Oud 18-08-2005, 17:29
Supersuri
Supersuri is offline
Ik heb dit spel gekocht (in uitverkoop is al oud spel geloof ik)en vind het erg leuk om te spelen. Wie spelen het nog meer?

En weet iemand als je goederen in een winkel aanneemt om voor een bepaald bedrag te vervoeren, waar je die goederen dan krijgt , want ik kan die goederen niet afleveren omdat ik ze niet kan vinden.

Mensen die dit probleem herkennen.

Mensen die nog tips hebben bij het spel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2005, 22:17
Wammus
Wammus is offline
het zal wel weer zo'n slechte film remake zijn waarbij je met de hoofdpersoon het hele verhaal (wat overigens wel meesterlijk is) moet naspelen. Oftewel niet aan mij besteed. Je hebt toch ook zoiets als Pirates ofzo? Weet iemand of dat was is of moet ik daar ook ver vandaan blijven?
Oud 22-08-2005, 22:29
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
wammus schreef op 22-08-2005 @ 23:17 :
het zal wel weer zo'n slechte film remake zijn waarbij je met de hoofdpersoon het hele verhaal (wat overigens wel meesterlijk is) moet naspelen.
Fout. De titel van het spel is vanwege de film, waar nog geen game voor was, gewoon in POTC veranderd. Net zoals dat Baldur's Gate 2 het officiele spel van de film Dungeons & Dragons was. Geen enkele verhaal-connectie tussen film en spel dus.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 00:02
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 22-08-2005 @ 23:29 :
Fout. De titel van het spel is vanwege de film, waar nog geen game voor was, gewoon in POTC veranderd. Net zoals dat Baldur's Gate 2 het officiele spel van de film Dungeons & Dragons was. Geen enkele verhaal-connectie tussen film en spel dus.
Ok. Waar gaat het dan uiteindelijk wel om? want ik had serieus ergens iets gelezen over een spel met de naam Pirates en dat zag er op zich niet verkeerd uit.
Oud 23-08-2005, 09:07
Verwijderd
Is dat Pirates! (met uitroepenteken dus) van Sid Meier? dat is een heel ander spel. Pirates of the Caribien is een spel vol bugs omdat het opeens gerushed af moest om nog enigzins met de film mee te kunnen liften.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 10:05
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Morridin schreef op 23-08-2005 @ 10:07 :
Is dat Pirates! (met uitroepenteken dus) van Sid Meier? dat is een heel ander spel. Pirates of the Caribien is een spel vol bugs omdat het opeens gerushed af moest om nog enigzins met de film mee te kunnen liften.
Ja die bedoelde ik is dat wat? En ik dacht al zoiets toen ik de titel van het topic las daarom vroeg ik het maar ff voor ik m straks voor een paar euro uit de budgetbak opduik en het echt behoorlijk kut is .
Oud 23-08-2005, 11:19
Verwijderd
Het is een game van Sid Meier en die zijn doorgaans van zeer hoge kwaliteit. Ik heb er in de PU wel veel goeds over gelezen en op Gamefaqs zie ik allemaal positieve reviews : http://www.gamefaqs.com/computer/dos...ew/915017.html

Gebeurt ook niet vaak, want er is altijd wel 1 azijnpisser die een goed spel moet afbranden.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 11:30
Q
Q is offline
Ik heb hem uitgespeeld, was grappig maar kan niet echt lang boeien. Hij is wel redelijk mooi dat ik nog weet. En er was iets om heel veel geld te krijgen, iets met geld lenen en dan in een kist doen en dan weer geld lenen en zo door blijven gaan ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 13:37
Verwijderd
Die pirates van Sid Meier is super!
Iig mijn beste pc spel, en hij is nu ook net voor de xbox uit.

Die budget bak pirates lijkt me niks aan, voor die 6 euro kan je ook Thief of Dues Ex 2 halen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 22:31
Wammus
Wammus is offline
Ok dan ga ik dus voor de Sid Meier pirates tnx.
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten