Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik dacht tot voorkort ook dat het niet kon. Ik wist echter wel dat er multi language Windowsen bestaan. Hier heb ik laatst op het werk mee te maken gekregen. Zo'n multi language Windows blijkt te bestaan uit een gewone Engelstalige Windows met een extra CD er bij met taalpakketten. Als je dus die CD er overheen kachelt en Nederlands selecteert heb je een Engelse Windows (technisch, qua update compatibiliteit enzo) met een Nederlands schilletje. Ideaal. Zo'n CD moet je echter maar net tegenaan lopen, bij mij zat hij bij een 2e hands Compaq PC.
http://www.microsoft.com/technet/pro...te/muiovw.mspx Laatst gewijzigd op 22-10-2006 om 15:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-10-2006 om 15:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien zou je ook Servicepack2 in het Nederlands geinstalleerd moeten hebben meen ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok nog wat meer informatie: voor je kunt omzetten naar andere talen, heb je een MUI pakket nodig.
Dat zijn 5 a 6 cd-roms of 1 dvd met language packs. Die zijn enkel te krijgen bij zogenaamde Volume Licensing versies van Windows XP. Bedrijven hebben die vaak. Die mogelijkheden zijn er niet bij de gewone retail Windows XP versies. Kortom: opgeven, gaat niet werken. Of je moet een pirated versie downloaden en installeren, die zijn er wel, maar dat is ook niet alles. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-10-2006 om 18:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast heb ik geen zin om zoveel GB te downloaden om even de taal van mijn OS te veranderen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://dev.fluffles.net/images/Enlig...nt-Desktop.png Zoveel zie je niet. ![]() Ik hou van een schone desktop, dus niet allerlei icoontjes direct op je desktop maar allemaal mooi weggewerkt in menu's. Ik heb in totaal drie BSD desktops en diverse BSD servers, op deze desktop draai ik geen XGL/Composite extensies; dus niet superveel eyecandy. Op andere wel en dat bevalt opzich prima. Verder draai ik bekende applicaties als Firefox, Thunderbird, aMule, etc. Als Window Manager gebruik ik KDE. Ik heb wel heel lang XFCE gebruikt maar KDE is toch echt wat uitgebreider.
Laatst gewijzigd op 22-10-2006 om 21:56. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Laat ik nou net een officiele Multi Language Pack Dutch cd hier hebben liggen
![]() Deze gaat over mijn XP Prof. Engels heen e ndan alle settings naar NL etc zetten en dan heb je in principe NL windows.. je krijgt (wanneer nodig) ook via Windows Update.. updates voor je language pack.. En ik heb idd een Corporate Edit. van XP Pro... Heb wel eens geprobeerd om het ove reen "normale" versie van XP Pro te zetten, maar dan geeft ie een foutmelding! Laatst gewijzigd op 23-10-2006 om 15:39. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|