Oud 12-12-2004, 17:48
Cookie
Cookie is offline
was ik benieuwd naar
Oud 12-12-2004, 18:47
PV
PV is offline
beste: geslaagd zijn voor 5 havo
leukste: schoolreis 4 havo + eindexamentijd 5 havo
ergste: 3 vwo
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 19:00
Erbenda
Erbenda is offline
Leukste: de reis naar Rome in 5v.
Ergste: M'n gymleraar uit de 1e en 3e die mij absoluut niet mocht, en dat duidelijk liet merken. En m'n mentrix uit de derde, die gewoon hartstikke slecht was.
Oud 12-12-2004, 19:03
Vaj
Vaj is offline
Minst prettig: de brugklas
Best: Hele eindexamenperiode plus uitreiking
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 19:09
LegacyX
LegacyX is offline
Best: Toen [Unknown] Het IJS in pleurde! W00T! nee echt dat was lol ik wilde zo graag dat ie erin zakte En Het gebeurde Ook NoG!!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 19:11
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
LegacyX schreef op 12-12-2004 @ 20:09 :
Best: Toen [Unknown] Het IJS in pleurde! W00T! nee echt dat was lol ik wilde zo graag dat ie erin zakte En Het gebeurde Ook NoG!!
Oud 12-12-2004, 19:44
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Best: Examenuitslag En de rest van die dag.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 20:05
Verwijderd
Beste en Leukste: Pauzes in de B0 en slagen
Ergste: De rest (afgezien van de lessen dan eigenlijk, meer alles daaromheen, m'n klasgenoten (niet alle, maar 't grootste gedeelte).
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 07:14
Qamra
Qamra is offline
Beste; door de telefoon horen dat je geslaagd bent
Leukste; toch maar Berlijn
Ergste; bewust opgesloten worden in de kleedkamers van gym door de docent. Nu ik erop terugkijk is het toch wel behoorlijk vernederend
Oud 13-12-2004, 13:39
cyntha
cyntha is offline
Beste: geslaagd zijn voor 5 havo
Leukste: reis naar Rome in havo 4 en naar Londen in havo 5
Ergste: de brugklas en de tweede klas
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 13:59
Briseïs
Briseïs is offline
Geweldigste: Vier keer uitwisselingsproject, eerst hier, toen in Italië, toen in Finland en toen weer hier. Vooral de laatste twee keer. En de Romereis. En de Open podia.
Ergste: Gepest worden in de eerste en de tweede met uitloop naar de derde. En de moeilijke momenten van mijn vriendin.
Oud 13-12-2004, 14:08
catootje
catootje is offline
Wat zijn die van jou anne?

mijne:
beste/leukste: telkens toch weer overgaan, op het nippertje. en ook het van 1vwo naar 2havo gaan vond ik niet erg. sowieso omdat het nu beter gaat en omdat ik nu super leuke vriendinnen heb
en mn ergste: is van de basisschool.. dat ik gepest ben
Oud 13-12-2004, 14:09
heavinly
heavinly is offline
Beste/leukste: Wiskunde lessen, zo chaotisch en gezellig als ze waren. Maar het slagen &de diploma uitreiking overtreffen alles. Eigenlijk waren achteraf zelfs de examens leuk.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 14:53
Verwijderd
beste: werkweek met school naar Parijs in de vierde, was echt zo geweldig.

leukste: langlaufen in de tweede in het sauerland.

ergste: toch wel de eerste dag op school in de brugklas. Het was lekker weer, en we hadden buiten gezeten. Omdat de zon op de ramen stond waren de zonneschermen uit. Alleen die hangen een beetje laag. Dus.. ik knal er frontaal met mn hoofd tegenop, voor de ogen van een grote groep bovenbouwes.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 16:01
I love stars
I love stars is offline
beste: een klas overslaan/dit rapport
slechtste: mensen die jaloers op me waren (groep5,7,8) en dat ook lieten merken en het alle kutste was de kleuterklas.
leukste: groep 3 en 4 en 5 en de verlossing van steeds hetzelfde boek maken , naar de middelbare school. + uitwisseling naar polen.
Oud 13-12-2004, 17:26
RaoulDuke
RaoulDuke is offline
beste: zo veel spijbelen dat de school de regels buigt en besluit jou totaal geen straf meer te geven en je compleet je eigen weg te laten gaan (wat neer kwam op 1 a 2-daagse schoolweken!)
leukste: 2x naar Praag in 5vwo (blijven zitten vanwege te veel spijbelen)
ergste: de conrector Verkade (met zijn enorme neusje voor chocolade) die mij naar het RIAGG stuurde om hulp te zoeken en een competentie-test te maken (leuke daarbij was echter dat ik na afloop een papiertje in z'n handen mocht drukken waarop stond> hoogbegaafd haha, je had z'n blik moeten zien, wat een loser!)
Oud 13-12-2004, 17:48
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
catoolyntje schreef op 13-12-2004 @ 15:08 :
Wat zijn die van jou anne?

mijne:
beste/leukste: telkens toch weer overgaan, op het nippertje. en ook het van 1vwo naar 2havo gaan vond ik niet erg. sowieso omdat het nu beter gaat en omdat ik nu super leuke vriendinnen heb
en mn ergste: is van de basisschool.. dat ik gepest ben
ehm....

leukste: bellenblazen in de klas vandaag
ergste: ehm...de 1e en 2e klas..kheb me veel te druk gemaakt toen..
Oud 13-12-2004, 18:53
yavanna
yavanna is offline
beste: weeni, best veel leuke dingen maar ik kan er niet een uitkiezen die ik echt de beste vind.

ergste: toen ik met schoolreisje naar het dolfinarium ging in groep zeven (of zes?) en ik met m'n vriendinnen ging waterfietsen. De pestkoppen kwamen achter ons aan, steelden mijn chips en toen wilde de ergste van de club ook iets uit m'n tas pakken, maar ik had het door, en ik deed m'n tas aan de kant, het meisje wilde erop steunen maar viel toen in het water. Ik kon er wel om lachen maar zij dus niet en toen we terug waren wilde ik van de pier af lopen, en toen gooide ze me zo het water in. Ik werd toen heel erg gepest, dus dat was sowieso niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 19:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Met betrekking tot de middelbare school:

Beste moment: Geslaagd voor HAVO

Leukste moment: Mja, meerderen... de lessen Maaschappijleer in 4HAVO (lachen met die leraar), twee wiskundeleraren die werden weggepest achter elkaar in 2HAVO, de schoolfeesten, Laatste Schooldag, werkweek Parijs, door de leerlingen een zelf georganiseerd feest met carnaval in "discotheek" Nightlive. Dus ja, kan niet echt kiezen

Ergste moment: Tijdens de werkweek in Parijs liep ik in mijn eentje naar een plaats waar ik dacht dat we hadden afgesproken voor weer terug in de bus te stappen. Maar dat was dus ergens anders, stond ik daar alleen in het grote Parijs. Gelukkig hadden twee anderen zich ook vergist, dus was ik later niet alleen, maar de conrector was wel kwaad op ons dat we niet goed geluisterd hadden.
Oud 13-12-2004, 19:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Beste: Mijn slagen
Leukste: 6V-Cabaret en Reisweek naar de Provence in 5V
Ergste: mijn toetsweken in mijn examenjaar en voornamelijk mijn reacties daarop
Oud 13-12-2004, 19:55
woezel
woezel is offline
beste: nja nog niet zo heel veel? ( ook nog niet klaar ofzo met school)
leukste: parijs
slechste : 3de en 5de jaar (en 6de?)
Oud 13-12-2004, 20:23
Lotte
Lotte is offline
Beste: het principieel opnemen tegen mijn leerjaar-coordinator en mijn mentor.

Leukste: prijs winnen met een opstel in de eerste

Slechste: het hele tweede jaar, en de helft van derde jaar. Ging vreselijk kut, cijfers waren wel goed.

Ik denk dat de leukste herinneringen nog komen aangezien ik nog naar Rome ga(ging liever naar Londen maar dit was beter voor Grieks) en ik misschien een uitwisseling naar Ijsland krijg
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 20:52
freakinaround
freakinaround is offline
beste: redelijk goeie tentamencijfers tot nu toe dus ga als et goed is, met redelijke cijfers het examen in.. 2havo was ook wel tof met Black Reina
leukste: Parijs in 4havo, naar andere school in de 3e
ergste: basisschool denk ik.. ben veel gepest.
Oud 15-12-2004, 23:08
MB
MB is offline
ergste: paar jaar terug (in de 2e of 3e): Ik was te laat binnen bij mijn sarcastische leraar geschiedenis. Ik had net een fysieke aanvaring gehad met de vriend van mijn moeder, hierdoor was ik te laat. Ik was super zwaar chagerijnig. Dus ik loop naar binnen en slinger mijn tas van mijn schouder af, en hij zat blijkbaar niet dicht. Dus al mijn boeken vliegen door het hele lokaal heen. Best genant

