Oud 19-07-2002, 16:27
Verwijderd
Ik heb een pakket gekregen van het Windesheim met allerlei roosters en formulieren, maar ik snap er geen hol van. Ik ga de lerarenopleiding Engels doen, maar ik moet kennelijk ook studiepunten voor drama hebben . Het rooster dat ik heb gekregen ziet er voor mij uit alsof de computer waarmee dat getypt is, op hol is geslagen. Wie kan er wijs uit bjxk95645 Hfkle005 k3kkf033 en 49553kkkdk3? Ik snap er werkelijk geen hol van. Kan iemand die 1)ook dergelijke post heeft gehad of 2)die opleiding of soortgelijken al doet mij even helpen?!?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2002, 17:16
sublime
sublime is offline
wat drama betreft; dat klopt ja... mijn broer heeft een blauwe maandag ler. opl. ges. gedaan en moest ook drama doen... je krijg trouwens wel meer vage vaken ook iets van persoonlijke ontwikkeling enzo... erg vaag.

verder kan ik je ook niet helpen want ik ben komend jaar slechts een eindexaamenklasser

maar sterkte met drama in ieder geval

mocht mn broer of zus nog thuis komen binnenkrot zal ik hen wel even vragen zaten ook allebei op windesheim... mn zus heeft pabo gedaan, maar tlijkt daar allemaal erg op elkaar in de lerarenopleiding hoek.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 18:19
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef:
wat drama betreft; dat klopt ja... mijn broer heeft een blauwe maandag ler. opl. ges. gedaan en moest ook drama doen... je krijg trouwens wel meer vage vaken ook iets van persoonlijke ontwikkeling enzo... erg vaag.

verder kan ik je ook niet helpen want ik ben komend jaar slechts een eindexaamenklasser

maar sterkte met drama in ieder geval

mocht mn broer of zus nog thuis komen binnenkrot zal ik hen wel even vragen zaten ook allebei op windesheim... mn zus heeft pabo gedaan, maar tlijkt daar allemaal erg op elkaar in de lerarenopleiding hoek.
Ik moet voor dat drama-gedoe nog een boek kopen ook
Ik krijg ook een vak 'psychologie van de adolescentie' (wat? ja!)
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 19:47
Jules
Jules is offline
ik heb helemaal nog geen rooster

maja ik heb het ook nog niet zo goed doorgelezen.. dus misschien vind ik hem nog ergens tussen
Oud 19-07-2002, 20:19
lovey88
lovey88 is offline
Ik heb ook post gehad van Windesheim en ik ben er beetje depri van geworden. Ik ga journalistiek doen en dat lukt op zich dan nog wel met boekenlijsten e.d., maar waar ik echt wanhopig van word zijn AL die verschillende studentenverenigingen waar je uit kan kiezen voor de introductie! Wat ga jij doen???
Succes met je drama in ieder geval. het valt vast allemaal wel mee.... (hoop ik ..)

sterkte,
janneke
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 21:08
Verwijderd
Citaat:
lovey88 schreef:
Ik heb ook post gehad van Windesheim en ik ben er beetje depri van geworden. Ik ga journalistiek doen en dat lukt op zich dan nog wel met boekenlijsten e.d., maar waar ik echt wanhopig van word zijn AL die verschillende studentenverenigingen waar je uit kan kiezen voor de introductie! Wat ga jij doen???
Succes met je drama in ieder geval. het valt vast allemaal wel mee.... (hoop ik ..)

sterkte,
janneke
Ik denk gewoon de algemene studentenvereniging. Er is voor mijn vakgebied geen specifieke vereniging en ik ben ook niet gelovig.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 13:19
alpha
alpha is offline
Moet je dan lid worden van een studentenvereniging? Dat hoeft toch niet verplicht? Ik hoop het niet in ieder geval!
Oud 20-07-2002, 13:41
Verwijderd
Citaat:
alpha schreef:
Moet je dan lid worden van een studentenvereniging? Dat hoeft toch niet verplicht? Ik hoop het niet in ieder geval!
Dat hoeft niet verplicht.
(denk ik )
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 12:16
Jules
Jules is offline
Citaat:
lovey88 schreef:

sterkte,
janneke
ik ga ook journalistiek doen, maar .. studentenvereniging? Hmmm.. kweet niet hoor, geen zin in denk ik.. ik doe iig de algemene introductie (die ene die op dinsdag begint) want ik zit maandag nog gewoon op lowlands, denk ik!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten