Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Want het natuurlijk vrij moeilijk om zulke grote nederzettingen te ontruimen. |
![]() |
||
Citaat:
Als ik me niet vergis qua percentage. ![]() Off-topic: Sharon blijft van eten houden he,.. hier zie je m ook kijken: aaaaaaah cookies! ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
wat je zou kunnen doen is zoals de VS in elkaar zit.. 2 apparte staten met een overkoepelende federale overheid "United states of arabia" klinkt lang niet gek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Berlijn is toch ook jarenlang verdeeld geweest met een grote muur ertussen?
ontopic: Het behouden van de status quo in de grote nederzettingen is misschien geen slecht idee. Toen Pakistan zich afscheidde van India is er een vreselijke volksverhuizing geweest waabij hindoes uit Pakistan wegmoesten, en de moslims vertrokken uit India. Dat heeft veel humanitair leed veroorzaakt. |
![]() |
||
Citaat:
Volgens alle internationale afspreken wel. Dat zou trouwens de oplossing zijn, dat iedereen zich aan die afspraken houdt, desnoods gedwongen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() De VS en Israël die zich aan internationale afspraken houden! HOHOHOHOHOHO! ![]() Jij hebt humor, man, echt! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
net als Washington D.C. is |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ken nog een weg op de grens van Nld - Dld. De weg was Nlds en de het gras eromheen en de bruggen Duits. Nederland heeft op een gegeven moment die weg gegeven aan Duitsland. M.b.t. Jeruzalem,.. tsja, dat blijft een erg lastig iets. ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Dat hoeft geen probleem te zijn. Met Abbas aan het roer vertrouw ik erop dat de Palestijnse Autoriteit welwillend is t.o.v. een cooperatie aangaande de beveiliging van de Israelische en Palestijnse burgers. Net zoals er een cooperatie is tussen Egypte en Israel. Citaat:
mm,.. het gaat hier om nederzettingen die er al eeuwen staan (ok ik overdrijf ![]() En hinder zal er altijd zijn. Dat was ook rondom die Nederlandse weg in Duitsland. Na vele jaren (50 jaar ofzo?) is die weg dan uiteindelijk Duits geworden. Citaat:
![]()
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|||||
Citaat:
Nee, want die bevoegdheid krijgen ze dan niet ![]() Het gaat om cooperatie. Citaat:
Tsja, de tekortkomingen van de VN komen om de hoek kijken ![]() ![]() Citaat:
Nee, maar dat kwam ook alleen maar omdat Nederland in vrede naar Duitsland leefde. Citaat:
Gekke extremisten ook. In plaats van dat ze zich even koest houden, zorgen dat er vreedzaam geleefd wordt, want dan kunnen landen als Iran niet zeiken ![]() ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
@ Gatara: Alle nederzettingen zijn WEL illegaal! Je mag als bezetter geen nederzettingen bouwen in veroverd gebied. Dus als de Palestijnen hun poot stijf houden dan moeten ALLE nederzettingen weg. Het is de vraag of dat slim is. Citaat:
Maar Israel gebruikt de nederzettingen om een voldongen feit te scheppen: er wonen nu zoveel Israeli's, die gebieden moeten maar bij Israel blijven. Tja, dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. |
![]() |
||
Citaat:
lees de afspraken eens na. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Trouwens is het uitbreiden van de nederzettingen een actief beleid van Israel, en is het dus hun tekortkoming om aan de wensen van de VN te voldoen. Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en de palestijnse autoriteit geeft ze dat niet. dan doet israel t wel. maareh, ik heb geen zin eigenlijk om hier de standpunten van een stelletje flapdrollen (lees: extremisten) te gaan verdedigen ![]() Ik begrijp wel vanuit de overheid bezien dat je ook die mensen wilt verdedigen tegen aanslagen, maar ik zie ze verder meer als dwarsbomers van een mogelijke vrede in het Midden-Oosten.
||
Citaat:
||||||
Citaat:
Als veiligheid gegarandeerd kan worden, why not? In Gaza zijn al veel toezeggingen gedaan op dit gebied,.. nouja, tot aan die aanslag in Tel Aviv dan. Daarna weet ik het niet of er meer toezeggingen zijn gedaan. Citaat:
Er,.. ze moeten zorgen dat hun eigen lui zich koest houden. Net zo goed als dat de Israelische veiligheidsmensen dat van hun burgers moet doen. En ja, dan betaal je ervoor. Moet je maar niet extremisten in je gelederen hebben ![]() Citaat:
Om eerlijk te zijn, zie ik hier niet het probleem van in, als dit betekent dat er 1 staat komt waarin iedereen gewoon happy samenleeft. ![]() Citaat:
Ja en nee. Er is ook nog een andere kant in Israel waar naar geluisterd moet worden ![]() Citaat:
![]() en dat is zowat de enige kale plek in israel ![]()
||
Citaat:
ik heb t over alle extremisten
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wij gaan toch ook niet een stel zwaar beveiligde kolonies opzetten in Duitsland omdat het hier zo vol is?
||
Citaat:
|||||
Citaat:
misschien kunnen die geheime bankrekeningen van voorganger Arafat eens opengetrokken worden ![]() Citaat:
die is tijdelijk Citaat:
Ik weet niet hoe de percentages liggen, maar als het een aardig aantal is, zou het idioot zijn om er niet naar te luisteren. Citaat:
![]() Ulfje vindt dat wel misschien ![]()
||
Citaat:
doe maar een search ofzo heb geen zin om steeds weer dingen te herhalen ![]()
||
Citaat:
![]() Schattig toch, hoe jij steeds weer alles aangrijpt om de feiten er voor Israël beter uit te laten zien. Helaas, het werkt niet. ![]() Maakt niet uit óf de PA ten tijde van Arafat meer verdragen geschonden heeft. Ten eerste is dat nog niet zeker, je beweert maar wat. Ten tweede, áls het zo is, vlakt dat Israël niet uit. Ten derde is Israël een soevereine staat, en de PA niet -of wordt niet als zodanig erkend-, dus hebben ze andere plichten dan Israël -ze hebben immers ook niet dezelfde rechten. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|