Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
net als ''uitgeluld'' ofzo.. of wat zei je dan vroeger ook al weer.. ''ahhh uitgeluld! haha!! *evillaugh*'' ![]()
|
![]() |
4 Maanden en 1 week precies.. En dat is net 1 maandje uit nu!
Het ging uit, omdat ik eigenlijk helemaal niet zo verliefd op hem was, ik had mezelf en hem een beetje wijs gemaakt van wel, maar 't was eigenlijk niet zo. En als je niet verliefd bent kan het sowieso al niet werken. Hij was verder te jaloers en bezitterig waar ik gestoord van werd. En hij overspoelde me met cadeaus waar ik ook helemaal kriebelig van werd. Najah, het kon iig gewoon echt niet. We doen nu een poging om gewoon vrienden te zijn, maar dat loopt ook niet altijd even vlotjes, maar goed we'll see.. |
![]() |
|
Ehh mijn officiele kortste duurde 3 weekjes, ik was niet meer verliefd maar omdat ik al héél lang verliefd was geweest en ik nu eindelijk wist dat hij ook op mij was en ik eigenlijk al in een vlaag van verstandsverbeisering met hem had gezoend... Moest ik het maar volhouden
![]() Nooit moeten doen veel ellende om gehad ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn 'relaties' duurden met uitzondering van 1 allemaal kort...
![]()
|
2 dagen... met beste vriendin... ze wilde toch nog vrij zijn enzo... mja... is alweer 10 maanden geleden en is nu nog altijd heel vage vriendschap... voor de rest zo nog 1 dag meegemaakt... me langste was een maand...
![]()
|
![]() |
Hmmm... volgens mij heb ik een record... geloof iets van 2 lesuur ofzo... toen was het pauze... en maakte ze het uit.
Was zelf niet verliefd, dus gaf me niet zoveel en ik voorspelde al van te voren dat het in de pauze uitgemaakt zou worden... waarom weet ik niet. Was geloof ik in de tweede van middelbare school, weet alleen mijn leeftijd niet meer... maar meestal tel ik deze niet mee bij het tellen van relaties... wat wil je, kun je toch geen relatie noemen? ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een zomervakantie... Mja, ik lag elke avond wanneer ik zonder hem was te janken... niet omdat ik hem miste, maar omdat ik hem zó stom vond... Ik dacht dat dat kwam omdat ik verliefd was...
We hebben beetje gezoend en tja, toen gingen we allebei naar een andere school. Hij is toch nog 1 keertje langs geweest, maar toen was het echt helemaal dood... Gelukkig ![]() (overigens heb ik ook een vriendje gehad voor de pauze, 1 pauze.. We donken in de bosjes en zoenden elkaar... hij streelde me over m'n buik en tja, toen was de pauze voorbij. Daarna waren we gewoon vrienden. Maar goed, dat was geen relatie... Een relatie duurt bij mij iig langer dan 1 week.) |
![]() |
|
![]() |
6 dagen en 18 uur (vraag me niet waarom ik dat zo precies weet)
Meneer had verliefdheid aangepraat maar ik geloof niet dat dat de echte reden is, waarschijnlijk heeft ie me gewoon gedumpt omdat ik havo deed en nog niet weet of ik bij een studentenvereniging ga. Jaja, hoe zielig kan je zijn om, om die redenen, je vriendin te dumpen!!? ![]() Maar goed... met mij komt het wel goed, met hem waarschijnlijk niet als hij zo doet maar who cares about such an asshole, anyway?
|
Mijn kortste relatie duurde denk ik een maand of 2.. en was toen ook mijn eerste relatie..
Het ging uit omdat we helemaal niet bij elkaar pasten. Goh, is toch al weer een tijd geleden zeg.. one-night-uhh-kissing tel ik niet mee..
|
Verwijderd
|
De enige relatie die ooit uitging bij mij duurde 1 jaar en 2 maanden... maar die waar ik nu in zit duurt 6 maanden... welke moet ik dan nemen? Want die van nu is tot nu toe korter, maar je vraagt om de reden waarom het uit ging, dus ik ga er van uit dat het uit moet zijn gegaan
![]() Naja, het ging uit omdat we te veel van elkaar verschilden, steeds meer uit elkaar groeiden, steeds meer ruzie hadden, en omdat hij niet meer genoeg van me hield om dat er voor over te hebben. |
![]() |
|
Nou, voor zover je het een relatie mag noemen... 2 weken.
Ik was 14 en ik was altijd verliefd op 1001 jongens, maar nooit was het wederzijds. Totdat ik hoorde van deze jongen, hij vond mij leuk. Ik was helemaal in de wolken omdat iemand mij leuk vond, niet omdat HIJ mij leuk vond. Ik was dan ook eigenlijk niet verliefd en in die 2e week werd ik hevig verliefd op iemand anders die mij ook echt leuk vond... Toen heb ik het maar uitgemaakt... Haha, wat een puberverhaal zeg!
|
![]() |
Basisschool geval van 1 dag, maar die tel ik dus eigenlijk ook niet mee. (mja ik vond hem wel leuk maar dat bleek na dag 2 dat ik hem kende, en dus de dag dat ik met m had heeel erg tegen te vallen)
Verder de kortste "echte" relatie was 4 weken, omdat ik me steeds meer aan alles wat hij zei en deed en niet deed enzo begon te irriteren dat ik er helemaal sagerijnig van werd ofzo, en ik vond hem zoiezo al niet echt zo leuk als ik van te voren dacht.
|
kort en relatie, dat ondemrijnt elkaar. Een relatie is juist langdurig, dus het is een contradictio in termis.
kort is een scharrel, een verkering, een one-week stand, maar geen relatie
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Relatie problemen JustInHere97 | 4 | 10-09-2016 22:51 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Seksualiteit |
Relaties vs. rondsletten underthabridge | 64 | 23-11-2005 20:07 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap na korte relatie... DaXearo | 1 | 17-03-2003 08:30 | |
Liefde & Relatie |
Gaat je relatie de zomer(vakantie) overleven? luckyleo | 60 | 08-06-2002 19:54 |