Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2002, 18:46
Gothic
Gothic is offline
Waarom zijn meisjes altijd zo dom om te wachten tot hij belt, tot hij online komt of tot hij iets van zich laat horen?

Waarom doen wij dat?
Oud 03-07-2002, 18:48
Verwijderd
HUm ja, ik doe het ook.. alleen als de nood hoog idd zeg maar bel ik hem..verder w8 ik af tot hij belt, hij online komt ensow...
swel dom ijgenlijk.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 18:50
muckymouse
muckymouse is offline
is toch ook wel es andersom?
Oud 03-07-2002, 18:53
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
is toch ook wel es andersom?
vast wel, gaat voor mij alleen niet op. behalve als ik van mening ben dat zij nu maar eens aan de beurt is.
Oud 03-07-2002, 18:58
sparkling star
sparkling star is offline
nee, zo doe ik niet. gewoon de eerste die wakker is moet bellen
en hij doet soms wel zo eens van: ja ik heb gewacht hoe lang het zou duren voor je iets van je zou laten horen, want ik wou weten hoe lang je me kon missen
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 18:59
Buffy
Buffy is offline
euhm.... ik ga niet zo lang wachten tot hij een keer belt ofzo... als het mij te lang duurt ga ik wel bellen klinkt wanhopig maar ach.... wat moet ik anders doen???
Oud 03-07-2002, 19:11
Piccola
Piccola is offline
Ik ben juist degene die altijd belt enzo!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 19:20
Verwijderd
Omdat hij niet moet denken dat ik achter hem aanloop....
Dat werkt averechts, dan hoeft hij totaal geen moeite te doen en is het niet "spannend" genoeg voor hem.
Ook weet ik als ik bel niet, wanneer HIJ nou eigenlijk behoefte heeft om mij te spreken.
En door te wachten kom je daar snel achter.
Dan weet je tenminste of je op 1 lijn zit, of je even vaak contact wil.
Ik vind dat handig en juist niet dom.
Anders dan denk je dat hij het allemaal geweldig vindt, terwijl hij het eigenlijk misschien allemaal wel makkelijk vindt zo.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 19:32
Lindansje
Lindansje is offline
op dit moment wacht ik, omdat ik vind dat hij maar naar mij toe moet komen

*ruzie heeft*

maar normaal gesproken maak ik me er niet druk om, misschien zou ik dat nu ook niet moeten doen...
Oud 03-07-2002, 19:34
Gargoyle
Gargoyle is offline
Ik zou hem nu heel graag willen bellen, maar ik moet me vooral nu niet op gaan dringen. Ik moet me vandaag beheersen en wachten tot hij online komt. En dan wachten tot hij mij aanspreekt. Als hij dat doet, is er voor mij weer een beetje hoop.....
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 19:34
zus en zo
zus en zo is offline
meiden willen graag dat hun vriend moeite voor ze doet
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 20:17
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
zus en zo schreef:
meiden willen graag dat hun vriend moeite voor ze doet
Tja, maar weet je hoe lang het wachten duurt
Oud 03-07-2002, 20:28
never mind
never mind is offline
Citaat:
Gothic schreef:

Tja, maar weet je hoe lang het wachten duurt
sommige jongens zijn liieef belle wel,mareh tja.. ik weet niet als ik vaak bel heb ik id dat ik 'te makkelijk' ben (= saai + niet spannend voor m)
Oud 03-07-2002, 20:38
Verwijderd
Soms heeft het weinig zin te wachten .. simpelweg omdat er een logische verklaring voor zijn afwezigheid kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 20:40
lieve
lieve is offline
same here ...
ik doe het ook, wachten tot HIJ de 1ste stap zet, waarom???
Goei vraag, waarschijnlijk omdat het MAKKELIJKER is! En omdat je dan de kans niet loopt om een blauwtje te lopen!
Oud 03-07-2002, 20:52
mar87
mar87 is offline
'k wacht ook al altijd tot hij belt, of weetik wat. 'k wee tniet waarom eigenlijk. alleen als het heeeeeeel nodig is dan bel ik zelf als eerste. Sms'en doe ik wanneer ik daar zin in heb, maar verder...... ik wacht bijvoorbeeld nu ook op hem, omdat ik 'm net niet bereiken kon. Hijzit verdorie ver weg, en 't blijkt dat ik 'm niet kan smsen en niet kan bellen op dit moment. dus moethij van mij nu maar wat van zich laten horen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 21:13
Verwijderd
En als we wél zelf het initiatief nemen 'willen we weer te graag' en is er niks spannends meer aan...hypocriete trutten
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 21:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
blablablabla.... Onzekerheid noemen ze dat denk ik...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 21:17
Esmée
Esmée is offline
Dat vraag ik me ook af... je maakt jezelf er vaak alleen maar gek mee ('als ie vandaag niet belt, kan ik het echt wel vergeten!')
Oud 03-07-2002, 21:19
Hermes
Hermes is offline
Citaat:
nare man schreef:
En als we wél zelf het initiatief nemen 'willen we weer te graag' en is er niks spannends meer aan...hypocriete trutten
Complexje?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Hermes schreef:
Complexje?
Nee joh, gewoon vlot taalgebruik
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 21:46
Verwijderd
Ik ben het helemaal met Alicia Silverstone eens. Ik wil heel veel contact met hem maar wil zeker weten of hij dat ook wil, en of hij er moeite voor wil doen.
Ik kan wel elke keer aan de gang blijven met bellen en mailen enzow, maar als hij het nooit uit zichzelf doet gaat er bij mij ook een vraagteken omhoog hoor

Ik wil niet (meer) opdringerig overkomen ofzo.. kweenie.. Maar dan tot grote teleurstelling hebben jongens veel minder contact nodig ofzo.. Of ze denken dr nie aan.. Het lijkt alsof het ze nie boeit ofzo

Op een gegeven moment heb je voor je gevoel veel meer aan het contact gedaan dan je vriend en laat je het van hem afhangen.. en elke keer kom je weer tot de ontdekking dat ie het helemaal niet merkt ofzo..

Laatst gewijzigd op 03-07-2002 om 21:51.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 06:33
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef:
Als jullie vrouwen nou eens zouden leren begrijpen
Oud 04-07-2002, 09:03
Gargoyle
Gargoyle is offline
kan dat??
Ik heb er zelf al enorm veel moeite mee
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 09:06
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik wil niet (meer) opdringerig overkomen ofzo.. kweenie.. Maar dan tot grote teleurstelling hebben jongens veel minder contact nodig ofzo.. Of ze denken dr nie aan.. Het lijkt alsof het ze nie boeit ofzo
Mja kijk, jongens hébben ook gewoon echt letterlijk minder contact nodig dan meisjes. Dat is nou juist het probleem: mannen en vrouwen passen werkelijk totaal niet bij elkaar, en toch zullen ze het maar met elkaar moeten doen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2002, 09:24
)Vampje(
)Vampje( is offline
Waaaaaaah!! Omdat meisjes het leuk vinden om zichzelf te pijnigen lijkt wel... Ik ken het, ik ken het...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 11:47
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
nare man schreef:

Mja kijk, jongens hébben ook gewoon echt letterlijk minder contact nodig dan meisjes. Dat is nou juist het probleem: mannen en vrouwen passen werkelijk totaal niet bij elkaar, en toch zullen ze het maar met elkaar moeten doen...
helaas is homosexualiteid niet voor iedereen weggelegt nee, best wel balen
Oud 04-07-2002, 11:53
Faery
Faery is offline
... en dan bel je uiteindelijk toch een keer uit jezelf en weet je geen zinnig woord door je strot naar buiten te krijgen
Oud 04-07-2002, 15:24
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Waarom zijn meisjes altijd zo dom om te wachten tot hij belt, tot hij online komt of tot hij iets van zich laat horen?

Waarom doen wij dat?

