Oud 02-12-2005, 10:39
Experiment
Experiment is offline
Zie: wat heb jij vandaag allemaal gegeten/gedronken-topic.

Wat mij betreft:
1. Martine1986 (lekker veel kaas )
2. Blurred (die eet vaak van die lekkere tosti's)
3. Sarah (gewoon lekker &gezond)

Minst lekker:
1. Bloem (roggebrood en kwark )
2. Mr. Oizo (te veel friet )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2005, 13:31
MTpower
MTpower is offline
ik
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 14:53
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Let ik eigenlijk niet zo op.
Oud 02-12-2005, 15:14
AlopiA
AlopiA is offline
ik hoor altijd wel lekkere recepten van Sarah, naamgenootje
Oud 02-12-2005, 19:20
Bloem
Bloem is offline
Haha, ik vind roggebrood en kwark écht lekker hoor
Met citaat reageren
Oud 03-12-2005, 21:06
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik, want de MC is gewoon lekker .
Oud 03-12-2005, 21:21
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 03-12-2005 @ 22:06 :
Ik, want roti is gewoon lekker .

Laatst gewijzigd op 03-12-2005 om 21:23.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 00:50
Jolt
Jolt is offline
ik, nuff said
Oud 04-12-2005, 14:51
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Experiment schreef op 02-12-2005 @ 11:39 :
Minst lekker:
Mr. Oizo (te veel friet )
Ik te veel friet? Dat valt wel mee. Een keer per week (altijd op zondag) is niet echt veel als ik andere mensen hoor. Ik eet eigenlijk veel meer dingen als brood en pasta dan friet.
Ja op school gaan we donderdagavond altijd eten omdat we altijd dan laat college hebben. Tja, dan naar de Mensa meestal, aangezien dat voer geen hoge kwaliteit heeft pak je meestal het lekkerst. Maar de friet daar is helemaal niet vettig, dat valt dus best wel mee.
Oud 04-12-2005, 20:01
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-12-2005 @ 15:51 :
Ik te veel friet? Dat valt wel mee. Een keer per week (altijd op zondag) is niet echt veel als ik andere mensen hoor. Ik eet eigenlijk veel meer dingen als brood en pasta dan friet.
Ja op school gaan we donderdagavond altijd eten omdat we altijd dan laat college hebben. Tja, dan naar de Mensa meestal, aangezien dat voer geen hoge kwaliteit heeft pak je meestal het lekkerst. Maar de friet daar is helemaal niet vettig, dat valt dus best wel mee.
Haha niet eprsoonlijk bedoeld hoor, maar bij jou valt me altijd wel de hoeveelheid junkfood op Niet alleen friet hoor amar ook cola shoarma etc. Mja ieder zijn ding he
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 20:22
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Experiment schreef op 04-12-2005 @ 21:01 :
Haha niet eprsoonlijk bedoeld hoor, maar bij jou valt me altijd wel de hoeveelheid junkfood op Niet alleen friet hoor amar ook cola shoarma etc. Mja ieder zijn ding he
Het is wel lekker
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 22:56
Mestkever
Mestkever is offline
Ik denk Jolt want die is kok.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 23:22
Jolt
Jolt is offline
Juist , maar lekker is een groot woord, wat ik lekker vind, vinden veel weer niet lekker, nog nooit geproeft, slechte ervaring, etc.
Oud 05-12-2005, 11:03
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Jolt schreef op 05-12-2005 @ 00:22 :
Juist , maar lekker is een groot woord, wat ik lekker vind, vinden veel weer niet lekker, nog nooit geproeft, slechte ervaring, etc.
Inderdaad, daarom eet ik in mijn ogen het lekkerst, ik eet nooit iets dat ik vies vind
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 11:21
Jolt
Jolt is offline
Ik eet alles, ik vind ook bijna alles lekker

Meestal als je iets in de eerste instantie vies vind, moet je het een paar keer eten, zoals ganzelever of bijvoorbeeld wijn drinken
Oud 05-12-2005, 11:57
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Jolt schreef op 05-12-2005 @ 12:21 :
Ik eet alles, ik vind ook bijna alles lekker

Meestal als je iets in de eerste instantie vies vind, moet je het een paar keer eten, zoals ganzelever of bijvoorbeeld wijn drinken
Ik lust alles wel, als het maar op een goede manier is klaargemaakt...
Gekookte witlof vind ik bijvoorbeeld om te kotsen... maar een rauwe witlof salade met nootjes en rozijnen daarentegen
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 13:20
Jolt
Jolt is offline
Gekookte witlof met een beetje suiker en room is anders heerlijk
Oud 05-12-2005, 13:30
knir
knir is offline
Citaat:
Jolt schreef op 05-12-2005 @ 12:21 :
ganzelever
Oud 05-12-2005, 13:33
Jolt
Jolt is offline
Is helemaal niks mis mee, smaak is goed, word alleen niet op een natuurlijke wijze gemaakt. Maar de biologisch ganzelever is ook wel lekker, zonder al die chemische rotzooi .

Kreeft is ook goed te doen, truffel valt een beetje tegen. Langoustines zijn ook zeer goed te nassen, scampi's ook wel, hollandse garnanalen ook.

Maja anyway toen ik de 1e keer oesters en ganzelever at ging ik over mijn nek. Nu mag je mij er voor wakker maken.

Oesters met hollandaise saus <3
Oud 05-12-2005, 15:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Experiment schreef op 04-12-2005 @ 21:01 :
Nee, weet wel dat het niet persoonlijk was. Maar ik verbaasde me echt erover. Zo veel vet eten eet ik niet echt (ondanks dat de hoeveelheid groente en fruit bij mij ook weinig is ), 1 keer in de week frietjes meestal. Shoarma valt ook best wel mee. Ach ja...
Cola drink ik inderdaad heel veel ja. Ben er verslaafd aan. Naja, het is niet supervet, maar er zit wel ontzettend veel suiker in.
Oud 05-12-2005, 16:30
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Jolt schreef op 05-12-2005 @ 14:20 :
Gekookte witlof met een beetje suiker en room is anders heerlijk
Ik heb vanalles geprobeert met gekookte witlof, ik krijg het m'n strot niet door.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 12:00
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 05-12-2005 @ 17:30 :
Ik heb vanalles geprobeert met gekookte witlof, ik krijg het m'n strot niet door.
Misschien moet je eens een witlofschotel proberen.
Oud 08-12-2005, 13:10
Verwijderd
Of de witlof goed schoonmaken en wat minder lang koken... als je het harde stuk in het midden niet goed wegsnijdt, wordt het bitter, en als je het te lang kookt wordt het witlofpap met draadjes. Ik denk dat bij veel mensen die weinig groenten lusten (hiermee wil ik niet impliceren dat je weinig groenten lust ), dat te wijten is aan het slecht wegsnijden van bittere delen en het te lang koken .

maar nu hebben er al 2 mensen voor mij gekozen, als ik dat nou ook doe, dan win ik tot nu toe
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 14:03
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Jolt schreef op 05-12-2005 @ 14:33 :
Is helemaal niks mis mee, smaak is goed, word alleen niet op een natuurlijke wijze gemaakt. Maar de biologisch ganzelever is ook wel lekker, zonder al die chemische rotzooi .

Kreeft is ook goed te doen, truffel valt een beetje tegen. Langoustines zijn ook zeer goed te nassen, scampi's ook wel, hollandse garnanalen ook.

Maja anyway toen ik de 1e keer oesters en ganzelever at ging ik over mijn nek. Nu mag je mij er voor wakker maken.

Oesters met hollandaise saus <3
Oeh ik vind truffels geweldig <3

Ben dinsdag uit eten geweest en 1 van de amuses was een creme brulee van truffel, super . Ganzenlever en eendenlever vind ik ook erg lekker.
Oud 08-12-2005, 17:43
Roos
Roos is offline
Maak anders een witlof topic ofzo

Valt me op dat er de laatste tijd zoveel offtopic disucssies zijn vooral met Jolt
Oud 08-12-2005, 23:24
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Nuck schreef op 08-12-2005 @ 15:03 :
Oeh ik vind truffels geweldig <3

Ben dinsdag uit eten geweest en 1 van de amuses was een creme brulee van truffel, super . Ganzenlever en eendenlever vind ik ook erg lekker.
Truffel is wel geil jah , 1200 euro de kilo

Weet ik weer een leuke amuse , ik heb nu flensje met ganzelever ingerold, ham mousse met gedroogde tomaat en altijd een soepje, geloof nu kerrie/kokos, fucking lekker .

Citaat:
Roos schreef op 08-12-2005 @ 18:43 :
Maak anders een witlof topic ofzo

Valt me op dat er de laatste tijd zoveel offtopic disucssies zijn vooral met Jolt
Koken vind ik leuk, kan er niks aan doen, of jah een ban natuurlijk
Oud 09-12-2005, 07:32
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Adgertic Z4 schreef op 08-12-2005 @ 13:00 :
Misschien moet je eens een witlofschotel proberen.
been there, done that
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 07:33
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Sarah schreef op 08-12-2005 @ 14:10 :
Of de witlof goed schoonmaken en wat minder lang koken... als je het harde stuk in het midden niet goed wegsnijdt, wordt het bitter, en als je het te lang kookt wordt het witlofpap met draadjes. Ik denk dat bij veel mensen die weinig groenten lusten (hiermee wil ik niet impliceren dat je weinig groenten lust ), dat te wijten is aan het slecht wegsnijden van bittere delen en het te lang koken .
Daarom zei ik ook dat ik eigenlijk alles wel lust mits het goed bereid is... behalve gekookte witlof, ik krijg dat spul met geen mogelijkheid door m'n strot
Rauwe witlof salade met rozijntjes en nootjes vind ik dan wel weer heel erg lekker
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 18:41
Stevill
Stevill is offline
Ik, verantwoord mager gevarieerd en nog eens lekker ook.
Oud 09-12-2005, 21:02
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Sarah schreef op 08-12-2005 @ 14:10 :

maar nu hebben er al 2 mensen voor mij gekozen, als ik dat nou ook doe, dan win ik tot nu toe
Witlof is/was vroeger bitter, zelfde geld voor spruitjes.
Maar eerst blanceren, dan eventjes bakken met suiker en room erop = heerlijk.
Oud 10-12-2005, 12:42
Boogie
Boogie is offline
Dit topic gaat over welke forummers lekker of niet lekker eten. Het gaat niet over recepten, dus houd het alstublieft bij het onderwerp.
Oud 10-12-2005, 12:48
Neiu
Neiu is offline
Roos eet vaak lekker met veel ovengerechten en verse/originele ingrediënten + kruiden. Sarah eet vaak gezonde dingen die me lekker lijken.

En ik vind ook dat Mr. Oizo meestal niet zo lekker eet, sorry. Veel junkfood en vaak hetzelfde.
Oud 10-12-2005, 19:56
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Neiu schreef op 10-12-2005 @ 13:48 :
En ik vind ook dat Mr. Oizo meestal niet zo lekker eet, sorry. vaak hetzelfde.
Geeft niet. Gevarieerd is het over wat ik in het algemeen eet niet echt nee, maar dat vind ik ook niet echt nodig.
Oud 11-12-2005, 01:00
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Boogie schreef op 10-12-2005 @ 13:42 :
Dit topic gaat over welke forummers lekker of niet lekker eten. Het gaat niet over recepten, dus houd het alstublieft bij het onderwerp.
Als je mensen kan verrijken met diverse tips moet je dat doen, ook al ga je ervan offtopic dat is zowel beter voor degene als voor jezelf, informatie delen is ruig
Oud 11-12-2005, 10:56
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Jolt schreef op 11-12-2005 @ 02:00 :
Als je mensen kan verrijken met diverse tips moet je dat doen, ook al ga je ervan offtopic dat is zowel beter voor degene als voor jezelf, informatie delen is ruig
Daar is het receptentopic toch voor?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 11:09
Verwijderd
WolterB, die eet echt altijd dingen waarvan het water me in de mond loopt. Dat verteld ie dan ook zo leuk op het forum.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 12:27
blurred
blurred is offline
Ha, ik vind dit wel een grappig topic. Dat vind ik natuurlijk voornamelijk omdat ik geheel onverwacht op de tweede plaats gezet wordt door de TS

