Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
K weet niet. Mijn vriendin zei laatst dat ze me te leuk gaat vinden. Leuker dan haar zelfbescherming haar toelaat voegde ze er aan toe.
Ik denk dat dat op zich geen probleem is, zolang je diegene maar vertrouwt en weet dat het wederzijds is. Anders loop je het risico echt ernstig gekwetst te worden mocht het fout gaan. Ik wil ook zeker dingen met mijn vrienden blijven doen. Ik zie er geen probleem in. Zij mag dat en doet dat ook. Waarom zou ik mijn hele sociale leven omgooien voor haar? Maar goed, ik denk dat je wel iets meer afstand moet nemen, anders voelt hij zich misschien een beetje in de verdrukking komen ofzo. Dus probeer, ookal is het moeilijk, dat soort dingen toch te accepteren. En als dat niet lukt zul je uit zelfbescherming een andere oplossing moeten vinden. Vrienden gaan niet voor, maar mijn vriendin ook niet. Ik vind niet dat je daarvan kan spreken. Beiden kan prima. |
![]() |
|
Ik vind dat een vriend(in) op wie je verliefd bent voor gaat op gewone vrienden en uiteraard moet je deze gewoon kunnen combineren.
Als uw lief meer tijd doorbrengt met zijn vrienden dan met u dan zou ik mezelf toch vragen stellen en ik zou mij daar niet goed bij voelen. Het is niet omdat je een lief hebt dat je uw vriendenkring moet laten vallen maar toch zou ik liever een gewone vriend kwijt zijn dan mijn vriendje. Verliefdheid is sterker dan vriendschap!
||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door lady_x (17-03-2002).]
|
![]() |
Bedankt voor jullie reactie,ik denk dat ik hem gewoon wat los moet laten maar niet teveel natuurlijk.Harstikke bedankt en Chanel hou je bek.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ---------------------------------------- I need you forever,not just for one night!!
||
![]() |
Citaat:
En als dat verliefde gevoel over zou gaan, zou jij dan van je vrienden verwachten dat je weer bij ze mag komen aan draven?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik ben verliefd op een meisje maar ze is bezet door één van me beste vriend Danto13 | 25 | 30-05-2013 21:55 | |
Liefde & Relatie |
Help, ik ben verliefd! _Barbie_ | 10 | 25-09-2012 16:05 | |
Films, TV & Radio |
Wie wil mij helpen?? ik ben de titel kwijt Febe1 | 4 | 19-06-2009 23:30 | |
Liefde & Relatie |
help ik ben volgens mij in love op een ander! oostijen | 6 | 27-03-2003 21:18 | |
Liefde & Relatie |
Hellup! Ik ben op mijn beste vriend! BrunetJuh | 16 | 07-09-2002 07:53 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben echt verliefd Zwelgje | 4 | 09-08-2002 23:17 |