Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik heb geen ervaring met sterfbedden bij alle mensen die ik kende die dood zijn gegaan was het vrij plotseling
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik overwoog om te zeggen: "Houdoe en bedankt" maar dat vond ik gezien de context waarin de TS dit plaatste een beetje ongepast. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarnaast ga je ook niet vertellen over je cijfers op school of zo hoor als je moeder/vader/opa/oma dood ligt te gaan Maar ook al zou er geen sprake zijn van medicijnen, mijn ervaring leert wel dat mensen wel altijd anders gedrag vertonen dan je gewend bent
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hooguit tegen je bitcherige oma van 102, die nooit het hoekje om lijkt te gaan terwijl er een grote erfenis op je ligt te wachten. Zo, het is gezegd. |
![]() |
||
Citaat:
Een paar weken geleden is de vriend van mijn oma overleden. Ik heb aam zijn sterfbed gezeten, maar heb ook niet echt tegen hem gesproken. Ik heb zijn hand vastgehouden en ik geloof dat dat ook genoeg was.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is altijd iets om over na te denken. Het doen is weer een tweede. Toen mijn vader stervende was had ik mijn ruzies etc kunnen bespreken. Ik heb het niet gedaan. Ik had kunnen zeggen dat ik van m hield. Ook dat heb ik niet gedaan. Een eigen keuze, die ik op dat moment heel bewust gemaakt heb. De gevolgen zijn dan ook voor mij zeg maar. Ik heb daar voor gekozen. Je kunt er altijd dus even je gedachten over laten gaan. |
![]() |
||
Citaat:
die je hebt met diegene ed... Denk ook wel dat je niet per se wat hoeft te zeggen (de meest belangrijke dingen zijn toch ook al wel gezegd/duidelijk denk ik, aangezien je het in dit geval ook wel al een langere tijd aan ziet komen?), maar dat het idd wel iets om over na te denken is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt in ieder geval er over nadenken.. Of het wel nodig is, en natuurlijk vooral of jij dat wilt. Maar het even laten passeren in je gedachten kan nooit kwaad.. vind ik dan ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
TIJD voor een WEDSTRIJD-poll Porcelain | 123 | 25-10-2007 22:44 |