![]() |
|
Verwijderd
|
Bron
Ik dacht altijd dat asielzoekers 5 gulden zakgeld per dag kregen. Dus daarom hebben ze nog geld over om naar de discotheek te gaan. Groet, the marshall |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
En laat duidelijk zijn dat 37 euro per dag zeer weinig is als dat je volledige inkomen is en alles daarvan moet betalen... Het is overigens hetzelfde normbedrag voor een gehuwde of ongehuwde samenwonende uitkeringsgerechtigde volgens de Algemene Bijstandswet...bron
|
Verwijderd
|
hoi.
"Vreemde opmerking dat kleding niet noodzakelijk zou zijn" Dat heb ik ook helemaal niet geschreven. Eten en drinken kleding (Als dit nodig is) En natuurlijk onderdak (logisch het gebouw zelf) De opmerking als dit nodig is was bedoeld als: "Als de kleren die zij aan hebben (zoals ondergoed enz ) aanvervanging toe zijn" Dus ik laat echt geen mensen bloot over straat heen huppelen ![]() Dat zou trouwens geen gezicht zijn. "En waar staat dat asielzoekers geen huur hoeven te betalen voor het onderdak dat hun geboden wordt???" Door gaans hoef je voor nood opvang (asiel opvang) geen huur te betalen (dit wordt bekostigd van de belastingen) Maar voor de zekerheid zoek ik het nog wel een keer op of dit echt klopt. Groet, the marshall |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Laat ook nog even duidelijk zijn dat asielzoekers geen jaren achtereen in een AZC zitten... *kan ook niet met zekerheid zeggen wat asielzoekers moeten betalen, dus zoekt mee*
|
Verwijderd
|
Ze kunnen denk ik het beste asielzoekers laten werken, tijdens hun asielaanvraagperiode. Dan brengen ze de dag zowel voor zichzelf, als voor Nederland nuttig door en werken ze dus voor hun geld. Ik weet alleen niet of er genoeg arbeid is, die de aseilzoekers kunnen doen.
|
![]() |
||
Citaat:
Wat al eerder gezegd is: het enige dat ze echt nodig hebben is eten, drinken, kleding en onderdak. Nou, dat krijgen ze van de overheid. Oftewel: ze hebben nog €37 per dag over om mee te doen wat ze willen, om aan dingen uit te geven die ze in principe niet nodig hebben. Nou dan vind ik een dikke 2200 gulden per maand door niets te doen een flinke hoeveelheid. Indien ze wél een soort "huur" moeten betalen (wat me overigens heel vreemd lijkt; vandaar dat ik er niet van uitging), zeg het dan ook eventjes, dan kan ik daar ook nog rekening mee houden in mijn antwoord ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
En wat staat er vandaag in het AD:
correctie: Asielbeleid. In het artikel ´Asielbeleid is funest` is gisteren een hinderlijke fout geslopen. Een asielzoeker heeft geen 37 euro per dag te besteden, zoals wij schreven, maar slechts 5.57 euro per dag. De 37 euro staan voor de kosten die de overheid per asielzoeker maakt per dag; inclusief onderdak, personeel en administratie. Asielzoekers hebben dus ongeveer 167 euro per maand te besteden. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|