goed gaan , maar als ze na mn bday nogsteeds zo afstandig gaat doen moet ik het wel even met haar overhebben , k ben toch van gedachten veranderd k zou het vandaag met haar erover hebben maar vandaag was ze weer zo lief op msn dat ik het niet kon (A) Laatst gewijzigd op 20-02-2010 om 16:05. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik mag mijn vriendin niet meer zien... heelo | 35 | 21-10-2015 14:06 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-Topic #85 Roosje | 497 | 15-02-2007 08:15 | |
Liefde & Relatie |
Na mijn vriendin handel ik zo raar.. Spray rebel | 18 | 30-10-2004 12:54 | |
Liefde & Relatie |
'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten... Verwijderd | 54 | 12-07-2004 19:25 | |
Liefde & Relatie |
ik weet het even niet meer groezel538 | 15 | 14-10-2003 15:53 | |
Liefde & Relatie |
Ik snap het even niet meer... Mytana | 7 | 18-03-2002 21:48 |