Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2007, 13:30
Politiker
Politiker is offline
Hoeveel contactpersonen heb jij op MSN? En hoe vaak doe je het? en met wie spreek je het meest en waarover? Of heb je geen MSN, waarom niet? Kortom deel hier je ervaringen met het vernuft: MSN.
Oud 29-01-2007, 13:38
~> Eilidh <~
~> Eilidh <~ is offline
Ik heb ehm iets met 100 contactpersonen, ik weet niet exact hoeveel. Ik msn vijf keer in de week ofzo, een uurtje of 2 uurtjes. Vooral met vrienden en vriendinnen msn ik over koetjes en kalfjes. Maar in 'real-life' praten vind ik leuker.
Oud 29-01-2007, 13:47
Femic
Femic is offline
Ik heb 77 contactpersonen, maar ik denk dat ik 20 mensen daarvan regelmatig spreek. Praat meestal alleen met mensen als ik ze ook echt iets te vertellen heb ofzo. Meestal praat ik met niemand, maar vooral na het weekend ofzo altijd wel.
Oud 29-01-2007, 13:50
Verwijderd
Ik heb 38 contactpersonen waarvan ik er rond de 10 vaak spreek, de rest eigenlijk nooit. Ik msn vooral 's avonds met fliendjes en fliendinnetjes. Nou ja, min of meer dan.

We spreken over: studie, liefde (nou ja, met zorgvuldig geselecteerde personen), het nieuws, het weer, intriges en muziek.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 14:20
Ann
Ann is offline
Ik heb 67 personen op msn, meestal kom ik elke dag wel even een uurtje online, ik praat met zo ongeveer iedereen die in mijn lijst staat.
Oud 29-01-2007, 14:28
RodeKrab
RodeKrab is offline
Ik heb er precies 100 in me lijst staan
Meestal staat mijn msn wel aan, en zijn er zo rond de 20 mensen online! Maar eigenlijk praat ik met bijna niemand
Oud 29-01-2007, 14:32
HybridTheory
HybridTheory is offline
Er staan 85 mensen in mijn lijst, maar ik kom niet zo vaak op msn. Als ik eens online ben, praat ik bijna altijd wel een beetje met dezelfde mensen.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 15:39
TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb er teveel en ik praat echt met bijna niemand meer. Wat heb je in godsnaam te vertellen aan mensen die je nooit (meer) in real life ziet? Behalve echt interessante mensen natuurlijk, maar dat zijn er maar weinig. Msn staat altijd aan, maar gebruik t bijna nooit.

Ik heb ook nog google talk. De mensen die daar op zitten spreek ik wel regelmatig. Ik probeer ook meer over te gaan op google talk eigenlijk. Vind ik veel fijner werken. Je kan ook vanuit je inbox chatten van welke pc dan ook zonder t te installeren
Oud 29-01-2007, 15:39
Verwijderd
'kep'
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 29-01-2007 @ 14:50 :
Ik heb 38 contactpersonen waarvan ik er rond de 10 vaak spreek, de rest eigenlijk nooit. Ik msn vooral 's avonds met fliendjes en fliendinnetjes. Nou ja, min of meer dan.

We spreken over: studie, liefde (nou ja, met zorgvuldig geselecteerde personen), het nieuws, het weer, intriges en muziek.
Dat, maar dan 45 contactpersonen.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 15:57
mueslireep
mueslireep is offline
Citaat:
Politiker schreef op 29-01-2007 @ 14:30 :
Hoeveel contactpersonen heb jij op MSN? En hoe vaak doe je het? en met wie spreek je het meest en waarover? Of heb je geen MSN, waarom niet? Kortom deel hier je ervaringen met het vernuft: MSN.
VIEZERIK
Oud 29-01-2007, 15:58
Verwijderd
Speel niet het seksueel gefrustreerde pubertje, dankjewelenzo.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 15:59
mueslireep
mueslireep is offline
Citaat:
Sylph schreef op 29-01-2007 @ 16:58 :
Speel niet het seksueel gefrustreerde pubertje, dankjewelenzo.
HEAY, ik ben een man van de praktijk
Oud 29-01-2007, 16:06
Verwijderd
Dat hoefde ik niet te weten, maar evengoed bedankt voor het in mij gestelde vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 16:26
Verwijderd
Momenteel heb ik 33 mensen online, 161 offline. Over het algemeen allemaal mensen die ik in real life ook ken, de meeste van school. Verder nog wat van mijn gameclan en mensen waarvan ik op een of andere manier aan hun msn ben gekomen.

Msn staat bij mij altijd aan als ik op de computer ben. Of ik veel zit te chatten? Mja, wat is veel. Ik ben meestal wel met iemand in gesprek. Meestal praat ik over alledaagse dingen, soms met een goede vriend over wat 'moeilijkere' onderwerpen.

