Oud 26-03-2005, 13:42
Verwijderd
Ik wil een nieuwe laptop kopen waarschijnlijk, aangezien deze brak is, en ik het huur via school en dat is zo afgelopen.

Maar wat zijn de betere merken? Ik heb nu een laptop van jewel. Ik weet niet of dat een goed merk is. Maar als je kijkt hoeveel laptops verrot gaan van dit merk op mijn school, dan denk je haast van wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2005, 13:43
Mennuz
Mennuz is offline
Jewel is een slecht merk
Waarom perse weer een laptop?
Naja, Acer was pas op Radar wegens hun rotte service
HP is goed, maar duur.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 17:16
olijke otter
olijke otter is offline
dell kun je het beste voor de minste prijs krijgen aangezien ze geen winkels hebben en je online besteld. Bij een winkel ben je voor hetzelfde ding paar honderd euro duurder uit meestal. Het is natuurlijk ook meteen ook een nadeel... als ie kapot gaat is het weer wat meer moeite enzo.

Kben tot nu toe tevreden met m'n inspiron 9100
Oud 26-03-2005, 17:28
Verwijderd
Geen Asus, das n kutmerk
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 19:33
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
devildaughter schreef op 26-03-2005 @ 18:28 :
Geen Asus, das n kutmerk
mja en jij bent een k*tmens
Je ziet een uitspraak is snel gedaan, onderbouwen is wel gewenst

Ik deel jou mening overigens totaal niet.
Asus geeft een goede support, en heeft notebooks voor goede prijzen. (ook goedkoper dan dell)
Daarnaast kan je de notebook ook zelf samenstellen bij bepaalde winkels (het grote voordeel van dell is dus ook tenietgedaan)
En de tests tonen gewoon aan dat ze erg sterk uit de hoek komen met hun "6"serie.

Owh en niet onbelangrijk voor hen die een notebook ook gebruiken om hem mee te nemen.. hij is echt draagbaar en weegt niet als dieplood

ik raad dus aan: ASUS

Laatst gewijzigd op 26-03-2005 om 19:35.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 16:42
Party_P
Party_P is offline
sony laptops komen uit de asus fabrieken, zijn dat dan ook meteen kutlaptops? Nee

Zo kwam er nog een merk uit de asus fabrieken, maar weet zo ff niet welke.
Oud 27-03-2005, 16:49
Verwijderd
Acer, momenteel het beste merk qua kwaliteit/prijs verhouding

Geen Dell, want daar is mee gerotzooit en kun je niet meer aan knutselen enzo
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 17:33
Verwijderd
Als de prijs niet uitmaakt: IBM Thinkpad. Degelijk, goede specs, maar vreselijk duur als je ze gewoon in de winkel koopt. Als je student bent: www.campuskorting.nl, daar zijn ze qua prijs nog wel een beetje te vergelijken met andere merken, anders kom je al gauw op 1000 euro hoger. Op de TU/e hebben we allemaal T42's gekregen, onze versie staat er zelfs ook tussen daar.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 18:14
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Zao schreef op 27-03-2005 @ 17:49 :
Acer, momenteel het beste merk qua kwaliteit/prijs verhouding

Geen Dell, want daar is mee gerotzooit en kun je niet meer aan knutselen enzo
zeker geen acer...kep in 2 jaar tijd 2 laptops van ze versleten, en niets dan problemen mee gehad...een vriend vamme heeft ook in 2 jaar tijd er 2 versleten...en wéken en wéken moeten w88 op de reparatie...en dan nog es ongerepareerd terugkrijgen ook....
Ik denk dat je met een Sky of Medion een betere koop hebt...die servide is prima heb ik vernomen...over Sony en Toshiba hoor ik ook goede dingen kwa kwaliteit...maar of de service ook goed is weet ik neit...
Oud 27-03-2005, 23:05
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
D@mien schreef op 27-03-2005 @ 19:14 :
zeker geen acer...kep in 2 jaar tijd 2 laptops van ze versleten, en niets dan problemen mee gehad...een vriend vamme heeft ook in 2 jaar tijd er 2 versleten...en wéken en wéken moeten w88 op de reparatie...en dan nog es ongerepareerd terugkrijgen ook....
Ik denk dat je met een Sky of Medion een betere koop hebt...die servide is prima heb ik vernomen...over Sony en Toshiba hoor ik ook goede dingen kwa kwaliteit...maar of de service ook goed is weet ik neit...
Klopt acer zuigt in support je heb het vorige week in kassa kunnen zien. Dell kloot in zoverre aan je notebook dat ze de macadressen binden aan een klant , waneer die wordt gejat en wordt aangeboden bij dell voor reparatie kunnen ze dat dus zien...