Omdat meisjes eerst zekerheid willen hebben denk ik.
Maar ja, zelfs dan nog voelen sommige meisjes zich zo onzeker als het maar zijn kan. Meisjes, 'k begrijp ze nog steeds niet...dat zal naar alle waarschijnlijkheid ook zo blijven...
Oud 04-07-2002, 15:32
Angeles
Angeles is offline
Ik heb nu al meer dan twee jaar een relatie en woon samen, dus bij mij is het sowieso niet aan de orde, maar vroeger had ik er echt geen moeite mee om gewoon zelf te bellen. Als hij mij om die reden wanhopig zou vinden dan zouden we denk ik toch niet echt goed bij elkaar passen, want ik ben gewoon geen type om te wachten, als ik iemand wil spreken dan pak ik de telefoon en bel, heel simpel. En als een jongen totaal niet bereid is om moeite voor je te doen dan kom je daar ook wel achter als je wel belt.

Bij mijn huidige vriend ging het vanaf het begin af aan al heel natuurlijk, we belden elkaar gewoon regelmatig. Het was niet dat ik altijd moest bellen of hij, het ging gewoon gelijk op en ik dacht er ook helemaal niet bij na.

Ik hou gewoon niet van hard to get spelletjes. Vaak kosten die jou juist de meeste moeite en dat weten jongens ook heus wel.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 15:45
sead-nbm
sead-nbm is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Omdat hij niet moet denken dat ik achter hem aanloop....
Dat werkt averechts, dan hoeft hij totaal geen moeite te doen en is het niet "spannend" genoeg voor hem.
Ook weet ik als ik bel niet, wanneer HIJ nou eigenlijk behoefte heeft om mij te spreken.
En door te wachten kom je daar snel achter.
Dan weet je tenminste of je op 1 lijn zit, of je even vaak contact wil.
Ik vind dat handig en juist niet dom.
Anders dan denk je dat hij het allemaal geweldig vindt, terwijl hij het eigenlijk misschien allemaal wel makkelijk vindt zo.
Maar mischien bellen wij ook wel niet om precies de zelfde reden. ik ben vaak de gene die als eerste belt. maar dat komt vooral omdat ik vaak vroeg opsta en ook vroeger ga slapen dan mijn vriendin en dus eerder wil bellen dan zij omdat ik wil slapen.
Oud 04-07-2002, 19:06
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Inderdaad... *heeft haar probleem gevonden*
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 19:39
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Hmm ja daar was ik ook wel achtergekomen ja

Het probleem bij mij is dan dat ik de verkeerde conclusie trek enzow.. Ik denk altijd meteen dat ie alles belangrijker vindt dan ik. En ik heb de angst dat ie me alleen maar "ziet staan" als ik letterlijk bij hem ben en als ik dan weg ben issie me vergeten.. Snapje?

Maar blijkbaar heeft die mindere behoefte aan contact dus helemaal niets te maken met het gevoel dat een jongen voor je heeft??
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 19:42
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Maar blijkbaar heeft die mindere behoefte aan contact dus helemaal niets te maken met het gevoel dat een jongen voor je heeft??
Heeft inderdaad weinig tot niets te maken met elkaar, voor mij althans.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 21:10
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Heeft inderdaad weinig tot niets te maken met elkaar, voor mij althans.
Zo'n antwoord werkt wel als een opluchting hoor, want ik ben altijd meteen helemaal bang en onzeker enzow
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 23:34
Psychoot
Psychoot is offline
hehehe ja komt me bekend voor.
Kheb vandaag helemaal niks laten horen, ik wachtte gewoon hoelang het duurde totdat zij iets liet horen En kreeg pas tegen 19:53 iets te horen Normaal al in de morgen of middag Zo zie je maar weer.....
Oud 05-07-2002, 07:15
lake bodom
lake bodom is offline
oow vandaar... hmm ik de hele tijd dingen afvragen...maar zo zitten jonges dus gewoon in elkaar
best vaag dat jonges heel anders zijn dan meisjes, maarja kunnen hun ook niks aan doen toch
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 13:45
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
*herkent dit* tja... waarom doe ik het eigenlijk? Ga ik maar 's ff over nadenken heb nu toch niet zoveel te doen.
Oud 05-07-2002, 15:16
KoEkWaUzZz
KoEkWaUzZz is offline
Ik denk dat gurlzz da doen om nie wanhopig over te kome, zodat ze merke of die jonge hun egt wel siet sitte....!!
Denk idd dat het ook iets te make heeft met onzekerheid bij sommige...

Dikke Smakkerd
Reageren

Regels voor berichten