![]() |
|
Flogging Molly op woensdag 3 november in de 013.
Support acts: Streetdogs + The Briggs Link naar 013 Wel 17 euro ![]() Het schijnt dat ze op donderdag 4 november ook nog in de Melkweg spelen, maar dat staat nog niet op de site.
|
![]() |
||
Citaat:
nah k heb ze al een keer of 6 gezien ofzo, op ll vast weer dus k vind t wel genoeg geweest, leuk bandje maar zo gaat t wel erg snel vervelen
||
Citaat:
En ze komen op 26 augustus ook in Paradiso voor 16 euro.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Die gasten komen te vaak naar Nederland, echt. Ik snap nog steeds niet wat er leuk aan is.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar het merendeel is hier scholier of student en heeft nou eenmaal niet het budget wat ze zouden willen. en november is een concertenmaand en als ik dan moet kiezen tussen flogging molly voor 17 euro of twee andere optredens van bands die ik nog niet heb gezien of minder vaak heb gezien, dan kies ik op dit moment voor dat laatste ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
nu het zo vreselijk druk is bij die optredens erger ik me alleen maar aan de mensen daar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Was wel druk, veel zweet en bier door de pit ![]() Voorprogramma 1 was echt niks. Voorprogramma 2 was wel aardig. Maar die vent wilde de hele tijd dat we gingen klappen :/ (Ego boost much?) Iedereen kwam toch voor Flogging Molly. Was leuk, alleen *veelste* warm daar beneden. Ik kon op een gegeven moment niet eens meer ademhalen omdat je alleen maar warmte en zweetdampen kon inhaleren ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|