van veder gekloot heb ik nog nooit gehoord... wel zijn er geluiden dat ze hun accu management niet op orde hebben (gehad)

sony heeft in eerdere model veel problemen gehad met dat onwijs mooie scherm , ik weet niet of dit nog altijd zo is

Toshiba is erg goed, mij staat alleen het design en de prijs niet aan

ik zeg daarom nogmaals ASUS

Laatst gewijzigd op 27-03-2005 om 23:08.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 12:54
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
twain4me schreef op 28-03-2005 @ 00:05 :
Klopt acer zuigt in support je heb het vorige week in kassa kunnen zien.
Guess who was there
Oud 28-03-2005, 14:31
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
D@mien schreef op 28-03-2005 @ 13:54 :
Guess who was there
oww jij was dat zeurderige wijf
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 23:02
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
twain4me schreef op 28-03-2005 @ 15:31 :
oww jij was dat zeurderige wijf
ik was niet aan et woord, me moeder..die had et meeste telefonisch contact met die assholes..
Oud 28-03-2005, 23:08
M@rco
M@rco is offline
IBM maakt hele goeie.
Oud 29-03-2005, 10:47
sjakodrako
sjakodrako is offline
promedion!!!!!!!!!

goeiekoop en nog steeds geen problemen mee ondervonden
www.promedion.nl of zo

gegroet
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 11:36
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
sjakodrako schreef op 29-03-2005 @ 11:47 :
promedion!!!!!!!!!

goeiekoop en nog steeds geen problemen mee ondervonden
www.promedion.nl of zo

gegroet
ahhh promedion is net zoiets als medion, jewel e.d.
Oud 29-03-2005, 11:59
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 29-03-2005 @ 12:36 :
ahhh promedion is net zoiets als medion, jewel e.d.
pro-medion .. de naam zegt het al
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 13:41
D@mien
D@mien is offline
Is het btw normaal dat de laptops tegenwoordig geen draaischijfje hebben voor het volume? Het volume is dan alleen te wijzigen dmv de Fn toetsen in windows...
Oud 29-03-2005, 15:19
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
D@mien schreef op 29-03-2005 @ 14:41 :
Is het btw normaal dat de laptops tegenwoordig geen draaischijfje hebben voor het volume? Het volume is dan alleen te wijzigen dmv de Fn toetsen in windows...
mja zoon potmetertje is zooooo 2001

nu gaat het via tip toetsen of anders idd via fn toets
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 21:13
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Koop een Ibook
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 21:18
M@rco
M@rco is offline
Mijn zus heeft zo'n iBook... ik snap werkelijk niet waarom mensen het kopen. Het ding ziet er echt heel mooi en degelijk uit, helemaal van aluminium... maar dat Mac OS X, ik kan er echt niet aan wennen.
Oud 01-04-2005, 01:12
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
M@rco schreef op 31-03-2005 @ 22:18 :
Mijn zus heeft zo'n iBook... ik snap werkelijk niet waarom mensen het kopen. Het ding ziet er echt heel mooi en degelijk uit, helemaal van aluminium... maar dat Mac OS X, ik kan er echt niet aan wennen.
Dan heeft ze een powerbook. Ibook is witplastic en powerbook is titanium. En OSX is voor noobs, daarom is het ook zo cool. alles is simpel, en het werkt allemaal. Er is wel eens gezegd:

"Windows is gemaakt door domme mensen en wordt veel gebruikt door slimme mensen, Mac OSX is gemaakt door slimme mensen, en wordt gebruikt door domme mensen"

slimme= wetenschappers
domme= consumenten, vooral ouderen en digibeten.

Maar OSX is unix, dus je kan ook linux aps draaien. Je hebt office en alle macromedia en Adobe software. Games gaan er minder op, maar dat komt omdat ze vaak worden geleverd met standaard videokaarten.

Ik wil een iBook, maar die dingen zijn me toch duur! Dure investering, maar die dingen zijn wel waardevast, je kan hem over 3 jaar nog verkopen voor vrijwel de helft van de prijs. Er bestaan veel misverstanden over de cpu's van apple, mensen kijken altijd naar Mhz's, maar deze zijn niet zo hoog bij apple, dat komt omdat er een andere clockcycle wordt gehanteerd, en de processorkracht optimaal wordt benut, althans dat lees ik altijd over apple. Ik heb er zelf alleen nog maar op school mee gewerkt.

Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 01:18.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 09:56
Verwijderd
Ik heb een HP en die hebben 1. goede service (komen 'm ophalen en brengen als ie stuk is) en 2. het ding doet het (op de dvdbrander na, die een beetje gaar was) vlekkeloos.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten