Oud 17-12-2005, 18:28
Verwijderd
hmm hoe zal ik het zeggen, heb een tijdje geleden een jongen ontmoet, maar weet niet zo goed wat ik ermee moet. Ik vind het leuk enzo daar ligt het niet aan, maar krijg absoluut geen hoogte van hem. Hij laat heel weinig van zich horen, dus in het begin zei ik zo van als je geen intresse hebt zeg het dan, maar hij zei dat ie wel intresse heeft, liet ondertussen nog steeds weinig van zich horen, (we zagen elkaar een paar keer, hadden seks enzo) na een paar weken vroeg ik van hoe zit het nou tussen ons, hij van heb ik nog niet over nagedacht, ik van wat wil je dan, Hij zo van leuke dingen doen, geen geflierfluit met andere maar rustig aan, want hij heeft al vaker relaties gehad die niet zo leuk zijn afgelopen enzo, maar nou hoor ik nog steeds bijna niets van hem, hij zegt dat ie het druk heeft enzo. Maar ik weet dus niet wat ik nou kan verwachten van hem en heb er zo ook geen zin in. Heb ook het gevoel dat het van mijn kant moet komen en dat er een beetje met me gesolt wordt. Hij zegt wel dat ie intresse heeft maar laat het dus niet merken. Wat vinden jullie???

Ben ik gewoon te ongeduldig, of moet ik gewoon byebye zeggen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2005, 18:49
T!ne
T!ne is offline
Als het van mij afhing, was het bye bye. Iemand die geïnteresseerd is in jou, gaat niet zeggen dat hij het te druk heeft om daarover te praten. Voor mij zou het duidelijk zijn.. (Alhoewel ik goed genoeg weet dat als ik in die situatie zat zou twijfelen..)
Oud 17-12-2005, 18:50
The0
The0 is offline
3 opties:
1) laat hem maar eens bewijzen dat hij je echt leuk vind en misschien wordt het nog leuk samen
2) accepteer dat je misschien geplayed wordt en play lekker mee, plezier zonder gevoel dus
3) *zwaai*
Oud 17-12-2005, 18:52
Freestyler*
Freestyler* is offline
Je kan jezelf een hoop verdriet besparen door er helemaal mee te stoppen.
Maar hij hoeft geen player te zijn. Hij kan best onzeker en voorzichtig zijn. Als je hem echt heel leuk vindt zou ik daarom toch voor hem gaan, alleen het kan best moeilijk worden
Oud 17-12-2005, 19:07
WolterB
WolterB is offline
Als hij geen duidelijkheid wil/kan geven, dan heeft hij pech als het te lang duurt denk ik.
je kunt niet eeuwig in onzekerheid blijven zitten en een beetje duidelijkheid op z'n tijd is ook wel zo prettig.
Oud 18-12-2005, 11:14
Unexplained
Unexplained is offline
Rationeel gezien is het relatief eenvoudig. Of hij speelt een spelletje met je, of hij is emotioneel een beetje instabiel en/of onzeker.
In die gevallen wil je niets te maken hebben met een jongen lijkt mij, want het is geen goede fundering voor een relatie.
Alleen, maar, edoch! Je zit niet alleen met "rationeel gezien", maar ook met liefde. Dat laat zich niet zo makkelijk sturen. Als je niet oppast kunnen dergelijke situaties echt maanden of zelfs jaren doorsudderen. Daar wordt niemand gelukkig van. Je hebt hem de tijd gegeven om over dingen na te denken, in alle redelijkheid. Het wordt tijd om te polariseren zodat je een "ja" of "nee" kunt forceren. Niet het leukste om te doen, maar het verschaft wel duidelijkheid.
Oud 18-12-2005, 12:24
Verwijderd
Citaat:
The0 schreef op 17-12-2005 @ 19:50 :
3 opties:
1) laat hem maar eens bewijzen dat hij je echt leuk vind en misschien wordt het nog leuk samen
2) accepteer dat je misschien geplayed wordt en play lekker mee, plezier zonder gevoel dus
3) *zwaai*
Dat.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 12:27
Verwijderd
Rustig aan doen wil niet zeggen elkaar helemaal niet zien en het te druk hebben om te praten over wat je wilt en voelt

Klinkt een beetje alsof je aan het lijntje wordt gehouden. Ik zou echt wel duidelijkheid willen onderhand.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 19:36
My Info
My Info is offline
praat met hem, vraag duidelijkheid, en zeg eerlijk dat je nu zekerheid van hem wilt anders is het over. Over gevoel valt niet te twisten, dus hiermee geef je hem nog 1 kans, mocht hij onzeker zijn geef je hem hiermee een duwtje in de goede richting. Mocht hij je aan het playen zijn, tsja, dan heb je wel gelijk duidelijkheid.
Oud 18-12-2005, 19:43
flanke
flanke is offline
Ik zou althans in zo'n situatie het gevoel hebben dat hij met mijn voeten speelt. En zou hem dus laten vallen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 20:47
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jullie kennen elkaar niet goed maar hebben wel al een paar keer seks gehad? Hm, dan denk ik ff voorzichtig dat hij je gewoon gebruikt en verder niet echt iets vasts wil, ook misschien omdat hij bang is dat jullie relatie zo rot gaat aflopen als andere relaties. Maja, als je gewoon meer wilt, moet je aangeven dat je duidelijkheid wil. Geeft hij je die niet, dan moet je hem met rust laten, want zo schiet het niet echt op.
Oud 18-12-2005, 23:47
Verwijderd
Je wilt een relatie met me, of je wilt het niet. Als je daarover moet nadenken, zeker zolang dat het mij onzeker maakt, vraag ik om duidelijkheid. Kan hij die niet geven dan is het bye bye.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten