Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En weet je ook waarom je het moeilijk vindt om haar los te laten? Is het alleen omdat je haar dan mist? Of ben je bang dat alles dan minder wordt? Je vraagt je af in hoeverre het goed is om vaak bij elkaar te zijn, ik denk dat het in ieder geval wel goed als beide personen ook eens een dag alleen kunnen zijn. Verder heb ik daar niet veel ervaring mee, het zou ook heel goed kunnen dat alles goed verloopt als mensen vaak bij elkaar zijn. In dat opzicht valt er verder dan niet te oordelen of het 'goed' is om vaak bij elkaar te zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het lijkt me verdomd lastig om aan te leren, dat wel, maar ik denk dat het helpt om elkaar inderdaad een paar dagen niet te zien en dan gewoon andere dingen te doen, jezelf te vermaken, en dan te zien dat ze heus wel bij je blijft. En dan nog een keer, en nog een keer, totdat je beseft dat elkaar de ruimte geven niet betekent dat ze bij je weggaat. Juist het omgekeerde, misschien, want als iemand denkt controle over jou te hebben of te moeten hebben, hoe onschuldig/lief dat ook kan zijn, dan is dat nogal benauwend en irriterend zijn. Zelfs al weet je waaróm iemand het doet en dat het niet zo bedoeld is. |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt allebei een leven, en dat je dat met elkaar deelt moet je als een 'extraatje' zien. Extra fijn, extra knus. Maar je hebt nog steeds ieder je eigen ding, je basis, en die moet je wel stabiel houden. Af en toe een weekje niet met elkaar doet je daarnaast nog eens extra inzien hoeveel je aan elkaar hebt. En dat is altijd fijn om te voelen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
rustig aan doen Verwijderd | 11 | 18-12-2005 23:47 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen paniek rustig aan ik ben maar een marokkaan ali94 | 1 | 14-10-2005 02:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ziekenhuisverhaal BlueAngel | 28 | 31-05-2004 22:20 |