Gelukkig praat het overgrootste deel van m'n contactpersonen niet tegen mij, dat is maar een select groepje van 10-15 mensen.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 16:50
Trass
Trass is offline
Citaat:
mrboot schreef op 29-01-2007 @ 17:26 :
Gelukkig praat het overgrootste deel van m'n contactpersonen niet tegen mij, dat is maar een select groepje van 10-15 mensen.
Waarom heb je dan bijna 200 mensen in je lijst staan?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 17:07
Tim
Tim is offline
Ik heb nu 118 mensen in mn lijst waarvan ik er ongeveer 40 vaak/regelmatig spreek. De rest is weinig online of heb ik geblokeert
Oud 29-01-2007, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Trass schreef op 29-01-2007 @ 17:50 :
Waarom heb je dan bijna 200 mensen in je lijst staan?
Omdat ik meestal aan het gamen ben, daardoor heb ik toch geen tijd om uitgebreid te gaan praten. Bovendien zijn niet alle mensen even leuk om mee te praten...

Waarom ik ze dan toch heb? Om zo af en toe eens wat aan te vragen etc.

Ohja en ik ben te lui om m'n contactpersonen op te ruimen.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 17:43
Politiker
Politiker is offline
Citaat:
BirdsNest schreef op 29-01-2007 @ 16:57 :
VIEZERIK
Whahaha, pubertje!
Oud 29-01-2007, 17:46
mueslireep
mueslireep is offline
Citaat:
Politiker schreef op 29-01-2007 @ 18:43 :
Whahaha, pubertje!
Oud 29-01-2007, 19:05
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik msn echt al bijna een jaar niet meer, vind er niks meer aan. Spreek liever mensen in real-life.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 19:11
Verwijderd
geen msn... irritant, onnuttig en kansloos

heb wel skype, maar dat heeft nut voor schoolwerk (onbeperkt tekst sturen) en voor mensen in het buitenland
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 19:54
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
is dat een kantine topic
Oud 29-01-2007, 19:58
luchtballon
luchtballon is offline
ik heb 60 contactpersonen, waarvan de meeste al van eerdere jaren. Veel mensen die ik nu ken heb ik geen msn van en dat mis ik ook niet.
ik heb wel altijd mijn msn aan, maar vaak sta ik op offline, omdat het automatisch opstart. Ik denk dat ik wel iedere dag msn, maar met een groepje van max 10 personen. Dat zijn mijn vriend en vrienden die ik niet meer vaak zie. Ik praat voornamelijk over dingen die we gedaan hebben en wanneer/wat we gaan afspreken want real-life is toch leuker.
Oud 29-01-2007, 21:05
Verwijderd
131 contacten, en nog 81 non-instant. ik slinger em elke dag wel effe aan, maar niet echt meer voor no-reason. meestal als ik toevealig iemand moet hebben voor iets.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2007, 21:14
Tink*
Tink* is offline
Precies 111. En ik spreek ongeveer 20 mensen nog redelijk vaak, waarvan een paar elke dag. De anderen heb ik eigenlijk gewoon omdat ik ze had/heb voor school en ik ze aan kan spreken of zij mij wanneer nodig. Dus eigenlijk gewoon vrienden, (oude)klagenoten, wat familie en forummers. :') Ik sta vaak op offline weergeven, maar 's avonds ben ik vaak wel echt online.
Oud 29-01-2007, 21:32
Skilly
Skilly is offline
Ik heb 140 mensen in me lijst staan. Ik chat niet echt veel ik hou meer van de telefoon of real-life. Ik chat 5-6 mdagen per week zo'n 3 uur over het algemeen chat ik alleen in de avond na 10-nen. De meeste mensen zijn van school maneges. Ik praat meestal met stuk 10 mensen geregeld. En aan de rest af en toe wat vragen je kent het wel. (Ik ben ook te lui op mensen te verwijderen)
Oud 29-01-2007, 21:38
Ray
Ray is offline
Ik heb er nu 188 waarvan een deel niet echt boeiend, maar de rest goede vrienden/klasgenoten/bekenden. Ik heb het elke dag vrij lang aanstaan, maar ben er zeker niet permanent mee bezig, en als ik er echt actief mee bezig ben is het meestal met vrienden of voor school.
Oud 29-01-2007, 22:28
Verwijderd
Citaat:
BirdsNest schreef op 29-01-2007 @ 16:59 :
HEAY, ik ben een man van de praktijk
Hoi. Ik kots op je.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 21:48
Magican
Magican is offline
223 mensen in de lijst, doe het regelmatig. Contacten onderhouden, roddels horen, beetje kloten.
Oud 30-01-2007, 22:08
Bonga
Bonga is offline
geen idee, ook geen zin om te kijken. gebruik het eigenlijk alleen als ik iets van mensen nodig heb, of aandacht tekort kom.. niet zo heel vaak.
Oud 30-01-2007, 22:15
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Welgeteld 280, vraag me niet waarom...
Oud 30-01-2007, 22:16
Ray
Ray is offline
Omdat je zonder mij maar 279 had gehad en je kon mij niet misssen natuurlijk.
Oud 31-01-2007, 11:50
Verwijderd
Ongeveer 120. Maar ik praat maar met een stuk of 20 mensen. Daarom ga ik ook bijna nooit meer op msn, best saai eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2007, 12:23
Verwijderd
Ik heb ongeveer 120 contactpersonen, maar ik denk dat ik met 5-10 echt gesprekken heb. Met de rest kom ik niet verder dan 'hoi'. Momenteel msn ik alleen als ik op school ben, thuis mag ik neit meer msnen. Voordat ik dat stomme verbod kreeg, msnde ik best veel. Te veel, eigenlijk....
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 07:31
WolterB
WolterB is offline
240 contactpersonen en msn staat meestal aan als ik bij de computer zit. Varieert per dag wanneer.
Oud 03-02-2007, 12:00
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Toen ik dit topic zag, opende ik MSN.
Oud 03-02-2007, 12:16
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik heb geen MSN, ik spreek liever mensen gewoon in reallife.
Oud 03-02-2007, 12:30
Ray
Ray is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 03-02-2007 @ 13:16 :
Ik heb geen MSN, ik spreek liever mensen gewoon in reallife.
Drogreden.

Als je mensen liever irl spreekt kun je het nog wel leuk vinden om daarnaast te msn'en

Ik vind het zelf ook leuker om mensen irl te spreken...
Oud 03-02-2007, 13:17
flyaway
flyaway is offline
Zo'n 180 (omg zie ik ook net)

Maar de meeste offline personen zijn geen contactpersonen maar gewoon emailadressen die MSN zelf heeft toegevoegd.
Ik praat met 5 tot 10 mensen op msn, de rest verwijder ik (dus die ik nooit spreek).
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 16:11
Hanneke
Hanneke is offline
122 mensen, soms onderverdeeld in de groepen online/offline (17/105 nu), maar meestal in de groepen familie, forumers, kerk, rest, school in de verhouding 1/15, 8/24, 2/32, 1/19 en 5/32.
In de groep school en kerk zitten de meeste dubbele emailadressen en mensen die nooit meer online zijn/die ik nooit spreek. Uit rest spreek ik het vaakst mensen, denk ik.
Maar eigenlijk msn ik sowieso best weinig. Als ik me verveel ga ik kijken wie er online is en dan ga ik mensen aanspreken.
Ik denk dat ik m'n neefje nog ongeveer het vaakst (dus niet het langst) 'spreek', maar dat komt 9 van de 10 keer niet verder dan "hoi".

Dit is echt heel onboeiende informatie trouwens.
Oud 03-02-2007, 16:14
Verwijderd
62 op mijn lijst, waarvan ik de meesten nooit spreek. Moet het weer eens opschonen binnenkort. Ik gebruik het vooral op met mijn vriendin te praten.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 16:39
TRA
TRA is offline
Ik MSN zelden met mensen uit mijn contactpersonenlijst.

Interessant.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 16:57
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
58 contactpersonen, ik praat met iedereen, iemand die ik nooit spreek verwijder ik. Een hoop mensen staan erin voor school.

Ik zit er best vaak op. Gebruik het met name om met vrienden af te spreken en om met bekenden die ik niet vaak zie bij te praten. Ik vind het dus wel een handig programma
Oud 03-02-2007, 17:10
Roos
Roos is offline
Bijna 100 mensen, ik spreek niet met iedereen, maar sommige mensen zijn gewoon handig, om soms ff iets aan te vragen.

Ik gebruik het om ff bij te kletsen, voor de studie (opdrachten uitwisselen, en samen maken), spelletjes spelen en om afspraken te maken. Is vervelend als je voor het uitgaan iedereen moet bellen.
Oud 04-02-2007, 16:09
Verwijderd
86 personen. Ik gebruik het als ik me verveel, of als ik iets aan iemand wil vragen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 16:40
Faerie
Faerie is offline
84 personen. Ik praat uiteraard niet met iedereen, ik denk met ongeveer 7 mensen heel regelmatig. Met nog een paar anderen praat ik soms. Ik snap niet waarom sommigen zelfs 240 mensen ofzo op hun lijst hebben staan, wat heb je daar aan? Je praat toch maar met een klein deel van je contactpersonen..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 20:57
CoalChamber
CoalChamber is offline
Ik heb 14 mensen in mijn lijst (ik ben niet sociaal) waarmee ik altijd praat. En dus niet zoals mijn broertje 200 onbekende mensen in mijn lijst.
Ik gebruik MSN bijna dagelijks. De laatste tijd spreek ik het meest met een vriendin in Italië.
Er wordt meestal gepraat over: muziek, school, wat ons bezighoudt.
Oud 04-02-2007, 21:58
Vice
Vice is offline
Geen idee. De computer met msn heeft op dit moment geen internet.
Oud 05-02-2007, 12:16
Konijn
Konijn is offline
Ik heb 113 contactpersonen, verdeeld over 5 groepen.
Ik msn bijna nooit meer, en als ik er eens ben (echt hooguit 1x per 2 maand ofzo), spreek ik niet meer dan 2 of 3 personen ervan.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten