ergste: paar jaar terug (in de 2e of 3e): Ik was te laat binnen bij mijn sarcastische leraar geschiedenis. Ik had net een fysieke aanvaring gehad met de vriend van mijn moeder, hierdoor was ik te laat. Ik was super zwaar chagerijnig. Dus ik loop naar binnen en slinger mijn tas van mijn schouder af, en hij zat blijkbaar niet dicht. Dus al mijn boeken vliegen door het hele lokaal heen. Best genant
Domste: Maand geleden ofzo, ik ben te laat bij Nederlands. Had weer een aanvaring gehad met vriend van moeder en moeder. Was dus ookw eer chagerijnig en explosief. Ik kom binnen bij NEderlands. Zegt dat mens: 'Was je bed weer lekker warm?' Dus ik mompel boos 'ja'. Toen zei ze iets in de zin van: 'Wat zei je, ik kan je niet verstaan'(op zo'n provocerende/verachtende toon) Dus toen werd ik boos en vroeg ik of ze het niet verstandiger vond haar mond te houden als ze niet wist wat de reden was. En toen was ze helemaal geschrokken en zei ze iets van: 'ehm, nou gedraag je eens' Waarop ik vroeg of ze zelf niet het goede voorbeeld moest geven en gewoon haar smoel moest houden
En toen kwam ineens mijn coordinator binnen (telepatisch

) en vroeg of ik ff naar buiten wilde komen. Achteraf voel ik me er knap dom om, omdat die vrouw het oo niet kon weten, maar ik had het gewoon ff gehad, en dan ook nog eens een cynische opmerking erbij
Beste: Toen ik het hoofd van mijn wiskundeleraar zag na de schoolonderzoeken, want hij had me vantevoren gezegd dat ik toch maar een 3 ofzo zou halen (en dat terwijl ik altijd me best doe, rare vent) Maar ik had er alleen de laatste 3 dagen 12/13 uur aan gewerkt, dus ik had een 8. En dat vond hij niet leuk
Snowboarden met school was btw ook zeer vet, weekje ertussenuit