Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Maar mijn stappen waren een beetje onduidelijk:
Ik vroeg me al af wie nou de schuldige was. Dat was dus die fdat. Citaat:
![]() Citaat:
Gelukkig zijn daar speciale dos-programma's voor. Maar toch vind ik het moeilijk doen als het makkelijk kan. ![]()
Laatst gewijzigd op 30-04-2005 om 09:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (en het is veiliger dan het eerste)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vooral programma's van bedrijven zoals MCafee en Symantec enzo hebben hier een handje van, want deze hebben verschillende programma's die dezelfde .dll's gebruiken. (Deze bedrijven zijn overigens alleen bedrijven die het eerste in me op kwamen, er zijn er nog wel meer) Edit: overal waar ik kom om computers te repareren en op te schonen, leer ik de gebruikers aan om dingen te verwijderen via de goeie methode, want anders kan ik een paar maanden later weer langskomen om alles op te schonen. Laatst gewijzigd op 30-04-2005 om 18:55. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
[Browser] Ongewenste taakbalk perfectme | 15 | 31-10-2004 16:25 | |
Software & Hardware |
MSN Messenger dafelix | 498 | 15-04-2004 08:31 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 |