Oud 30-03-2005, 12:48
gekkie:D
gekkie:D is offline
heey!

Omdat ik binnenkort (=morgen!!!) een auditie heb voor een drama opleiding, vroeg ik me af of mensen die al eens auditie hebben gedaan misschien willen vertellen wat voor opdrachten ze moesten doen.
Moet ik een gebakken ei nadoen???
Oud 30-03-2005, 17:19
filia dei
filia dei is offline
Licht eraan waar je auditie doet. In amsterdam hebben ze wel vage opdrachten als doe een vlieg die vastzit in de stroop na. Maar ik dacht dat alle auditie's in amsterdam al gedaan waren.
Oud 30-03-2005, 20:53
Verwijderd
Citaat:
filia dei schreef op 30-03-2005 @ 18:19 :
Licht eraan waar je auditie doet. In amsterdam hebben ze wel vage opdrachten als doe een vlieg die vastzit in de stroop na. Maar ik dacht dat alle auditie's in amsterdam al gedaan waren.
Haha, ja.
En in Utrecht een appeltaart met heimwee.
Ik heb gelukkig nergens zo'n opdracht gehad.
En het hangt inderdaad erg af van waar je auditie doet.
Dus, say it but
Oud 03-04-2005, 12:59
Ik kom net terug van een auditie voor docent drama. Daar moest ik een eigen lied schrijven en zingen.... was moeilijk!
Ook moest ik doen of er een ramp was gebeurd en er dan in een verzonnen taal in paniek over vertellen.

Ik ben trouwens niet aangenomen maar heb wel veel genoten en geleerd!
Oud 03-04-2005, 16:22
Verwijderd
Citaat:
gekkie schreef op 03-04-2005 @ 13:59 :
Ik kom net terug van een auditie voor docent drama. Daar moest ik een eigen lied schrijven en zingen.... was moeilijk!
Ook moest ik doen of er een ramp was gebeurd en er dan in een verzonnen taal in paniek over vertellen.

Ik ben trouwens niet aangenomen maar heb wel veel genoten en geleerd!
Docent drama waar?
Zwolle denk ik
Oud 04-04-2005, 14:29
Citaat:
MadameMinke schreef op 03-04-2005 @ 17:22 :
Docent drama waar?
Zwolle denk ik
Ja klopt!
Oud 04-04-2005, 15:26
Verwijderd
Citaat:
gekkie schreef op 04-04-2005 @ 15:29 :
Ja klopt!
Liedjes schrijven en zingen

Ga je nog meer audities doen?
Oud 04-04-2005, 17:09
Citaat:
MadameMinke schreef op 04-04-2005 @ 16:26 :
Liedjes schrijven en zingen

Ga je nog meer audities doen?
Dit jaar niet meer denk ik, maar misschien volgend jaar...
Weet jij misschien op welke toneelscholen een goede zangstem minder belangrijk? Want is Zwolle is dat dus behoorlijk belangrijk maar zingen is bepaalt niet mijn sterkste kant....
Oud 04-04-2005, 17:25
Verwijderd
Citaat:
gekkie schreef op 04-04-2005 @ 18:09 :
Weet jij misschien op welke toneelscholen een goede zangstem minder belangrijk? Want is Zwolle is dat dus behoorlijk belangrijk maar zingen is bepaalt niet mijn sterkste kant....
Ja, dat kon ik je vantevoren wel vertellen

Ik heb zelf voor docent drama auditie gedaan in Arnhem en Eindhoven (maar Eindhoven verhuist komend jaar naar Tilburg).
Bij beiden aangenomen.
In Eindhoven krijgen we nu wel koor, maar bij de audities werd er geen zang gevraagd ofzo (in Arnhem ook niet).
Oud 04-04-2005, 21:40
Jones
Citaat:
gekkie schreef op 04-04-2005 @ 18:09 :
Mijn zus is vijf jaar geleden aangenomen in zwolle en heeft de afgelopen 2 jaar ook in de auditiecommissie gezeten en ik kan met een gerust hart zeggen dat mijn zus geen goede zangstem had toen ze begon. Zang is nog steeds niet haar sterkste kant en zal het ook nooit worden, maar dat is dus te compenseren met andere kwaliteiten. Sowieso verwachten ze in Zwolle niet van je dat je goed kan toneel spelen of zingen, ze kijken meer naar of je het sowieso in je hebt. Spelen en zingen leren ze je vervolgens daar wel.
Oud 05-04-2005, 14:03
Citaat:
Jones schreef op 04-04-2005 @ 22:40 :
Mijn zus is vijf jaar geleden aangenomen in zwolle en heeft de afgelopen 2 jaar ook in de auditiecommissie gezeten en ik kan met een gerust hart zeggen dat mijn zus geen goede zangstem had toen ze begon. Zang is nog steeds niet haar sterkste kant en zal het ook nooit worden, maar dat is dus te compenseren met andere kwaliteiten. Sowieso verwachten ze in Zwolle niet van je dat je goed kan toneel spelen of zingen, ze kijken meer naar of je het sowieso in je hebt. Spelen en zingen leren ze je vervolgens daar wel.
Ja dat klopt wel, maar je moet toch wel een zekere basis hebben of aanleg om het goed te kunnen leren. En aanleg om mooi te kunnen leren zing en ontbreekt bij mij ben ik bang....

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten