Oud 07-12-2004, 20:05
just_be_jezelf
just_be_jezelf is offline
K dit moet voor morgen khoor net dat ze dr niet mee bezig zijn geweest en ik kan niks vinden

HEEEEELP

Dit is deel van de opdracht:

Bedrijfstak: recreatie/toerisme(in kwestie: bungalowpark/camping)
Plaats: De Koog(texel)

• Geef een kwalitatief en kwantitatief beeld van de bedrijfstak (gebruik zo mogelijk kwantitatieve (cijfermatige) gegevens over (de groei van) productie, arbeidsproductiviteit , werkgelegenheid, kapitaalintensiteit, loonniveau).

• Verzamel statistische gegevens over de ontwikkeling van de bedrijfstak gedurende een periode van (bij voorkeur) vijftien jaar en laat zien in hoeverre de conjunctuurgevoeligheid uit die cijfers blijkt.

Weet iemand gegevens over deze bedrijfstak en waar ze te vinde zijn...ik ben zelf al half uur aant googele maar kan niks vinden(het moet dus ook over de afgelopen jaren gaan), conjunctuur heb ik zelf wel info over, het gaat echt om deze bedrijfstak

Alvast bedankt

CBS en CPB kan ik nx vinden, DNB ook niet, KVK ook niet,

Laatst gewijzigd op 07-12-2004 om 21:42.
Advertentie
Oud 07-12-2004, 21:42
T_ID
T_ID is offline
plan·ning (de ~, ~en)
1 de systematische regeling, organisatie van iets
2 het ontwerpen van een plan of concept

zoiets uitgebreids... morgen al?

dat gaat niet lukken.

ik wil trouwens wel wijzen op een vage achterafsite die google schijnt te heten...
Oud 07-12-2004, 21:45
just_be_jezelf
Citaat:
just_be_jezelf schreef op 07-12-2004 @ 21:05 :
[B]

Weet iemand gegevens over deze bedrijfstak en waar ze te vinde zijn...ik ben zelf al half uur aant googele maar kan niks
b'tje jammer hae

en jah plannen, HBO he dan moet je dat kunnen klopt.
Maar ik kreeg 2 uur geleden pas te horen dat die 2 het niet af hadden en het niet snapten en dan valt er weinig te plannen(ow jah we hebben trouwens de opdracht maandag gekregen en ze hadden een begravenis dus tjah)

en voor het hbo is dit normaal hoor, uurtje of 2 dan kan het af zijn............als je de gegevens kan vinden

toch bedankt voor het advies en voor de humor(gemeend ) want dat had ik ff nodig
Oud 07-12-2004, 22:40
just_be_jezelf
Met wat gekunstel AF owjah langleve t hbo

Nu mag dr slotje op hoor
Oud 08-12-2004, 06:36
Miracle
Miracle is offline
Oh, oke.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic