Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Liefste wat ze tegen me heeft gezegd is wel; Je bent de allerliefste op de hele wereld, en ik laat je echt nooit meer gaan. I'm forever yours! Wow! Zwijmel. *offtopic* Maar ja, het is nu inmiddels een kleine week voorbij. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Grootste compliment: Dat hij houdt van mij zoals ik ben en met grappig vind...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
belangrijk, en dan is het ook duidelijk dat het geen momentopname is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, misschien ben ik wel een uitzondering. Complimentjes doen me namelijk niet zo gigantisch veel. Zelfs niet buiten de liefde. Als iemand zegt dat ik goed werk heb verricht dan denk ik: 'wat lul je nou, ik was er nog helemaal niet tevreden mee'. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() dat zijn dingen die iemand graag hoort. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
T'is leuk dat je bij bepaalde vragen gaat zeggen dat 't aan de situatie ligt ed; maar zo kan je bij veel vragen wel iets van externe factoren bedenken wat er invloed op heeft. Wat is je lievelings eten? ligt aan waar ik op dat moment trek in heb. Wat is je lievelings kleur? Ligt aan 't voorwerp. Wat is je lievelings serie? Ligt er aan wat er op dat moment op tv is. Wat is je favoriete stad? Ligt er aan of ik ga winkelen of feesten. Wat is je favoriete forum? Ligt er aan of ik plezier wil hebben of iets serieuzers wil doen. etc, etc Dus voor jou; externe factoren buiten beschouwingen gelaten; wat is het grootste compliment dat je ooit in ontvangst genomen hebt; wat je kan herinneren? (ik bedoel je hebt toch wel is complimenten gehad?) En kan je eventueel iets bedenken wat nog groter is maar wat je nog nooit hebt mogen krijgen? Dit geld ook voor alle andere wijsneuzen die slim onder deze vraag proberen uit te komen met 'ligt aan de situatie' oid |
![]() |
|||
Citaat:
Heb vanaf het moment dat ik dit topic gezien heb me zitten bedenken wat ik erop zou zeggen en veel dingen zijn mooi, maar kunnen qua gevoel op een ander moment weer worden overtroffen, terwijl het een week later totaal weer tegengesteld kan zijn. Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind het wel fijn om te horen dat ik wel belangrijk voor hem ben en als hij zegt dat hij me oooh zo mooi vindt, maar echt grote complimentjes, daar doen we sowieso niet echt aan. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
nooit een relatie mark_h | 165 | 25-05-2007 22:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 21:36 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Lifestyle |
Mensen doe sokken aan! RuffThugg | 55 | 29-10-2002 10:30 |