Advertentie | |
|
![]() |
||
Nou, dat is niet nodig als men fat16 of 32 heeft en wil overschakelen naar NTFS, Noctural.
Want je kan dan ook convert gebruiken om de boel om te zetten, zonder alle bestanden te verwijderen. Doe het volgende:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-04-2007 om 17:38. |
![]() |
||
Citaat:
||
Windows ziet indelingen van een hardeschijf (partities) als schijven.
Je partitie, dat gebruikt maakt van het FAT32 bestandsysteem, word wel geformatteerd, maar dan op een andere manier. Je bestanden zullen blijven bestaan. Op het net vind je verschillende artikelen over het verschil van NTFS en FAT32: Citaat:
Microsoft: NTFS vs. FAT: Which Is Right for You?
Laatst gewijzigd op 11-04-2007 om 09:29. |
![]() |
||
Citaat:
Als je dit accepteert, dan is de verbinding tussen deze partitie tijdens de omzetting even weg. Na de voltooing kan je er weer gebruik van maken. De volumenaam vind je bij de eigenschappen van je schijf.
|
Ach, ik heb goede ervaringen met convert.
En als microsoft niet eens waarschuwt om belangrijke bestanden te backuppen, hoe veilig kan het dan zijn?
Laatst gewijzigd op 12-04-2007 om 06:18. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond captive niet zo soepel, eens ntfs 3g proberen. Citaat:
![]() Ik heb 300 gb aan bestanden, even verplaatsen is tedious. ![]() Laatst gewijzigd op 20-04-2007 om 11:52. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
micro sd kaart annoniempje | 6 | 28-06-2009 07:51 | |
Software & Hardware |
Crash netwerkschijf Verwijderd | 14 | 26-08-2008 18:53 | |
Software & Hardware |
Eenvoudig en snel computernamen wijzigen bij images Orion16 | 2 | 12-09-2003 03:16 | |
Software & Hardware |
Cluster vraagje slisje | 5 | 12-11-2001 16:18 |