Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de rest bedankt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar misschien wel goed idee om gewoon een zoen te geven. @ mark almighty Kan topictitel niet meer aanpassen. Anders haddik het wel gedaan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() de rest bedankt en een kus vind ie niet erg |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1) Als je hetero bent, maar toch verliefd bent op een (mogelijke) homo, je 'em beter kan dumpen. 2) Elke kneus kan tongzoenen, zo moeilijk is het niet. En als 'ie "faalangst" heeft, tja... dan ga je toch denken of 'ie niet liever mensen van het andere geslacht tongzoent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en hoe durf je op die paar dingen die hier staan te beoordelen dat hij homo is? jij kent hem niet, ik wel. Dus laat dat soort dingen achterwegen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom wordt er dan zo snel de conclusie getrokken dat iemand homo is? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 2) Waarom zou hij zo'n angst moeten hebben? Zoals ik al zei, elke kneus kan tongzoenen, ook al doen ze het slecht. In het simpelste geval is het gewoon: 'tong er in stoppen en rondjes draaien'. Zo simpel als wat. En trouwens, als 'ie echt verliefd is, dan zou het het niet eens erg vinden om zijn vriendin af te lebberen. 3) Waarom ik dat durf? Zie bovenstaande redenen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Niet elke jongen is zoals jij. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En wat een zielige poging om mij "aan te vallen". Ik beweer helemaal niet dat ik alle "kneepjes van het vak" weet. Juist niet, maar ik heb nooit "tongzoen faalangst" gehad... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2) ik zeg toch ook hij heeft wel met een meisje gezoend. En ik probeer achter de rest te komen! EN HIJ IS MIJN (nog) VRIENDJE NIET |
![]() |
||
Citaat:
Als je alleen maar leest wat je lezen wil, en op alle andere opmerkingen aanvallend reageert, kun je beter naar de fancy of de tina-forums gaan. Hebben ze vast wel raad voor je. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar jij hebt er ervaring mee dus? ik heb het over de mensen die echt advies geven. De mensen die jij noemde deden dat ook niet. Maar om hem maar meteen als homo te bestempelen vind ik ver gaan. I rest my case. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
got it ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het paddo verbod wann | 277 | 14-04-2009 20:32 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 26: Ladykillers, Shrek 2 + Verwacht: Thunderbirds. AJMouse | 3 | 12-08-2004 12:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Nagash's 2nd Rebirth Verwijderd | 5 | 17-05-2003 00:44 | |
Muziek |
Nas - God's Son TygerStyle2001 | 27 | 05-12-2002 15:58 |