Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kun je me uitleggen hoe ik een automatisch bericht kan instellen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Oftewel als je een out-of-office wil maken, moet je dat aan de kant van de server instellen, in hotmail dus. Maar zover M@rco en ik het weten, heeft hotmail dat niet.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
1. pc gewoon constant laten aanstaan; 2. je pc instellen zodat hij elke dag opstart, aanmeldt, mails ophaalt en terugstuurmailtjes verstuurt en terug afsluit (tip: in het BIOS kan je (meestal) laten opstarten op een bepaald uur, bij het opstarten van de pc laat je een geplande taak uitvoeren (daarin kan je instellen tot welke datum dat hij uitgevoerd moet worden!) dan moet je enkel nog wat prutsen om je mailprogramma te openen en met die berichtregels alles voor elkaar te krijgen ofwel met een custom scriptje of een ander programma dat doen) en dan bijvoorbeeld instellen dat hij na 15 minuten opnieuw gaat afsluiten) Het is inderdaad wat meer werk dan dat je gewoon bij je provider kan instellen (zoals bij GMail) dat er automatisch een terugstuurmailtje gezonden moet worden, maar ja, moeilijk gaat ook he.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Problemen met ADSL van Zonnet. Verwijderd | 12 | 25-12-2004 11:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 |