Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2002, 19:59
freakje
freakje is offline
Is het nu echt een algemene stelling dat wanneer een jongen en een meisje heel goed met elkaar kunnen opschieten, dat ze dan verliefd op elkaar zijn? Waarom mogen meisjes en jongens niet gewoon beste vrienden zijn, zonder dat er meer achter zit?

Ja, ik zit op dit moment in die situatie en ik haat het echt dat iedereen denkt dat ik superverliefd ben op die jongen !
Oud 16-03-2002, 20:03
Verwijderd
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Ik heb ook een hele tijd een vriendin gehad waar ik écht geen verkering mee had, maar waar ik gewoon veel mee optrok..die bleef soms bij me slapen, ik ging altijd met haar uit, enz.enz. Dan krijg je eerst het gelul dat je iets met dat meisje moet hebben...en dan als je dat blijft ontkennen, dat je homo bent ofzo...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 20:12
lady_x
lady_x is offline
Euhm neen, ik denk dat vriendschap niet kan tussen jongen en meisje. Ik heb het al genoeg meegemaakt en in zo'n situatie is er wel altijd één van de twee die meer ziet zitten ookal laat hij of zij dat niet blijken...
Oud 16-03-2002, 20:14
Verwijderd
Citaat:
lady_x schreef:
Euhm neen, ik denk dat vriendschap niet kan tussen jongen en meisje. Ik heb het al genoeg meegemaakt en in zo'n situatie is er wel altijd één van de twee die meer ziet zitten ookal laat hij of zij dat niet blijken...
Je moet je niet laten leiden door je eigen ervaringen...die kunnen toevallig net de uitzondering op de regel zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 20:19
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
me ex heeft dus ook een beste vriendin inplaats van een beste vriend. En ik heb eigenlijks ook meer vrienden dan vriendinnen het kan dus echt wel! Tenminste dat is mijn ervaring
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 20:24
lady_x
lady_x is offline
Ja inderdaad het komt niet veel voor en volgens mij zelfs heeeel zelden want de keren dat ik dacht een gewone vriend te hebben was ik verkeerd en kwam ik achteraf te weten dat ie meer met me wou. Of ja misschien heb ik nu eenmaal de verkeerde ervaringen...
Oud 17-03-2002, 15:08
dwerg
dwerg is offline
mijn ex vriend en ik zn nu ongeveer een 1 goede vrienden en iedereen dacht ook dat wij nog wat hadden maar ik denk bij mij zelf van we hebben niks en we weten wel beter dan die anderen
dus trek je niks aan van die anderen
Oud 17-03-2002, 15:37
Sithan
Sithan is offline
Heeft meerdere hele goede vriendinnen en daar wordt helemaal niet raar naar gekeken...volges mij wordt er pas raar naar gekeken als je als jongen bijvoorbeeld maar 1 goede vriendin en voor de rest alleen maar vrienden hebt dan zou je inderdaad kunnen gaan denken dat ze wat hebben...
Oud 17-03-2002, 16:13
sunnevot
sunnevot is offline
Ja, ik vind het ook zo stom dat dit niet normaal gevonden wordt, dat er altijd maar verwacht wordt dat je dan ook daadwerkeijk iets hebt, terwijl je gewoon goede vrienden bent.
Ik ga nu nog heel goed om met mijn ex. Maar als we bijvoorbeeld samen door de stad lopen, krijg ik vaak vreemde reacties: het was toch uit?! JA DUS.... Ze willen gewoon niet begrijpen dat we gewoon vrienden van elkaar zijn.
Oud 17-03-2002, 21:13
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Vind ik ook onzin. Je kunt goed bevriend zijn met een jongen, zonder dat er meer achter zit. Anders zou je maar met 1 jongen het leuk kunnen hebben? Het is gewoon ff anders, maar het kan heel goed

kus
Oud 17-03-2002, 21:17
marlies
marlies is offline
Citaat:
nare man schreef:
Je moet je niet laten leiden door je eigen ervaringen...die kunnen toevallig net de uitzondering op de regel zijn.

Juist. Ik ben van mening dat het wel kan. Ik heb ook een aantal jongens die ik al heel erg lang ken, maar ik heb geen gevoelens voor hen. Ik zou het natuurlijk heel erg vinden als er iets met hen gebeurd, maar ik bedoel geen verliefde gevoelens ofzo..
Oud 17-03-2002, 21:23
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ja inderdaad, wat een onzin. Verkering of niet. Wat een bullshit, daar zitten nog duizenden dingen tussen. Negeer die domme opmerkingen en doe waar je lekker zelf zin in hebt.
Oud 18-03-2002, 15:10
independancy wanted
independancy wanted is offline
Maar een ding staat vast, verliefd of niet: bij een vriendschap tussen een jongen en een meisje vragen ze zich altijd van elkaar af of de ander goed zou kunnen zoenen of hoe hij/zij in bed zou zijn
Oud 18-03-2002, 15:19
flowerz
flowerz is offline
Heb een beste vriend. Ga heel veel met hem om en ja, mensen denken wel is dat we wat hebben. Boeie!! Laat ze maar denken. Ik zou best wel trots zijn als het mijn vriend zou zijn .
Maar ben het niet eens met die algemene stelling, Ikzelf zou niet eens verliefd op hem kunnen worden (ben lesbisch) en hij heeft een vaste vriendin .
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 12:22
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:
Maar een ding staat vast, verliefd of niet: bij een vriendschap tussen een jongen en een meisje vragen ze zich altijd van elkaar af of de ander goed zou kunnen zoenen of hoe hij/zij in bed zou zijn

Dat is dus echt wel bull shit, ik heb ook een hele goeie vriend, en ik heb daar nog geen één keer bij stil gestaan en zou daar ook niet eens bij WILLEN stil staan.
Ik vraag wel altijd of ie niet homo wil worden, want het lijkt me zo leuk om een homo vriend te hebben
Oud 19-03-2002, 12:31
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:

nouw niet echt...
ik heb een beste vriend al meer dan 7 jaar en ik ben niet verliefd op hem hij niet op mij (hij's homo trouwens ) en iedereen blijft gewoon denken dat we wat hebben (ook al heb ik ondertussen een vriend ofzo )
Ik snap gewoon niet dat mensen vinden dat je perse verliefd MOET zijn.
Waarom zou vriendschap niet mogelijk zijn tussen een jongen en een meisje?
En als iemand nu bv lesbisch is, dan zou dat dus betekenen dat ze neit zomaar met meisjes om kan gaan zonder er iets bij te denken? Wat een bullshit

Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 13:14
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:

nouw niet echt...
ik heb een beste vriend al meer dan 7 jaar en ik ben niet verliefd op hem hij niet op mij (hij's homo trouwens )

Ik ben jaloers

[Dit bericht is aangepast door apart persoontje (19-03-2002).]
Reageren

Regels voor berichten