![]() |
|
![]() |
Hoi Allemaal, daar ben ik weer. De laatste keer, ik beloof het.
Een week geleden ongveer plaatste ik hier een enquete tbv de Willem de Kooning academie (een kunstacademie in Rotterdam), en een aantal van jullie hebben de enquete ingevuld. Bedankt daarvoor. In die enquete vroegen we voornamelijk naar wat jullie in je vrije tijd doen, om een idee te krijgen van wat jongeren nu precies bezig houdt. De Willem de Kooning academie is nl aan het proberen om een reclamecampagne op te zetten die zich richt op het werven van meer studenten, en wil daarbij weten hoe ze jongeren het best bereikt We hebben nog een paar aanvullende vragen. Dit keer gaat het meer over studie zelf: hoe kom jij aan informatie over vervolgopleidingen, wat is belangrijk voor jou wat betreft een opleiding, ben je wel eens in aanraking gekomen met een kunstacademie (want dat is wat de Willem de Kooning Academie is). Enz enz. Zouden jullie de tijd willen nemen om ook deze aanvullende vragen in te vullen? Heel erg bedankt alvast! Groetjes, Wendy De enquete staat hier Laatst gewijzigd op 07-11-2004 om 07:50. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en bovenaan commentaar is ook niet slim he? zet dat onderaan. bij sommige antwoorden wilde ik 'een beetje' zeggen maar dat kon niet |
![]() |
||
Citaat:
Niet echt bijzonder goede enquete.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Enquete kunstacademies. Wie helpt mij? Eostre | 1 | 22-04-2009 18:37 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete voor Willem de Kooning Academie Rotterdam Lyanna | 10 | 31-10-2004 23:17 |