![]() |
|
Jaja oke zal wel misschien verwijderd worden. Maarehm ik ben al heel lang bezig (2 jaartjes) met een Atheneum website (2e fase troep) en "leen" antwoordenboekjes van onze school om ze vervolgens in te scannen en trug te leggen. Voor engels hebben wij de methode Touchdown (A4: meeste uitgetypt, A5 en A6: antwoordenboekje), voor frans Grandes Lignes (A4: ingescanned)
Duits hebben we eine brücke ofzo, daar heb ik ook wel aardig wat van. Nouja neem eens een kijkje het was eerst www.schoolkraker.com, maar namezero kapt er na een jaar mee zoals jullie weten dus nu is het jij.haatschool.nl of ik.haatschool.nl Ik heb een bestelling lopen voor www.schoolkraker.nl dusssssss. Ik beschouw dit als "hulp" want enuf visitors krijg ik eigenlijk wel (ehm dat boeit me eigenlijk niet hoeveel mensen er komen)
|
![]() |
|
Betalen de scholen ook voor al die kopie's die ze maken van de antwoordenboekjes? Ik zie ze nooit toestemming vragen als ze even naar de kopieer machine lopen om wat blaadjes uit zon boekje te kopieren... Neway. de meeste leraren weten van mijn site. Controle op boekjes is ook strenger geworden. Maar op het einde van het blok is het handig als je nog 40 opdrachten moet maken en ook moet leren.
[Dit bericht is aangepast door AJMouse (12-03-2002).]
|
|