![]() |
|
![]() |
stuur even een before en after foto naar dit topic dan krijg je automatisch wel wat te horen: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=159683
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-07-2002 om 15:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ehm, ik mag de pil niet slikken vanwege een bloedafwijking dus kan je niets uit eigen ervaring vertellen, maar borsten van vriendinnen lijken soms iets te zijn groter. Ik heb gehoord dat dit vooral komt omdat ze gespannenderderder (spraakgebrek) worden, maar sowieso kom je inderdaad vaak wat aan door de pil en bij sommige meisjes worden hun borsten ook wat groter als ze aankomen.
Dit gebeurt echter niet altijd, een vriendin van me werd alleen maar dikker rond haar heupen, en kreeg er geen grotere borsten van.
|
![]() |
ach ja, er zijn zoveel mogelijkheden he. tis wel kut maar liever dat, dan trombose en allerlei infarcten enzo.
heb nu erge long distance relatie (lees: 6000 km of meer haha), dus de seks is sowieso op het ogenblik erg veilig ![]()
|
![]() |
Ik ben aan de pil (Trinovum) en ik geef eerlijk toe dat ik inderdaad "groter" ben geworden. Maar ik zou het niet alleen doen om grotere borsten te krijgen! Je krijgt natuurlijk wel een hele reut hormonen naar binnen en dan zou ik het ook meteen met een goede reden doen (anticonceptie)!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic, deel 10! Verwijderd | 500 | 08-03-2005 20:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #22 PardonMe | 491 | 30-06-2004 12:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borst vergroting Verwijderd | 9 | 11-06-2003 19:44 | |