Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Apart, het begint met de eerste strofe als iets waarvan je denkt 'Oh, dit gaat straks zo en zo en zo', en gaat dan over in licht absurdistische ondoorgrondelijkheid. Maar wel mooi allemaal, heeft een soort erg prettige melancholiek.
Citaat:
||||
Heel erg bedankt voor jullie reacties
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-11-2005 om 13:55. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wauw.
Ik vind dat cliché-achtige stukje eigenlijk helemaal niet storend.. ![]() Verder wilde ik nog even zeggen dat qua techniek en woordkeus alles zoals gewoonlijk weer eens geweldig is. Dit keer vind ik ook de inhoud erg geniaal gevonden. Knap werk! Edit: mag hij stampot blijven eten? *grinnik* |
![]() |
|
Volgens mij is stampot met dubbel p.
![]() Verder vind ik het een erg fijn gedicht dat heerlijk wegleest, gewoon fijn. Ik heb er niets op aan te merken maar het weet me ook niet vreselijk te ontroeren, ik denk dat het daar te lang voor is. Gewoon zo doorgaan CSN. ![]()
||
Citaat:
![]() Het is inderdaad lang. Ik heb inmiddels besloten dan ik de strofe die begint met 'buiten zal het...' weglaat.
|
Hier wilde ik nog op reageren. Maffe eindzin, 'Als hij zijn hoed afzet was ik het'. Klopt niet, maar dat klopt wel met de rest van het gedicht. Het is een beetje surrealistisch.
Ik vind het een heel meeslepend gedicht, mooi, winterachtig (vast door die stamppot). Die strofe voor de laatste zin vind ik er niet helemaal mooi bij staan. De tweede strofe draait heel goed, die vind ik het sterkste, hij staat als een huis. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Arrest 13 mrt 1987 synclinorium | 6 | 07-11-2005 17:14 | |
Lifestyle |
White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on. Verwijderd | 105 | 18-05-2004 17:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kernenergie--> mening stelling kernenergie moet alternatief worde vor fosiele brands ilovemysweettie | 54 | 02-04-2003 20:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
SpaceShuttle stort neer DJ Incompetent | 122 | 08-02-2003 15:41 |