![]() |
|
![]() |
hey ik ben ilse (15) en ben hier nieuw ik wil even m`n verhaak wijt het zit me heel erg dwars
![]() ik word namelijk lichaamelijk en geestelijk mishandeld. ik heb pddnos dat is een soort autisme daar kan mn moeder niet mee omgaan.ze zegt vaak was je maar nooit geboren vies rotkind ik haat je ik wou wel een kind maar een normaal kind en krijg ik veel slaag met een riem allemaal door mn moeder . mn vader die ken ik niet mocht ik niet bij toen ik 1 was hij is psychopaat.brandstichting stelen vaak in psychaterische klinieken gezegenvaak in de cel.en daarbij hoor ik ook nog dat iemand die ik ken heeft een overdossis pillen ingenomen en ligt nu in coma ik heb ook al zelfmoord pogingen gehad.en snij ook inmezelf ik houw het niet meer vol. zijn er mensen die met me willen msn`en. als je dat wil is dit mijn msn : ilse_verweij_loves_you@hotmail.com. veel xxx ilse |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je bent bang, kunt het nergens kwijt, en je geeft het geen plekje. Dat moet gewoon veranderen, want anders komt het nooit uit je en word je alleen nmaar meer balast met problemen. Hoe moeilijk het in je situatie ook is, het moet er uit. Ik vind het heel zielig dat ouders hun kinderen mishandelen als ze een stoornis hebben waar ze niks aan kunnen doen. Ook als ze dat zonder een stoornis doen, begrijp me niet verkeerd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoek hulp. Dat laatste klinkt wel heel kortaf, maar je moet het lezen in combinatie met de rest. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 10-01-2005 om 10:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoek hulp meisje, waar dan ook.. Het enige wat wij kunnen doen is, zoals Eend al zei, alleen maar luisteren en advies geven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
sorry ilse dat ik dit allemaal zeg..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
degene bent die verantwoordelijk is voor haar - hoe graag je haar misschien ook wilt helpen en weerhouden ervan, dit is niet jouw taak, en die moet je ook niet op je nemen. (!) Het is vast makkelijker gezegd dan gedaan, maar; laat je hier niet in meeslepen. Daar is Ilse niet mee geholpen, net zo min als jij. Het is niet de bedoeling dat mensen de hulp van forummers claimen, en ik hoop eigenlijk ook dat jij (of wie dan ook) je niet láát claimen.. En @Ilse; als je het gevoel hebt dat je het niet meer trekt of wat dan ook - trek dan alsjeblieft aan de bel bij mensen die je ook daadwerkelijk kunnen helpen.. Want je kán hier uitkomen (en ik denk dat je dat diep van binnen ook heel graag wilt) - alleen denk ik wel dat je daar de juiste begeleiding en hulp bij nodig hebt, iets wat wij als forummers je niet kunnen bieden. Bel de huisarts (zodat evt de crisisdienst ingeschakeld kan worden), bel iemand (een lieve tante, je mentor/vertrouwenspersoon, etc?) uit je omgeving die je vertrouwd en je ook kan helpen een stap naar beter te zetten.. Je doet jezelf nl zo ontzettend tekort, op deze manier. En dat is zó zonde. Verder ga ik nu even overleggen over deze topic...
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
nu ook britten die Irakezen mishandelen libaneesje | 5 | 19-01-2005 16:18 | |
Moet geestelijke mishandeling ook strafbaar gesteld worden? Optima | 15 | 26-10-2003 14:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarneer is het mishandeling?? saartjeh | 24 | 21-09-2003 21:31 | |
De Kantine |
mishandeling qghp | 32 | 15-09-2003 16:26 | |
Man overlijdt na mishandeling Roermond Go | 34 | 28-07-2003 22:05 | |
Psychologie |
Wanneer is iets mishandeling? Juliah | 2 | 06-05-2002 11:15 |