Domste: Maand geleden ofzo, ik ben te laat bij Nederlands. Had weer een aanvaring gehad met vriend van moeder en moeder. Was dus ookw eer chagerijnig en explosief. Ik kom binnen bij NEderlands. Zegt dat mens: 'Was je bed weer lekker warm?' Dus ik mompel boos 'ja'. Toen zei ze iets in de zin van: 'Wat zei je, ik kan je niet verstaan'(op zo'n provocerende/verachtende toon) Dus toen werd ik boos en vroeg ik of ze het niet verstandiger vond haar mond te houden als ze niet wist wat de reden was. En toen was ze helemaal geschrokken en zei ze iets van: 'ehm, nou gedraag je eens' Waarop ik vroeg of ze zelf niet het goede voorbeeld moest geven en gewoon haar smoel moest houden

En toen kwam ineens mijn coordinator binnen (telepatisch ) en vroeg of ik ff naar buiten wilde komen. Achteraf voel ik me er knap dom om, omdat die vrouw het oo niet kon weten, maar ik had het gewoon ff gehad, en dan ook nog eens een cynische opmerking erbij

Beste: Toen ik het hoofd van mijn wiskundeleraar zag na de schoolonderzoeken, want hij had me vantevoren gezegd dat ik toch maar een 3 ofzo zou halen (en dat terwijl ik altijd me best doe, rare vent) Maar ik had er alleen de laatste 3 dagen 12/13 uur aan gewerkt, dus ik had een 8. En dat vond hij niet leuk

Snowboarden met school was btw ook zeer vet, weekje ertussenuit
Oud 16-12-2004, 11:17
Konijn
Konijn is offline
Beste: Dat ik vorig jaar tegen mn verwachting in een heel goed cijfer haalde voor mn geschiedenis examen ipv heel slecht.
Leukste: Veel pauzes met mn vrienden, werkweek Rome, begeleiden van brugklaskamp..
Slechtste: Te horen krijgen dat je toch te ver achterloopt om examen te doen, terwijl de week ervoor alle leraren nog positief waren en zeiden 'we komen er wel uit, we regelen wat, je redt het wel', en daardoor in de kamer van je coordinator beginnen te huilen en niet meer kunnen stoppen.
Maar de allerbeste moet nog komen, aankomende mei hoop ik.. Na drie jaar 6 vwo te doen eindelijk mn diploma krijgen .
Oud 16-12-2004, 19:23
Battery
Battery is offline
Beste: Slagen voor gymnasium
Leukste: 6 vwo Kamp, 3 daagse excursie Leipzig, examenreis Parijs, de sfeer in de 4e t/m 6e klas.
Ergste: Goeie vriend en klasgenoot die op 17jarige leeftijd is verongelukt.
Oud 16-12-2004, 20:51
Nyawa
Beste: Reis naar Trier in 2 gymnasium
Leukste: Ik heb zoveel leuke herinneringen. Tafelvoetballen met stukjes wortel, voetballen met economieboeken, paaseieren zoeken in het park, eendjes voeren in de pauze, de talloze pauzes buiten voor de schouwburg, snel even op en neer naar Bakkertje Bart, de Vesterfeesten, gala's, schoolkrantvergaderingen, naar Amsterdam met het Lagerhuisteam...
Ergste: Niet echt erge herinneringen. De biologielessen vond ik altijd verschrikkelijk, heb het vak ook zo snel mogelijk laten vallen. Ook de wiskundelessen waren in de 2e en het begin van de 3e niet al te leuk, aangezien de leraar van het minste in woedebuien uit kon barsten en je een hele stroom scheldwoorden over je heen kreeg en wat je deed nooit goed genoeg was. Het minst leuke jaar was de brugklas.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 22:08
5803
5803 is offline
leukste: hele basisschooltijd, uitwisseling duitsland in de 3e, en ROMEREIS begin dit jaar.
stomste: de 2e en 3e op de middelbare school, voelde me heel naar toen.
Oud 16-12-2004, 22:18
Freak Myself
Freak Myself is offline
ergste: zuipen voor schooltijd en dan kotsen midden in de klas
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten