| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, ik kan nu ook even niets bedenken. Maar binnenkort ga ik Trainspotting kijken, en ik hoorde ergens dat die redelijk op Requiem For A Dream lijkt. Zal wel ff kijken of dat zo is. ![]() Ik vind het wel een leuk idee. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Wat een hoop verschillende films die volgens mij toch in dezelfde kast passen. O ja, iedereen die Tim Burton digt moet Das Kabinett des Doktor Caligari zien.
|
|
|||
|
Citaat:
Voorderest van je reactie kan ik me ook nog wel in vinden.Citaat:
A Love Song For Bobby Long heb ik natuurlijk al tijden geleden gezien. ![]() Voor iedereen die Fucking Amal goed vond, ga Lilja-4-Ever kijken. En als je die goed vond is [b]Christiane F/b] ook het bekijken waard, en als je Christiane F goed vond kom je weer uit bij Requim for a Dream en is de circel compleet.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen Das Kabinett ken ik niet. Maar nu wil ik 'm zien aangezien het blijkbaar wel snor zit met je filmsmaak. Iedereen die Fuckin Åmål leuk vindt moet ook Jalla Jalla zien. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 500 | 07-10-2005 01:33 | |
| Muziek |
Het grote off-topic. crenshaw | 104 | 05-04-2004 22:42 | |
| Muziek |
soulseek. crenshaw | 266 | 21-02-2004 10:47 | |
| De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 16:56 | |
| Software & Hardware |
[JAVASCRIPT] Mouseover gedoetje DrFreeman | 28 | 08-07-2002 22:44 | |
| Software & Hardware |
Ik sta rustig op, doe me pc aan, en dan zomaar een viruswaarschuwing? Bikinie-meisje | 28 | 25-05-2002 13:57 | |