Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
dit zou ik bv wel lief vinden ![]()
||
Citaat:
Ofzo. ![]() Ik vind het overigens wel cool dat de eerste post gemaakt is door een jongen met de naam Metal-hoofd ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn mening over de liefde van nu? Deze tijd heeft zijn voor en nadelen ![]() Soms vind ik het wel onromantisch...dan verlang ik naar Romeo die op een dag onder mijn balkon een serenade brengt, of dat zomaar ineens er een hele lange liefdesbrief in mijn brievenbus ligt die over meer gevoelens gaat dan "ik hou van je, ik mis je, bladiebladiebla",geschreven met ganzenveer gedoopt in inkt. Kennelijk zijn dat soort dingen door de komst van sms en telefoon en email uitgestorven. Maar hoe leuk zou het zijn als er een knappe man mij kwam verrassen zomaar uit het niets ![]() Maar ja dan zouden we ook niet naar de bios kunnen en om nou ons hele leven alleen maar in elkaars ogen te kijken zou ook snel gaan vervelen ![]()
||
Citaat:
Toen speelde je een liedje onder haar balkon. Vervolgens gooide zij een voorwerp naar beneden. Stelde ze het op prijs, dan lachte ze vrolijk naar je en mocht je dat voorwerp (een - niet gebruikte - zakdoek bijvoorbeeld) naar boven brengen. Stelde ze het niet op prijs, dan was het voorwerp een bloempot en keek ze chagerijnig naar beneden. Hoe dan ook, het was iig duidelijk. Tegenwoordig neem je haar mee naar de bioscoop of een restaurant. Je date nog een paar keer, misschien beland je zelfs met elkaar in bed. Maar een paar dagen later loopt ze met iemand anders door de stad, hand in hand. Je eerste neiging om die andere kerel pijnlijk duidelijk te maken dat hij met zn poten van jouw wijf af moet blijven, moet je onderdrukken, want dat wordt vast niet op prijs gesteld. Vroeger kon je tenminste nog met grof geweld je meisje terug veroveren. Een paar dagen later krijg je weer lief berichtje van het meisje, en dan weet je al helemaal niet meer hoe het zit. Nee, vroeger was alels veel beter. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als ik hem na een aantal dates niet leuk genoeg vind en met iemand anders ga daten, is ie helemaal onbenullig als hij die nieuwe gozer dan in elkaar gaat timmeren. Maar waarom ik uberhaupt met zo'n knul zou daten, weet ik al niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik denk dat zowel ontrouwe jongens, als meisjes bestaan...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zijn er dan geen meisjes die hun lief bedriegen mss? of omgekeerd
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Steek je snikkel zonder rubber in een hetero of een poot. Er is leven, er is leven na de dood. [/rapbattle] |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het is een kille wereld Verwijderd | 79 | 03-08-2014 22:09 | |
Liefde & Relatie |
Echte liefde vanaf het begin, Maar of er ooit een einde aan komt? Miss_Little | 8 | 23-03-2010 01:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Stem uit de diepte Momo | 4 | 15-12-2004 16:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Echte liefde Vogelvrij | 10 | 04-12-2002 19:58 | |
Verhalen & Gedichten |
waar gaat de dood heen?? Evita | 6 | 23-08-2001 13:47 |