Oud 17-05-2006, 23:16
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Hallo,

ik maak me n beetje zorgen. Mn verstandskiezen (beide aan de onderkant) zijn er afgelopen maandag eruitgeragd door de kaakchirurg en ik proef volgens mij de hele tijd pus nu in mn mond. De zwelling van mn wangen is wel afgenomen en ik voel niks raars ofzo, alleen de touwtjes van de hechtingen. Ik kan nog steeds niet echt eten.
Maar het gaat me vooral om die pus, buiten dat het ontzettend goor smaakt vraag ik me af of dit normaal is?

Alvast bedankt voor het antwoorden!
Oud 17-05-2006, 23:34
MTpower
MTpower is offline
Bel morgenochtend de tandarts even
Oud 18-05-2006, 06:37
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ja, bellen!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 07:50
Verwijderd
Hmm, ik heb dat ook gehad, bij mij waren mn rechter kiezen eruit gehaald. Na een paar dagen was die gore smaak wel over. Ik heb een briefje gehad met tips enzo, en daar stond op dat je moest spoelen met iets, dat zou ontstekingen tegengaan. Dus idd even bellen, en waarschijnlijk dat spul halen..

Dat pus lijkt mij heel normaal trouwens, want er wordt iets weggehaald, en iets onnatuurlijks voor in de plaats gezet, en je lichaam merkt dat, dus vecht er tegen. Lijkt mij...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 09:34
netram
netram is offline
iig perio-aid (mondspoelmiddel) halen bij de apotheek en daar mee gaan spoelen
Oud 18-05-2006, 18:24
Amma
Amma is offline
Volgens mij gaat een flinke wond in je mond altijd heel vies smaken, weet ik nog van toen mijn amandelen eruit waren gehaald een half jaar geleden (dat was dan in mn keel, maar komt op hetzelfde neer denk ik)
Ik denk dus dat het wel normaal is. Maar je kan altijd bellen voor de zekerheid, helemaal als het over een paar dagen nog niet beter is.

Oja, bij mij hielp bouillon goed tegen de vieze smaak.

Laatst gewijzigd op 18-05-2006 om 18:26.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 18:31
Hagel
Hagel is offline
Heb ik laatst ook gehad, ook die pus etc. Heb het gewoon goed schoongespoten met zout water en na een paar dagen was het over. Het kwam bij mij volgens mij echt door de hechtingen en die heb ik er dus voorzichtig uitgetrokken, want ze losten niet goed op. Toen die eruit waren had ik geen vieze smaak meer.
Oud 18-05-2006, 20:53
roosjemarijn
roosjemarijn is offline
Ik had dit laatst ook.. toen bleek dat de hechtingen er niet helemaal waren uitgegaan en er een beetje eten in de wond terecht was gekomen..
Gewoon even langs de kaakchirurg gaan, dan spuiten ze het even schoon en krijg je een spuit mee om het zelf schoon mee te spuiten.

succes ermee
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 03:00
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Hm ja die touwtjes van die hechtingen voel ik ook steeds, heel irritant. Maar uittrekken lijkt me n beetje link? ik ga maar effe bellen inderdaad
Oud 19-05-2006, 21:59
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 19-05-2006 @ 04:00 :
Hm ja die touwtjes van die hechtingen voel ik ook steeds, heel irritant. Maar uittrekken lijkt me n beetje link? ik ga maar effe bellen inderdaad
Die hechtingen zijn vreselijk, zeker als ze los beginnen te laten en nog aan 1 puntje vastzitten, dan heb je zo'n 'lang' touw in je mond.
Je kan na een week voorzichtige ze er uit proberen te trekken, ik heb dat met een pincet gedaan, als het nog niet gaat niet doen.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten