Oud 12-05-2007, 16:30
ULTRA8
ULTRA8 is offline
Wie wordt de nieuwe Belgische kampioen in de Jupiler League ?
Verspeelt Anderlecht hun titelkansen nog ?
Of gaat Genk resoluut voor een 6/6 ?

Ik zie Anderlecht vandaag(thuis tegen Brussels) of de laatste wedstrijd(in Bergen) punten laten liggen. Bij Genk beginnen de loodjes zwaar te wegen,maar dit Genk met hun ijver en karakter moet gewoon weg een 6/6 halen. Ik zie het nog allemaal zitten voor Genk,maar het moet vanavond wel een hele moeilijke partij spelen tegen Charleroi.

Kortom Genk zou een verdiende kampioen zijn. Genk bracht gedurende het hele jaar het beste voetbal en speelde altijd constant.

Greetz
Oud 12-05-2007, 23:15
PV
PV is offline
Anderlecht dus
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 09:33
Verwijderd
Citaat:
ULTRA8 schreef op 12-05-2007 @ 17:30 :

Kortom Genk zou een verdiende kampioen zijn. Genk bracht gedurende het hele jaar het beste voetbal en speelde altijd constant.
Zet die mijnwerkersbril eens af, Genk speelde echt niet het beste voetbal. Heb je naar een andere competitie gekeken ofzo?

Ben blij dat die vieze mijnwerkersclub geen kampioen is.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 10:27
Spelvout
Spelvout is offline
Misschien verraad zijn avatar het een en ander.
Oud 13-05-2007, 10:47
ULTRA8
ULTRA8 is offline
Net of Anderlecht dit jaar hét bestevoetbal heeft gebracht ? Stelletje kortzichtige wannabes !

Kortom,wat er gebeurde na de wedstrijd in Genk. Petje af. Iedereen is blijven zitten en zingen. Wel misschien zijn we de titel mislopen,ik ben fier om een Genkie te zijn! !
Oud 13-05-2007, 11:35
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
ULTRA8 schreef op 13-05-2007 @ 11:47 :
Net of Anderlecht dit jaar hét bestevoetbal heeft gebracht ? Stelletje kortzichtige wannabes !

Kortom,wat er gebeurde na de wedstrijd in Genk. Petje af. Iedereen is blijven zitten en zingen. Wel misschien zijn we de titel mislopen,ik ben fier om een Genkie te zijn! !
Komt omdat vrouwen en kindertjes geen benul hebben van wat 't is een titel te verliezen.

Nu ja, RSCA kampioen en niet meer dan terecht, na al jullie Calimero-gezever over "Anderlecht mag eerst spelen" "Anderlecht mag nog 2x thuis spelen en wij maar 1x" "Anderlecht gaat spelers afstaan aan Roeselare, logisch dat ze daar tegen winnen" "Anderlecht praat met Moeskroen-trainer Jacobs net voor Moeskroen tegen Genk moet"...

Kijk naar jezelf en zie dan maar dat Genk zeker niet het beste voetbal bracht dit jaar, maar vaak het geluk had om snel op voorsprong te komen en dan de wedstrijd uit te kunnen spelen.
Anderlecht doet de laatste 3 wedstrijden hetzelfde (vroeg scoren) maar wij maken er dan wel nog 'n tof feestje van...
Oud 15-05-2007, 07:36
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Ertur schreef op 13-05-2007 @ 10:33 :
Ben blij dat die vieze mijnwerkersclub geen kampioen is.
Loop je altijd met je gedachte in het verleden
Oud 18-05-2007, 17:22
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 15-05-2007 @ 08:36 :
Kom kom, Genk = Winterslag en Waterschei en hebben hun stadion "gekregen" voor een deel via de KS, dus...
Oud 18-05-2007, 23:34
clown63
clown63 is offline
Jammer dat het Anderlecht geworden is.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 15-05-2007 @ 08:36 :
Als het om voetbal gaat wel vaak ja

en dit

Citaat:
Methuselah schreef op 18-05-2007 @ 18:22 :
Kom kom, Genk = Winterslag en Waterschei en hebben hun stadion "gekregen" voor een deel via de KS, dus...
is natuurlijk gewoon waar. Bovendien noemen genk-fans zichzelf "mijnjongens" dus ik zie niet echt in wat er mis is met mijn opmerking, of wat er in het verleden van is?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 10:58
ULTRA8
ULTRA8 is offline
Ja wij Genkies zijn fier dat we mijnwerkers zijn. Verschillende sfeergroepen zijn hierzelf naar genoemt (Coalboys,Geneche Kompels).

Greetz
Oud 19-05-2007, 11:02
Verwijderd
Citaat:
ULTRA8 schreef op 19-05-2007 @ 11:58 :
Ja wij Genkies zijn fier dat we mijnwerkers zijn. Verschillende sfeergroepen zijn hierzelf naar genoemt (Coalboys,Geneche Kompels).

Greetz
Danku

Zie je Tofke, zo raar was mijn opmerking niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten