Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hmm ik ben het idd met degene boven mij eens dat je hulp moet gaan zoeken, want dit is niet echt goed. Maar mensen die je kent in je hoofd? Zijn het mensen uit je omgeving of gewoon mensen die in je hoofd zijn?
||
Citaat:
Ten tweede denk ik dat psychotherapie een goede optie is. Als dit niet werkt, zou ik voor een Oosterse interpretatie gaan (iets wat mijn visie grotendeels ook is). Tenslotte zou ik zo onbeschoft willen zijn om mijn eigen visie wat toe te lichten. Ik denk dat je uiteindelijke doel is om weer baas te worden van je eigen lichaam en jezelf boven deze stemmen te zetten. Het is overigens niet van belang waar deze stemmen vandaan komen. Vast staat dat ze of uit je eigen lichaam komen of dat ze van buitenaf komen. Wanneer jij de baas bent, zullen ze of mee moeten gaan in het systeem of je lichaam moeten verlaten. Nu is de vraag 'Wat is leiderschap?'. Naar mijn mening is de sleutel tot leiderschap zo veel mogelijk luisteren naar anderen, om daar vervolgens een zo objectief oordeel mogelijk over te scheppen. Dit is dan ook wat jij volgens mij moet bereiken. Geen enkele stem of mening in jezelf is slecht. Sommigen zijn alleen toepasbaarder in andere situaties. Het is aan jou om een keuze te maken en niet aan een stem in jezelf.
|||
Citaat:
![]() Je bedoelt met 'van buitenaf' op radiogolven resonerende kiesvullingen neem ik aan? Citaat:
Als je dit kunt accepteren zal je de stemmen effectiever kunnen negeren en hun invloed op je leven door t bewuster maken van keuzes kunnen beperken. Maar t verandert niks aan de oorzaak.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Therapie kan helpen en vaak ook medicijnen. Stress en erfelijke aanleg kan psychoticiteit veroorzaken. Dus een beetje rust nemen kan ook geen kwaad, maar ga je ook niet isoleren. |
![]() |
||
Mensen die overgevoelig zijn hebben ook last van negatieve stemmen in hun hoofd. Dan horen ze bekenden de meest vervelende dingen zeggen, maar in werkelijkheid zegt de persoon dit tegen zichzelf, maar denkt daar dan de stem van een ander bij.
De topicstarter moet echt meer informatie geven, want hier kunnen we geen zak mee. ![]() Citaat:
||
Citaat:
Een dagboek is een erg goed idee btw!
||
Citaat:
||
Citaat:
Ga niet voor je ouders invullen wat zij mogelijkerwijs zouden kunnen denken. Misschien zijn ze bang, hebben ze gewoon geen idee hoe ze er mee om moeten gaan. Maar goed, nu ga ik ook invullingen bedenken ![]() ![]() Schrijf punten op papier en leg deze voor aan je huisarts.... Door hier op het forum te posten kom je niet van je probleem af.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
klein psychologisch testje sebduc | 32 | 11-06-2010 22:24 | |
Psychologie |
Het grote gedichtentopic #5 Mariekje* | 496 | 22-05-2007 15:55 | |
Psychologie |
Stemmen. freakinaround | 12 | 05-08-2003 18:36 | |
ARTistiek |
[verhaaltje] ~ulgh~ Mysterons | 0 | 17-07-2002 19:27 | |
Psychologie |
Ik weet het allemaal even niet meer... CodeName Egg | 6 | 12-07-2002 20:04 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 |