Oud 11-03-2002, 22:47
AJMouse
AJMouse is offline
Jaja oke zal wel misschien verwijderd worden. Maarehm ik ben al heel lang bezig (2 jaartjes) met een Atheneum website (2e fase troep) en "leen" antwoordenboekjes van onze school om ze vervolgens in te scannen en trug te leggen. Voor engels hebben wij de methode Touchdown (A4: meeste uitgetypt, A5 en A6: antwoordenboekje), voor frans Grandes Lignes (A4: ingescanned)
Duits hebben we eine brücke ofzo, daar heb ik ook wel aardig wat van.

Nouja neem eens een kijkje

het was eerst www.schoolkraker.com, maar namezero kapt er na een jaar mee zoals jullie weten dus nu is het jij.haatschool.nl of ik.haatschool.nl

Ik heb een bestelling lopen voor www.schoolkraker.nl dusssssss.

Ik beschouw dit als "hulp" want enuf visitors krijg ik eigenlijk wel (ehm dat boeit me eigenlijk niet hoeveel mensen er komen)
Oud 12-03-2002, 13:09
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Toch zo'n flauw vermoeden dat hier een slot komt.
Oud 12-03-2002, 14:56
AJMouse
AJMouse is offline
nouja dan nog, het gaat erom dat mensen mijn site kennen, niet of ze reageren. Dus een slot zou eigenlijk nutteloos zijn, verwijderen, ja dat heeft pas effect. Uhoh, hint?
Oud 12-03-2002, 19:14
cyrillic
cyrillic is offline
Groetjes cyrillic!

(nuhttig)
Oud 12-03-2002, 19:35
xxDomingoxx
xxDomingoxx is offline

Hmm... tja voor talen vind ik antwoordenboekjes van internet niet onwijs handig... wiskunde zou beter zijn, maar dat zou ik ook van school kunnen halen.

Citaat:
AJMouse schreef:
methode Touchdown (A4: meeste uitgetypt, A5 en A6: antwoordenboekje), voor frans Grandes Lignes (A4: ingescanned)
Duits hebben we eine brücke
Hmm... ik wil niet veel zeggen maar er zit copyright op die antwoordenboekjes en als zij erachter komen dat jij t op internet hebt gezet, krijg je probs.
Oud 12-03-2002, 21:39
AJMouse
AJMouse is offline
Betalen de scholen ook voor al die kopie's die ze maken van de antwoordenboekjes? Ik zie ze nooit toestemming vragen als ze even naar de kopieer machine lopen om wat blaadjes uit zon boekje te kopieren... Neway. de meeste leraren weten van mijn site. Controle op boekjes is ook strenger geworden. Maar op het einde van het blok is het handig als je nog 40 opdrachten moet maken en ook moet leren.

[Dit bericht is aangepast door AJMouse (12-03-2002).]
Oud 04-04-2006, 15:37
*DAPHNEE
al die sites met die antwoorden doen het neit

weten jully nog sites met antwoorden die het wel deon?

kuss.x
Oud 04-04-2006, 15:55
Verwijderd
2002

Nee.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten