Oud 01-11-2006, 20:27
kus-joyce
kus-joyce is offline
Hee!
Ik zit met een vraagje, ik heb laatst een hele leuke jongen leren kennen. We hebben nu een paar keer afgespoken en ook al meteen eerste date gezoend enzo. Een aantal weken geleden dacht ik dat hij echt voor mij wilde gaan en ik ook voor hem..Maar nu kwam ie vorige week met het verhaal dat ie nog gevoelens heeft voor z'n ex. Nu vind ik het helemaal niet erg, en juist goed van em dat ie dat eerlijk tegen me zegt, maar mijn probleem is eigenlijk dat ie maar lief en leuk tegen me blijft doen en me echt het gevoel geeft dat ie helemaal gek van mij is! Ik ben echt zo verliefd geworden op die jongen en kan hem gewoon niet uit m'n hoofd zetten. Maar wat moet ik nou met een jongen waarvan ik weet dat ie eigenlijk zijn ex nog meer dan leuk vind? Moet ik het nog gaan proberen of het afkappen?

Beetje lang verhaal ik weet t(A) Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2006, 20:32
Verwijderd
Hij houdt je gewoon aan het lijntje. Wat je vervolgens gaat doen moet je zelf maar weten.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 20:33
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Dukko schreef op 01-11-2006 @ 21:32 :
Hij houdt je gewoon aan het lijntje. Wat je vervolgens gaat doen moet je zelf maar weten.
Amen, en ik geef het advies om die kerel uit je hoofd te zetten
Oud 01-11-2006, 20:35
Verwijderd
tkan toch ook dat ie het gewoon echt niet weet!
ga dr voor
(zegt een smurf van 13)
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 20:38
Verwijderd
Als hij terug is bij zijn ex en lief tegen jou blijft doen, moet je misschien maar afstand nemen. Het is rot dat hij niet weet wat hij moet doen, maar het zou nog rotter voor jou zijn als straks je hart wordt gebroken omdat hij toch maar voor haar kiest.
Maar het is advies van een onbekende op het internet, dus ga niet teveel op mijn gevoel af en denk zelf na over de situatie.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Jadis schreef op 01-11-2006 @ 21:38 :
Als hij terug is bij zijn ex en lief tegen jou blijft doen, moet je misschien maar afstand nemen. Het is rot dat hij niet weet wat hij moet doen, maar het zou nog rotter voor jou zijn als straks je hart wordt gebroken omdat hij toch maar voor haar kiest.
Maar het is advies van een onbekende op het internet, dus ga niet teveel op mijn gevoel af en denk zelf na over de situatie.

ja das wel waar
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 21:06
Verwijderd
I've been that guy..

zet hem uit je hoofd
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 21:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Een jongen moet 100% voor jou gaan en als-ie ook nog maar met zijn ex in zijn hoofd zit dan is dat niet goed. Ik denk dat je of dus wat afstand moet houden of hem uit je hoofd te zetten. Vind ik dan.
Oud 01-11-2006, 21:26
Verwijderd
zet hem uit je hoofd, ik heb dit een keer meegemaakt en ik maakte mezelf er echt gek mee
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 21:45
vedetje
vedetje is offline
of je zet hem uit je hoofd

of je houdt hem ook aan het lijntje, flirt met hem, maar kijk wel uit naar andere jongens, maar aangezien je echt al zot van hem bent vrees ik dat het moeilijk is om dat nog te doen...
Oud 01-11-2006, 21:48
kus-joyce
kus-joyce is offline
TnQ voor de reacties.. Ik vind ook wel dat ik hem uit m'n hoofd moet zetten enzo, mja liefde maakt blind! Ik ben zo verliefd op die jongen, en als ik dan weer een smsje krijg waarin staat dat ik de liefste ben en dattie me zo erg mist..begint t toch wel te kriebelen.

Ach ik ben ook gewoon blind door em..jongens
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 21:52
Magican
Magican is offline
Citaat:
visje92 schreef op 01-11-2006 @ 21:35 :
ga dr voor
(zegt een smurf van 13)
Jij gaat ver komen later.
Oud 02-11-2006, 00:53
Talon
Talon is offline
dih
Oud 02-11-2006, 01:32
Verwijderd
Sandwichen, totally.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 07:53
stout!
stout! is offline
Citaat:
visje92 schreef op 01-11-2006 @ 21:35 :
Maar waarom zou je een jongen willen die het niet zeker weet ?

Dus inderdaad; uit je hoofd zetten of je idee over de situatie veranderen. Dat laatste is echter moeilijk als je al verliefd bent.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 08:07
Verwijderd
Dan zet je je telefoon een poosje uit, zodat je die slijmerige smsjes niet meer kan lezen.
en kick/block/delete op msn.
En spamfilter voor zn email in je hotmailtje zetten,. zodat zijn mailtjes ook niet aankomen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 15:14
kus-joyce
kus-joyce is offline
Ik heb me nu voorgenomen niet meer terug te smsen..ik ga even aankijken hoe die daarop reageert. Gister ook weer een vaag gesprek gehad..begin hem al steeds minder leuk te vinden..
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 16:39
Azaelia
Azaelia is offline
Gewoon vragen waar je aan toe bent. Kan zijn dat hij het, omdat hij nog niet over zijn ex heen is, het alleen rustig aan wil doen. Als dat niet het geval is houdt hij je aan het lijntje en kan je beter verder zoeken.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten