hmm hoe zal ik het zeggen, heb een tijdje geleden een jongen ontmoet, maar weet niet zo goed wat ik ermee moet. Ik vind het leuk enzo daar ligt het niet aan, maar krijg absoluut geen hoogte van hem. Hij laat heel weinig van zich horen, dus in het begin zei ik zo van als je geen intresse hebt zeg het dan, maar hij zei dat ie wel intresse heeft, liet ondertussen nog steeds weinig van zich horen, (we zagen elkaar een paar keer, hadden seks enzo) na een paar weken vroeg ik van hoe zit het nou tussen ons, hij van heb ik nog niet over nagedacht, ik van wat wil je dan, Hij zo van leuke dingen doen, geen geflierfluit met andere maar rustig aan, want hij heeft al vaker relaties gehad die niet zo leuk zijn afgelopen enzo, maar nou hoor ik nog steeds bijna niets van hem, hij zegt dat ie het druk heeft enzo. Maar ik weet dus niet wat ik nou kan verwachten van hem en heb er zo ook geen zin in. Heb ook het gevoel dat het van mijn kant moet komen en dat er een beetje met me gesolt wordt. Hij zegt wel dat ie intresse heeft maar laat het dus niet merken. Wat vinden jullie???
Ben ik gewoon te ongeduldig, of moet ik gewoon byebye zeggen
|