Oud 15-07-2002, 16:52
Li
Li is offline
ik begrijp er echt helemaal niks van: Vorige week was ik een weekje weg en ik had met mijn vriendje afgesproken dat ik hem vandaag zou zien, omdat hij morgen op vakantie zou gaan. Nu kreeg ik gisteren een smsje van hem dat hij al in het buitenland zat en dat het dus niet ging enz. Maar hij melde wel dat hij me miste en niet kon wachten om me weer te zien.
Nu hoorde ik net van een vriend van mij dat hij gewoon nog in Nl is omdat hij hem net nog heeft gesproken!!!
Waarom liegt m'n vriendje hierover?? Wat moet ik doen? Hem opbellen/laten stikken/uitschelden over sms?

En een algemene vraag:
Wat zou jij doen als je vriend(in) zou liegen in je relatie?
Ben je weleens bedrogen (vreemdgaan, maar ook kleine stomme smoezen?)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2002, 16:54
Quintus
Quintus is offline
In ieder geval niks via sms, wat je ook doet, doe dat tenminste terwijl je 'm spreekt
Oud 15-07-2002, 16:57
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kzou m nog een keer bellen en kijken of ie erover wil praten tis nite nromaal dat hij ineens in t buitenland zit lijkt mij..als hij niet wil praten en je hebt t idee dat ie iets achterhoud: dumpen!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 16:58
Verwijderd
oejoej.. das errug fout zeg!!!

kut dat ie nie gewoon eerlijk is, bel hem op, confronteer em maar, en bereid je voor op evt. dat ut uit gaat, want dit is toch wel errug fout vinnik
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 17:08
Angeles
Angeles is offline
Ik vind het ook wel erg fout en ik zou hem er ook zo snel mogelijk mee confronteren dat je weet dat hij gelogen heeft, het liefst door te bellen of langs te gaan en anders door een smsje, maar laat maar gauw weten dat je hem door hebt.

Ben heel benieuwd naar zijn verklaring in elk geval.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 17:55
Verwijderd
wat een eikel, als dit waar is.
Dat soort smoesjes daar heb ik echt een hekel aan.
Ik denk dat ruzie voordat hij op vakantie gaat niet handig is, want dan blijf jij thuis achter met een kutgevoel.
Maar wanneer hij terugkomt zou ik hem eens vertellen dat je liever hebt dat hij gewoon zegt "ik heb nu even geen zin", en dat dat helemaal niet erg is, maar dat hij absoluut niet meer van die vage smoesjes moet gebruiken.
Ik vind het echt een foute actie
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 17:56
Esmée
Esmée is offline
Je moet hem opbellen en confronteren met wat je gehoord hebt (dus dat ie nog in NL is), laat hem dan maar eens met een verklaring komen. En die zal er heus wel zijn!

Mijn vorige vriendje (dat speelde vorig zomer) was in het begin werkelijk perfect, maar naarmate we langer wat hadden werd t steeds minder. Ook veel van dit soort vage dingen, niet bellen wanneer afgesproken, niet terug sms-en, vaag doen over dingen die hij ging doen, en uiteindelijk vreemdgegaan.
Dus zorg dat het niet zo ver hoeft te komen bij jou Succes
Oud 15-07-2002, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Li schreef:
Achterhalen waarom ze dat doet .. en als dit erg genoeg is, het uitmaken en / of anders de confrontatie aangaan.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 21:21
Li
Li is offline
ik heb hem gebeld en hij zei dat hij echt geen tijd had dus dat hij maar had gezegd dat hij al in frankrijk was, ik begrijp het ook niet echt

thanks iedereen voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Li schreef:
ik heb hem gebeld en hij zei dat hij echt geen tijd had dus dat hij maar had gezegd dat hij al in frankrijk was, ik begrijp het ook niet echt
Dan had ie toch gewoon kunnen zéggen dat ie geen tijd had
Ik zou t er maar eens met hem over hebben als hij terugkomt
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 21:53
Li
Li is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

Dan had ie toch gewoon kunnen zéggen dat ie geen tijd had
Ik zou t er maar eens met hem over hebben als hij terugkomt
ja dat vond ik dus ook. Ik zei ook: waarom moet je dáár nou over liegen? Als hij geen tijd had of geen zin en hij zegt het eerlijk heb ik er helemaal geen problemen mee, maar door zulke smoesjes ga ja alleen maar twijfelen aan je relatie
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Li schreef:

ja dat vond ik dus ook. Ik zei ook: waarom moet je dáár nou over liegen? Als hij geen tijd had of geen zin en hij zegt het eerlijk heb ik er helemaal geen problemen mee, maar door zulke smoesjes ga ja alleen maar twijfelen aan je relatie
Ach hij dacht natuurlijk dat jij het niet door zou hebben. Ik kan het wel begrijpen hoor, het staat natuurlijk erg raar als je je vriendin niet wil zien als je haar een tijdje niet hebt gezien? Als ik jou was zou ik me er niet druk over maken komt allemaal wel goed..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 23:07
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Alex schreef:

Ach hij dacht natuurlijk dat jij het niet door zou hebben. Ik kan het wel begrijpen hoor, het staat natuurlijk erg raar als je je vriendin niet wil zien als je haar een tijdje niet hebt gezien? Als ik jou was zou ik me er niet druk over maken komt allemaal wel goed..
Dit staat toch alleen maar raarder? En ik zou het niet pikken, hoor. Trouwens, alsof hij het niet had kunnen opbrengen om haar nog even te zien voor de vakantie! Je hoeft niet altijd alleen maar aan jezelf te denken! En om er dan nog over te gaan liegen, dat is helemaal belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 00:03
little lady
little lady is offline
Whehe, in mei had ik iets met een jongen en toen ging ik een week op vakantie.

Toen ik terug kwam, had hij 4 dagen bij een ander meisje geslapen.

Die gek houdt NU nog vol, dat er niks gebeurd is..

Maarja, das nu lekker voorbij, vieze pleejer

Oja, confronteer je vriendje ermee btw.
Oud 16-07-2002, 00:05
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
little lady schreef:

Oja, confronteer je vriendje ermee btw.

Wat denkt ie wel niet!
Oud 16-07-2002, 08:30
ZHAzha
ZHAzha is offline
En jij PIKT dat datie er over liegt????

Er klopt gewoon iets niet.. het eerste wat je wil is toch je vriendin zien en knuffelen.. denk dat er iets mis zit..
En als ik jou was had ik het allang uitgemaakt, als ik ergens NIET tegen kan issut wel liegen..
Je moet wat sterker in je schoenen staan en dit absoluut NIET pikken
Oud 16-07-2002, 09:17
xsten
xsten is offline
Ik vraag me echt af wat voor een relatie dat is, als je daarover moet gaan liegen...

Als mijn vriend dat bij mij zou doen, zou ik zwaar pissed zijn
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 10:20
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Li schreef:

En een algemene vraag:
Ontzettend kwaad zijn en een week niet tegen hem praten.
Citaat:
Ben je weleens bedrogen (vreemdgaan, maar ook kleine stomme smoezen?)
Ja, kleine stomme smoezen door een klein stom ventje. We hadden iets met elkaar en hij belde steeds vaker af met smoezen als; ik ben moe.
Sorry hoor, maar als je om iemand geeft, bel je niet 3 van de 4 keer af omdat je moe bent!
Eén keer was ik aan het douchen en toen zou hij langskomen om over zijn gedrag te praten. Kom ik onder de douche uit, zei mijn zusje dat ie gebeld had; het regende, dus hij kwam niet. Toen heb ik hem teruggebeld en gezegd dat hij een ongelooflijke loser was, dat er ook treinen en regenpakken bestonden. Toen issie ook gekomen, schreef alles af op 'bindingsangst' en toen heb ik het uitgemaakt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten