Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Gewoonlijk maakte mama ook een probleem over het feit dat mijn 2 vorige liefjes een jaar jonger waren en we dus niet op dezelfde golflengte zouden zitten.. Nu G. is 1 jaar ouder en ik dacht van 'ja, kan ze daar al geen probleem meer van maken'. Het kan toch niet zijn omdat G. een jaar gedubbeld heeft? Ik heb soms echt geen zin meer om te praten.. Het lijkt geen zin te hebben.. Iedere keer dat ik de naam van een jongen té veel opnoem, heeft ze al bang dat ik verliefd word ![]() Het wordt me soms gewoon te veel; de manier waarop ze reageert. Ik ben van plan er straks even met mijn vriendinnen over te praten en mijn trainer.. Ik hoop echt een oplossing te vinden..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn moeder was wel gek op mijn ex, maar ze kon ook heel fel zijn (niet zozeer tegen hem, maar in het algemeen) als het ging om de manier waarop hij met mij en onze relatie omging. Ze wilde en wil nog steeds het beste voor mij. Ze herkende veel van haar relatie met mijn vader (die nu dus al zo'n 11 jaar zijn gescheiden) en wilde me behoeden voor het maken van dezelfde 'fouten'. Op een gegeven moment zei ze dat ik het uit moest maken. Toen heb ik haar gezegd dat mijn relatie niet dezelfde was als die van haar en mijn vader en dat ik mijn eigen keuze wilde maken. Als ik dan het verkeerde koos dan ging ik maar op m'n bek, maar dan had ik wel bewust daar voor gekozen en me niet laten leiden door de keuze van iemand anders en zodoende niet kunnen leren van mijn eigen fouten. Misschien kun jij ook tegen haar zeggen dat je het waardeert dat ze zich zorgen maakt om jou en het beste met je voor hebt, maar dat je zelf voor deze weg/richting/wat dan ook gekozen hebt en mocht je op je bek gaan, dat je dan ook weet dat je bewust voor die richting hebt gekozen. Door schade en schande wordt je wijs, het is nou eenmaal zo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ik rook, ga vaak uit, heb veel mannelijk vrienden, veel sjans, drink ehm...tja...regelmatig MAAR heb wel uitzicht op een goede baan en erfenis ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En een goede baan? Ben je geswitcht van Nederlands naar rechten? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben toch bang dat je nog veel geduld zal moeten hebben met je mama, en zij waarschijnlijk ook wel met jou, maar dat is niet zo erg. Haar goedkeuring voor eender welke jongen kan je natuurlijk niet van haar eisen. Volgens mij kan je er zelf ook niet zoveel aan doen. Probeer vooral te focussen op zijn goede kanten, schep zoveel mogelijk over hem op. En maak je vriend duidelijk dat als hij bij je thuis komt, hij zijn schoenen uitdoet, beleefd is, en zeker nooit gaat zitten op de vaste plaats (stoel/bank) van iemand anders bij je thuis. Schoonmoeders en schoonvaders zijn daar vaak allergisch voor. Ik heb het eens gehad dat de mama van mijn toenmalige vriendin niet zoveel van me moest hebben, maar ik had ze toen nog nooit gezien. Nadat ik een keertje een pot huisgemaakte confituur en een zakje kersen uit de tuin had meegenomen, waren al die vooroordelen van tafel gesmeten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
slechte relatie tussen ouders en schoonouders Balpen | 33 | 15-01-2012 10:36 | |
Psychologie |
jongeren (15 t/m 17) en (Gedwongen) hulpverlening. Welke mate ouders betrekken? Fantôme | 34 | 13-05-2007 20:43 | |
Psychologie |
mijn ouders maken me gek... evanescence | 4 | 21-10-2004 09:49 | |
Psychologie |
Ouders en hulpverlening ~~dolce~~ | 11 | 03-03-2004 13:42 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met vriend vanwege zijn ouders?! groovy | 14 | 29-09-2003 18:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
rokende ouders -> rokende kinderen? Verwijderd | 50 | 19-07-2003 20:56 |