Citaat:
shooter schreef:
je weet echt veel te weinig om hier mee te gaan beginnen. haha, laat me niet lachen, tunen van zijn std. snorfiets cilinder, sorry hoor, maar een evo zit iets anders in elkaar! wat heb je er trouwens aan aangepast? en in je eentje redt je het echt niet hoor, je moet een monteur hebben, helemaal gezien jou magere kennis van zaken. en weet je bv. al wat een racepak kost? je heb er geen idee van!
|
gast... hgoe the fuck ken jij beoordelen wat ik van zaken af weet? tunen van std. snorfiets cylinder jah, spoelers vergroot en op normale timing gebracht, en me uitlaatpoort vergroot en beter getimed, nieuwe beveltjes derin, loopt als 'n trein, 15 km winst, en harder trekken
evo zit nix anders in mekaar, evo heb enkel andere vorm uitlaatpoort, nou moeilijk hoor! echt zeker weten! maar voor tunen hjeb ik al iemand gevonden, me teammaatje
en hoezo heb ik 'bn monteur nodig? lieverd, ik ben al ruim 'n jaar met scoots/brommers bezig, 't enige wat ik nog nooit gedaan heb is circlipjes in 't carter schieten, voor de rest alles.... 't repareren gaat misschien niet zo snel als bij 'n proff, maar heelblijven doet 't zeker wel
enne racepak heb ik al gehaald, 899 euro's, nu nog zoeken naar helm en racelaarzen (samen hoop ik voor 550 - 600 klaar te zijn dermee)
IK VRAAG SIMPELWEG SUGGESTIES VOOR WAT IK DERONDER KAN LEGGEN, MISSCHIEN KOMEN JULLIE MET DINGEN WAAR IK NIET AAN GEDACHT HEB, IS DIE VRAAG ZO FU*KING MOERLIJK?
sry, maar van ditsoort nutteloos n00bstyle geflame word ik kotsmisselijk