Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja inderdaad het komt niet veel voor en volgens mij zelfs heeeel zelden want de keren dat ik dacht een gewone vriend te hebben was ik verkeerd en kwam ik achteraf te weten dat ie meer met me wou. Of ja misschien heb ik nu eenmaal de verkeerde ervaringen...
|
![]() |
mijn ex vriend en ik zn nu ongeveer een 1 goede vrienden en iedereen dacht ook dat wij nog wat hadden maar ik denk bij mij zelf van we hebben niks en we weten wel beter dan die anderen
dus trek je niks aan van die anderen ![]() ![]()
|
![]() |
Heeft meerdere hele goede vriendinnen en daar wordt helemaal niet raar naar gekeken...volges mij wordt er pas raar naar gekeken als je als jongen bijvoorbeeld maar 1 goede vriendin en voor de rest alleen maar vrienden hebt dan zou je inderdaad kunnen gaan denken dat ze wat hebben...
|
![]() |
Ja, ik vind het ook zo stom dat dit niet normaal gevonden wordt, dat er altijd maar verwacht wordt dat je dan ook daadwerkeijk iets hebt, terwijl je gewoon goede vrienden bent.
Ik ga nu nog heel goed om met mijn ex. Maar als we bijvoorbeeld samen door de stad lopen, krijg ik vaak vreemde reacties: het was toch uit?! JA DUS.... Ze willen gewoon niet begrijpen dat we gewoon vrienden van elkaar zijn.
|
Vind ik ook onzin. Je kunt goed bevriend zijn met een jongen, zonder dat er meer achter zit. Anders zou je maar met 1 jongen het leuk kunnen hebben? Het is gewoon ff anders, maar het kan heel goed
kus
||
Citaat:
|
![]() |
ja inderdaad, wat een onzin. Verkering of niet. Wat een bullshit, daar zitten nog duizenden dingen tussen. Negeer die domme opmerkingen en doe waar je lekker zelf zin in hebt.
|
![]() |
Heb een beste vriend. Ga heel veel met hem om en ja, mensen denken wel is dat we wat hebben. Boeie!! Laat ze maar denken. Ik zou best wel trots zijn als het mijn vriend zou zijn
![]() Maar ben het niet eens met die algemene stelling, Ikzelf zou niet eens verliefd op hem kunnen worden (ben lesbisch) en hij heeft een vaste vriendin ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vraag wel altijd of ie niet homo wil worden, want het lijkt me zo leuk om een homo vriend te hebben ![]()
||
Citaat:
![]() nouw niet echt... ik heb een beste vriend al meer dan 7 jaar en ik ben niet verliefd op hem hij niet op mij (hij's homo trouwens ![]() ![]() Ik snap gewoon niet dat mensen vinden dat je perse verliefd MOET zijn. Waarom zou vriendschap niet mogelijk zijn tussen een jongen en een meisje? En als iemand nu bv lesbisch is, dan zou dat dus betekenen dat ze neit zomaar met meisjes om kan gaan zonder er iets bij te denken? Wat een bullshit ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door apart persoontje (19-03-2002).]
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaipen tot half 2 #1747 Little Phoebe | 500 | 03-12-2012 17:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Meisjes doden lastige man infrasoft | 329 | 24-08-2007 18:44 | |
Beleidszaken |
Het beleid op psychologie. Gothic | 164 | 29-12-2004 20:09 | |
Liefde & Relatie |
Mijn moeder verbiedt me.. Verwijderd | 114 | 09-08-2002 12:24 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
Verhalen & Gedichten |
ik weet het gewoon niet meer.. Darkie | 1 | 01-11-2001 13:50 |