Oud 03-03-2007, 12:34
Flore
Flore is offline
Beste mensen,
Ik ben een laatstejaarstudent van het KA Oudenaarde in België. Naar aanleiding van mijn eindwerk, handelend over cryptologie, ben ik op zoek naar een professor in dit vak. Er is immers weinig concrete informatie te vinden op het internet en in geen enkele bibliotheek vind ik boeken over dit onderwerp.
Daarom ben ik dus op zoek naar een emailadres van een professor of iemand die zich bezighoudt met cryptologie, zodat ik deze persoon enkele vragen kan stellen. Ik heb immers al enkele emailberichten naar enkele cryptologen verzonden, doch zonder succes. Wie kan mij helpen aub?

Met vriendelijke groet,
Flore
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2007, 13:02
ikhebgeen
misschien even een kijkje nemen : www.wetenschapsforum.nl
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 14:28
Barry K
Barry K is offline
Je zou bij willekeurige universiteiten bij je in de buurt eens kunnen informeren welke hoogleraar daar kennis van heeft. Ik neem aan dat een professor in het vakgebied niet noodzakelijk is, maar dat wel meer medewerkers van de wiskunde-faculteit je kunnen helpen.
In Eindhoven zit sowieso een hoogleraar cryptologie.

Succes,
Oud 03-03-2007, 15:06
Pieterse
Inderdaad, probeer het liever bij een promovendus. Die heeft misschien zelfs tijd om een afspraak te maken.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 19:06
ILUsion
ILUsion is offline
Ik zou in jouw geval proberen contact op te nemen met Philippe Cara die aan de VUB werkt (pcara AT vub PUNT ac PUNT be, 02 629 33 49, ofwel moet je op de VUB-site maar in het telefoonboek gaan kijken). Hij is professor in de wiskunde (in feite geeft hij vrij diverse takken van de wiskunde), maar geen ouwe rot in het vak; hij staat nog heel dicht bij de studenten, dus volgens mij kan je hem gerust aanspreken. Op internet kon ik vinden dat hij aan de VUB codetheorie gegeven heeft en aan de ULB cryptografie (wat volgens mij dicht genoeg aanleunt bij hetgene dat je zoekt).

Als hij je kan helpen, zal hij dat zeker doen, dat mag je van me aannemen

Laatst gewijzigd op 03-03-2007 om 19:09.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 20:12
Flore
Flore is offline
Citaat:
ILUsion schreef op 03-03-2007 @ 20:06 :
Ik zou in jouw geval proberen contact op te nemen met Philippe Cara die aan de VUB werkt (pcara AT vub PUNT ac PUNT be, 02 629 33 49, ofwel moet je op de VUB-site maar in het telefoonboek gaan kijken). Hij is professor in de wiskunde (in feite geeft hij vrij diverse takken van de wiskunde), maar geen ouwe rot in het vak; hij staat nog heel dicht bij de studenten, dus volgens mij kan je hem gerust aanspreken. Op internet kon ik vinden dat hij aan de VUB codetheorie gegeven heeft en aan de ULB cryptografie (wat volgens mij dicht genoeg aanleunt bij hetgene dat je zoekt).

Als hij je kan helpen, zal hij dat zeker doen, dat mag je van me aannemen
Heeeeeel erg bedankt voor deze erg nuttige informatie!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten