Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik probeer meestal de poster te krijgen van het concert zelf, da lukt dan ook wel, want die ruk je gewoon van de muur bij de zaal.
Ik heb een drumstok van liNEA77, een plectrum van Dreadlock Pussy, een playlist van gazzoleen en een gesigneerde ceedee van Within Temptation en van Locomotive. Tot zover ben ik tot nu toe gekomen. Met plectrums en drumstokjes e.d. heb ik nooit zoveel geluk... helaasch. |
![]() |
|
ik heb een plectrum van skunk anansie, twee van lit, eentje van nerfherder en van less than jake twee...
ik heb een setlist van the next fall ![]() Ik heb ook nog ergens een setlist van maar ik weet bijgod niet meer waarvan... ik kan me alleen nog maar herinneren dat ik hem van het podium afrukte ![]() en ik heb een LP gekregen van Nerf Herder en deze ook laten signeren... verder hb ik nie zoveel gloof ik....
|
jaah dat is koel
![]() uhm drumstokje van goodriddance en een aantal kapotte van Playroll (RIP ![]() ![]()
|
koop altijd shirts bij concerten van mn favo band
of een poster (heb ik van incubus, marylin manson en the strokes) heb ook een paar sleutelhangers van bands (een paar= 7) van mn favo bands verder 'spaar' ik niet echt dingen
|
heb 2 plectrums ( 1 van nra en 1 van caesar) en ik heb er nog 1 van jimmy eat world gevonden voor mijn vriendin.
Verder 2 setlisten van dezelfde bands. 1 VIP pass voor de Amnesiac(Radiohead) listening party in Paradiso. En mijn hele kamer hangt vol met concertkaartjes dus die bewaar ik ook.
|
eej ik dacht me gisteravond te herinneren dat ik oowk een keer een drumstokje van willem (harrie84) had gekregen? is da zo of droomde ik da maar
![]() verders 'spaar' ik oowk nog shirtjes van bandjes diek gezien heb en koewl vond... en oowk concertkaartjes maar das nie echt superbewust, ik pleur ze ergens opt bureau of grond en een haf jaar later ligt het er nog ![]()
|
ik heb een plectrum van de heideroosjes gekregen en een drumstok en bij parkpop werd er een drumstok van racoon naar mij gegooid, maar voordat ik hem kon pakken had een een of ander gare vent hem voor mijn voeten vandaan gehaald.
Die drummer zag dat en deed daarna nog een poging om naar mij te gooien, maar hij werd alweer afgepakt door die zelfde gast ![]()
|
mja, posters van het concert zelf thuz.. vet leip zijn ze in de harmonie in leeuwarden, we waren naar de heideroosjes geweest, en in dat gebouw hingen overal van die a4tjes met "heideroosjes ->>" enzo erop .. dus vriendin en ik er allebei 1 meenemen, moesten we hem bij de garderobe inleveren, omdat het niet nodig was om zomaar spullen mee te nemen
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
basplectrum van Jimmy eat world
concertkaartjes shirtjes koop ik of soms posters als je die daar krijgt (oil) of bij een cd krijgt (int. noise consp.) ik heb 1 gesigneerd kaartje van Last days of april verder niks echt, ben altijd te schijterig om een plectrum te gaan vragen ofzo |
![]() |
||
Citaat:
ja de kaartjers ook! en de entreebwijsjes van de melkweg ook als ik daar heen ga ![]() plak ik op mijn muurt ![]()
|
mjah, ik probeer ook altijd wat mee te gappen, liefst drumstokje.heb nu drumstokjes van cesar zuiderwijk, system of a down, disturbed en van flaw (met handtekening), plectrums van hammerfall, fear factory, disturbed en flaw, set list van ill nino, gesigneerd kaartje flaw, gesigneer kaartje ill nino, en de achterkant van mn jas zit onder met handtekeningen van ill nino (van ozzfest en in de 013).....verder op de foto met christian van ill nino en robb flynn van machine head....(denkt)...vast nog wel wat spul, maar dat kan ik zo niet bedenken
|
Drumstok van Death By Stereo met handtekening en tekst van drummer... Setlists van Green Lizard [Flashback 2 Nirvana], Heideroosjes, Good Riddance en nog wat...
Verder niet echt memorabele dingen...
|
Ik verdrink bijna in de plectrums, setlisten, backstagepasjes, tourkaarten, handtekeningen en afgeragde drumstokjes hihihi
![]() OA Placebo Muse Prodigy Dandy Warhols JJ72 Heather Nova ASH Belle&sebastian bwaah en nog veeeeeeeel meer ![]() ik ben een verschrikkelijke groupie zonder het vulgaire gedeelte *giechel*
Laatst gewijzigd op 26-06-2002 om 19:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]() die drumsstok was van Jorg Smeets, drummer van Undeclinable weet je nog in Uden greetz
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() want als jij een band heel cool vind en je het er iets van, handtekeningen, plectrum ofzo dat is toch leuk, iets om dat concert aan te herinneren enzo |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête! x-sannae | 26 | 04-04-2011 20:14 | |
De Kantine |