Martine1986 eet inderdaad regelmatig lekkere kaas, en ook nog vrij gezond. Hagel eet ook best lekker en gezond. Veel andere mensen die ook veel posten in het V&G topic, eten gezond en lekker. Dat vind ik belangrijk. Eten moet niet alleen lekker zijn, maar ook gezond.

Ik zou zelf trouwens graag lekkerder eten dan ik nu doe. Ik werk alleen op een rottijd, waardoor ik meestal geen tijd heb om écht lekker te koken, waardoor een avondmaaltijd meestal neerkomt op soep met een salade. Is ook lekker, maar toch maak ik liever gevulde courgettes, risotto oid...
Oud 12-12-2005, 19:40
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Neiu schreef op 10-12-2005 @ 13:48 :
Roos eet vaak lekker met veel ovengerechten en verse/originele ingrediënten + kruiden.
Ja, ik denk dat ik de lijstjes van Roos er ook het lekkerst uit vind zien
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 21:41
Verwijderd
Ik zelf, maar ik post vrijwel nooit in dat topic, dus dat kunnen jullie niet weten
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 22:52
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
blurred schreef op 12-12-2005 @ 13:27 :
Ik zou zelf trouwens graag lekkerder eten dan ik nu doe. Ik werk alleen op een rottijd, waardoor ik meestal geen tijd heb om écht lekker te koken, waardoor een avondmaaltijd meestal neerkomt op soep met een salade. Is ook lekker, maar toch maak ik liever gevulde courgettes, risotto oid...
Dat is allemaal ook niet veel werk hoor

Zelf een soep maken is meer werk dan courgettes vullen of risotto, die is in 20 minuten klaar.
Oud 17-12-2005, 12:05
_Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
Jolt schreef op 05-12-2005 @ 14:33 :

grappig dat jij dat zegt, als kok zou je toch wel moeten weten dat Langoustine en Scampi precies hetzelfde is. Scampi's zijn geen garnalen, gamba's oid. Ook al denkt ons Nederlands volk van wel.
Oud 17-12-2005, 14:35
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Jolt schreef op 15-12-2005 @ 23:52 :
Dat is allemaal ook niet veel werk hoor

Zelf een soep maken is meer werk dan courgettes vullen of risotto, die is in 20 minuten klaar.
maar een zakje opentrekken en in kokend water zwieren kost je hooguit 5 minuten
Oud 17-12-2005, 23:29
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 17-12-2005 @ 13:05 :
grappig dat jij dat zegt, als kok zou je toch wel moeten weten dat Langoustine en Scampi precies hetzelfde is. Scampi's zijn geen garnalen, gamba's oid. Ook al denkt ons Nederlands volk van wel.
Nee, maar ik had ook over meerdere dingen, daarnaast behoort langoustines en kreeften bij de schaaldieren. Garnalen ook, gamba's , en daarnaast heb je diverse maten, een scampi is geen gamba, ook een hele andere structuur van vis vlees daarnaast ook de grote, de smaak, e.d

En als een scampi en een langoustine hetzelfde is, moet jij mij eens vertellen, waarom het zo een groot prijsverschil is En natuurlijk de smaak van een langoustine is veel zachter en het vis vlees is veel zachter van structuur.

Maja, ik ben maar een domme kok dus

Laatst gewijzigd op 17-12-2005 om 23:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten