Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zit te denken aan een salade die ik ooit in een Chinees restaurant at, maar geen standaard Chinees met bami en loempia's, een restaurant dat de echte Chinese keuken mengde met westerse invloeden. Op de kaart stond 'dunne reepjes gegrilde ossenhaas op een bedje van sla overgoten met een frisse, iets pittige dressing', een vrij simpel gerecht dus maar het was echt goddelijk. De dressing was nét niet te pittig en de ossehaas beter gegrild dan ik waar dan ook eerder heb geproefd. De sla was nogal standaard, maar perfect. Als hoofdgerecht had ik 'knapperige stukjes kip met verse ananas en een zoetzure saus', ook een vrij standaard gerecht maar beter bereid dan ik ooit eerder had geproefd. Het werd geserveerd in een soort pot die met een vuurtje eronder warmgehouden werd, gevuld met saus waarin de stukken kip, ananas en diverse groenten zaten. De kip was van buiten lekker knapperig en van binnen malser dan ik voor mogelijk had gehouden. De ananas was heerlijk en vers en de saus was het soort zoetzuur dat je wangen doet tintelen, maar net niet te overheersend. Heerlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een mengsel van pikant gekruide stukjes varkensvlees. met daarbij ui, champion en dat soort dingen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mafkees ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #514 Verwijderd | 500 | 10-02-2012 12:22 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je # Veel 7 Edelweiss | 500 | 02-01-2012 16:36 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 6 Edelweiss | 500 | 09-11-2011 18:02 | |
Eten & Drinken |
Vragenlijst :bloos: Calyx | 40 | 12-04-2008 11:07 | |
Eten & Drinken |
Wat is het aller lekkerste dat je ooit hebt gegeten? lingua | 76 | 05-07-2004 18:05 |