Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Omdat meisjes eerst zekerheid willen hebben denk ik. Maar ja, zelfs dan nog voelen sommige meisjes zich zo onzeker als het maar zijn kan. Meisjes, 'k begrijp ze nog steeds niet...dat zal naar alle waarschijnlijkheid ook zo blijven...
|
![]() |
Ik heb nu al meer dan twee jaar een relatie en woon samen, dus bij mij is het sowieso niet aan de orde, maar vroeger had ik er echt geen moeite mee om gewoon zelf te bellen. Als hij mij om die reden wanhopig zou vinden dan zouden we denk ik toch niet echt goed bij elkaar passen, want ik ben gewoon geen type om te wachten, als ik iemand wil spreken dan pak ik de telefoon en bel, heel simpel. En als een jongen totaal niet bereid is om moeite voor je te doen dan kom je daar ook wel achter als je wel belt.
Bij mijn huidige vriend ging het vanaf het begin af aan al heel natuurlijk, we belden elkaar gewoon regelmatig. Het was niet dat ik altijd moest bellen of hij, het ging gewoon gelijk op en ik dacht er ook helemaal niet bij na. Ik hou gewoon niet van hard to get spelletjes. Vaak kosten die jou juist de meeste moeite en dat weten jongens ook heus wel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het probleem bij mij is dan dat ik de verkeerde conclusie trek enzow.. Ik denk altijd meteen dat ie alles belangrijker vindt dan ik. En ik heb de angst dat ie me alleen maar "ziet staan" als ik letterlijk bij hem ben en als ik dan weg ben issie me vergeten.. Snapje? Maar blijkbaar heeft die mindere behoefte aan contact dus helemaal niets te maken met het gevoel dat een jongen voor je heeft?? |
![]() |
|
hehehe ja komt me bekend voor.
Kheb vandaag helemaal niks laten horen, ik wachtte gewoon hoelang het duurde totdat zij iets liet horen ![]() ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik wacht op de bus Verwijderd | 0 | 19-02-2014 23:54 | |
Liefde & Relatie |
Ervoor gaan of wachten voor je op kamers gaat? clubje | 16 | 18-08-2003 21:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
jarenlang wachten op een woning in het azc alwaysgood | 2 | 14-05-2003 16:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Wachten........................... Secreet | 7 | 28-04-2002 17:55 | |
Verhalen & Gedichten |
punt 1. Tofke punt 2. Altijd Wachten Verwijderd | 0 | 08-03-2002 14:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Wachtend Verwijderd | 1 | 17-08-2001 16:02 |