Advertentie | |
|
![]() |
|
er was achteraf eigenlijk weinig aan dat concert.. Maartje nog gezien (cem. slut) .
mja, de meet was rustig, maar wel grappig... we hebben uiteindelijk best wel heel erg veel gerookt.
|
Verwijderd
|
Heb eens zitten recapituleren....
Wij (chaos en ik) moeten over de loop van de dag toch wel een stick 20 o.i.d. gepaft hebben dus dat was wel chill. Erg veel hertog jan bier en rustige mensen ![]() haha Ik vond het in ieder geval wel leuk. Ik heb nog een pianist in het Vondelpark dood staan irriteren ![]() De hardheid jammer genoeg gemist en de slackers was een beetje jammerlijk. Terug in Haarlem trouwens wel nog een heerlijke burger bij Chef gehaald en uiteindelijk ergens tussen 3 en 4 tijdens Ace Ventura in een rustig coma gezakt. |
![]() |
|
Hmzz, mja, ik vond t wel grappig, maar ook een beetje saai (maar dat zal ook wel aan mezelf gelegen hebben
![]() Na de meeting begon t feest pas echt eigelijk zeg maar.. Helemaal lam gezopen in t plaatselijke jongerencentrum en uiteindelijk naast een kampvuur op een strand wakker gemaakt om 6:00 s'ochtends.. ![]() Daarna nog een aantal uurtjes met een vriend en een vriendin nagekletst.. Wazige avond.
||
![]() |
Citaat:
volgende keer dat ik je zie ga ik wel een gesprek met je voeren (nee, daar word je blij van ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mja, normaal ben ik ook ietsje spraakzamer (lees: minder dood) maar ik had de nacht ervoor niet geslapen en ik was te moe! ik d8 er zelfs aan om niet te gaanmaar dat vond ik lullig dus ben wel gegaan (stel je voor achteraf dan waren er nog minder mensen
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
rotterdam ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Bilthoven
![]() en 's avonds kakkertjes pesten in de Dobbelaer. ![]()
Laatst gewijzigd op 02-06-2003 om 18:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() of nog erger: De Karseboom ![]()
|
|